Hakutulokset

  1. M

    Just vasta plussannut ja tuntuu ihan siltä...

    Hei kaikki kokeneemmat, Plussasin just vasta, mutta nyt tuntuu ihan siltä tuolla alapäässä, että menkat olis alkamassa - onkohan huono merkki:(? Apuja kaivataan:(.
  2. M

    sähkötarjouksesta

    Mitä mieltä olette kun sähköyhtiönä tällä hetkellä fortum, josta saa s-bonusta, ja nyt tarjottiin edullisempaa sähköä tilalle? Kumpi kannattavampaa? Miten tekisitte? Sähkönkulutus kuitenkin jotain 2 500- 3 000 kWh välillä?
  3. M

    Mikä on kun minä en jaksa tätä arkea

    Vaikka olen päivät leppoisasti töissä ( ei ole melkein mitään hommaa), niin illat EN JAKSA lasten kanssa temmeltää vaan raivoan. En tiedä mitä tekisin nyt kun niin palaa pinna itseenikin kun olen tällainen.
  4. M

    reseptiapuja

    mulla löyty tällänen vanha tiikerikakku ohje jossa käsketään vaahdottaa rasvaa 250g ja sitten erikseen vaahdotetaan sokeri ja muna niin tyhmä täällä nyt kyselee että pitääkö rasva sulattaa vai huoneenlämpösenä vaahdottaa :ashamed: :ashamed:
  5. M

    Avonista tietävät hohoi!!!!

    Onko avonilla hyvää rasvaa atooppiseen ihoon? :wave:
  6. M

    mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?!?

    Ja alkuun heti, en kaipaa saarnoja siitä että tee päätöksesi itse. Niin teenkin/olenkin jo lähes tehnyt, mutta kuitenkin kiinnostaisi miten te muut tekisitte. Eli poika on syksyllä 2v. kun minulla alkaisi työt. Minun nykyinen työ on rankkaa ja vaativaa, välillä joutuu ihan ottamaan osumia. Työ...
  7. M

    Kun pillerit ei käy...

    eli siis, e-pillereitä olen syönyt monia erilaisia ja aina ne tekevät minut "hulluksi", turvottaa ja raivoan. Mitä muut käyttää ehkäisynä jos/kun e-pillerit ei käy.
  8. M

    Mikä näistä paras?

    Mikä näistä hobby hallin vaunuista on paras? (katsotaan onnistuuko linkitys) :) http://www.hobbyhall.fi/ hmm ei onnistu suora linkki.. Sellaiset yhdistelmät olisi vaihtoehtona, kuin Ora jovi nature Brio wave ABC turbo Saako näissä kaikissa selkänojan ihan pystyyn? Mitkä parhaimmat työntää...
  9. M

    Riks raks poksin vieras...

    Mitenkä kävi sen riks raks poksin vierasjutun kanssa?? Jäi vaivaamaan...
  10. M

    YES! ELINKAUTINEN NAPSAHTI!!!!

    Siis tämä Jämsän murhaaja-Jarmo sai elinkautisen. Löytyypi tästä Suomenmaasta vielä oikeutta...
  11. M

    pitäisikö puolisolle kertoa omista veloista?

    jos on joutunut itse tyhmyyksissä ottamaan velkaa. pitäisikö siitä kertoa (avo)puolisolle?? tavallaanhan se on ihan oma asia, ainakin silloin kun molemmilla on "omat rahat" eli palkat menee omille tileille. Kumpikin hoitaa itse omat menonsa, siis auton tms. yhteiselle tilille menee asumiseen...
  12. M

    Kauhee näky kaupassa

    Ollessani eilen kaupassa näin, kun äiti työnsi noin viisi vuotiasta poikaa ostoiskärryissä ostososassa. Pojalla oli kuraiset kumisaappaat jalassa ja jätski valui pitkin kärrynpohjaa, tippuen sieltä lattialle. Välillä poika käsillä pyyhki sitä jätksiä pitkin kärryn reunoja. :x :x
  13. M

    Seksitön elämäkö?

    Meillä 7kk ikäinen vauva. Synnytyksen jälkeen on seksiä ollut kerran,n.kuukausi synnytyksestä. Muuten meillä hyvä suhde,halaillaan,pussaillaan,huumori pelaa ym. mutta mies ei tunnu haluavan seksiä. Olen ottanut asian puheeksi monta kertaa mutta ikinä en saa muuta vastausta kuin että nalkutan...
  14. M

    jälkiehkäisy kapseleista huolimatta??

    Kuinka suuri toden näkyöisyys olisi olla raskaana, vaik jälkiehkäisy tabletti otettu 30h jälkeen yhdynnän?
  15. M

    mammo/ultra

    Moikka! Kenelläkään kokemusta mammosta/ultrasta imetyksen aikana? Mitä löytyi?Mitä oireita? Kiitos!
  16. M

    Ksnk ja lähikunnat!

    Täällä kolmikymppinen 3 lapsen äiti kaipailisi uusia tuttavuuksia ostoksille,ulkoiluun, ja joskus ravintola-iltaa viettämään. Lapsillekkin (nuorin3,5v.)olisi kiva saada myös leikkiseuraa. Oon tämmöinen pirteä,aika avoin persoona, mutta luotettava ja hyvä kuuntelija ystävänä. Ottakaahan yhteyttä :)
  17. M

    jumppapallosta

    onko kokemuksia jumppapallosta, on kuulemma tehokasta liikuntaa.. kuinkahan paljon sellanen pallo kestää painoa, ettei pääse poksahtamaan alla..?? :laugh: :laugh: kertokaa jotka ootte käyttäneet, minkälaiset tulokset saitte aikaan!!
  18. M

    Painoasiaa

    [b] Hei, olen nyt rv 21 ja painoni noussut 2 kiloa. Painan 55 ja olen 165 pitkä. Miten teillä muilla paino noussut ja millä rv olette? Sitten tuosta syömisestä, syöttekö ihan normaalisti kuin ennenkin raskautta? Herkutteletteko yhtään, täytyykö tuntea huonoa omatuntoa kun napostelen päivittäin...
  19. M

    työstä irtisanoutunut

    Kyselen vaan et onko ketään kohtalotovereita.... Et voiko johtua raskaudesta...Olin ollu kotona melkein puoltoista vuotta lapsen syntymän jälkeen ja nyt helmikuun alusta aloitin työt ja olin innolla aloittamassa niitä pitkän tauon jälkeen mut jouduin irtisanoutumaan sillä mulle tuli...
  20. M

    nimpparit ja synttärit saman päivänä, muita?

    Onko muita joilla on nimpparit ja synttärit samana päivänä? Meillä on alle 2 v tyttö joka syntyi Matildan päivänä. Kaunis nimi on, joten annettiin se myös nimeksikin. Nimi ei kaduta mutta se kaduttaa että ei pysty juhlimaan nimppareita erikseen. Nyt onkin harkinnassa etunimeen liittää toinen...

Yhteistyössä