Hakutulokset

  1. A

    Aikamoinen puutarha

    6.1. on ollut pe 2023 ? Mutta aika hyvin taas jotain universaaleja yhteyksiä
  2. A

    Aikamoinen puutarha

    Yleensähän ne liput lähtee harteilta helkkariin hyvinkin nopeasti…
  3. A

    Aikamoinen puutarha

    Tähän liittyy aivan selkeä Puolan hehkutus joka käänteessä ennakkoon ja siis joo, kivaa, että on heille mieluisa yleisö ja maa, mutta luo tunnun, että me ei olla yhtä tärkeitä. Ja saavat ajatella niin! Mun ongelmahan ko tunne on.
  4. A

    Aikamoinen puutarha

    Bojan myös esiintyi ylpeästi Puolan lipun kanssa, taisin siinä vaiheessa tulla liveen niin en nähnyt miten sai lipun mutta kuvittelin siitä esiintymistyylistä että on raahannut sen mukanaan ja esittelee puolalaisille jotka ovat niin ihania.
  5. A

    Aikamoinen puutarha

    Nii-in, tuo on totta! Ja kiitollinen pitää olla nimenomaan, että möivät Tavastialle kaksi keikkaa, moni ois jäänyt rannalle ilman. Ja siis oonkin. Oon kiitollinen siitäkin, että ylipäätään tulivat Suomeen. Totta kai siitä pitää olla ts on helppoa olla kiitollinen. Eihän noi pitkät keikat sitä...
  6. A

    Aikamoinen puutarha

    Koska tykkään psykologisoida asioita. Ja myös käsitellä ajatusta: ovatko puolalaiset fanit meitä tärkeämpiä? Balkanilaiset vielä jotenkin ymmärrän, koska näen sen heidän kotiseutunaan. Onko puola slaavilainen kieli? Sekö saa kokemaan nekin heidän ominaan? Itsellä vähän vielä antipatioita...
  7. A

    Aikamoinen puutarha

    Että ovatko nuo puolalaiset heille tärkeämpiä kuin me? Ilmeisesti tätä ei juuri kukaan haluaisi ajatella ja sehän onkin vasta kysymys! Lisäksi, voimme aikuisina ihmisinä varmastikin hyväksyä, jos hyvä selitys löytyy, että joo, he ovat. Onhan täälläkin ihmisiä, joita mietitytti, että ovatko...
  8. A

    Aikamoinen puutarha

    Ei tää ole minulle mikään ”pettymys, josta pitää päästä yli”. Senhän tiesi kun JO ei soittanut Suomessa kaikkia biisejä, että tavallaan se pettymys oli silloin. Toki se hautautui kaiken sen, mitä saatiin, alle ja olisi tuntunut tosi hassulta tai turhalta harmitella silloin asiaa. Ehkä jopa vähän...
  9. A

    Aikamoinen puutarha

    Se on ongelma teille. Ei se minua haittaa.
  10. A

    Aikamoinen puutarha

    Ei tässä olla syytettykään ketään. Kyllä mua silti ketuttaa, ettei he soittaneet Suomessa koko settiä! Varmaan siihen on jokin syy, mutta mä en pidä kyseisestä syystä. Vai mikä sellainen se voisi olla, että pitäisin siitä? 🤔
  11. A

    Aikamoinen puutarha

    No siihenhän voi nimenomaan vaikuttaa ettei asia ketuta enää valittamalla siitä. Jos sen patoaa sisälleen ihmisestä tulee ilkeä k-pää. Sellainen, joka vastailee myrkyllisesti harmistuneelle. Jos joku valittaa asiasta, mikä ei resonoi mulle, ohitan.
  12. A

    Aikamoinen puutarha

    Se on täysin eri asia kuulla paikanpäällä JA NÄHDÄ, ja kyetä taltioimaankin, kuin katsella tuollaista liveä.
  13. A

    Aikamoinen puutarha

    On on, varmasti on!!! Samassa veneessä oon ja ei tulis mieleenkään ahdistua siitä mitä ne tunsivat koska ei ole minun valintani eikä päätökseni se, mitä me saimme! Ei tule mieleenkään yrittää ”puhua järkeä” tai auttaa heitä huomaamaan hyviä asioita heille. Ei ole kyse siitä! Vaan että on...
  14. A

    Aikamoinen puutarha

    Niin, ja nyt ne soitetaan noilla keikoilla. Ei oo ccc mutta toisaalta SSOL on sitten 2x
  15. A

    Aikamoinen puutarha

    No siis mitä sitten? Silti olisivat pystyneet soittamaan kaikki biisit myös täällä tai ainakin OT:n. Sitä oli toivottu.
  16. A

    Aikamoinen puutarha

    Ja siis joo, onko tyhmää kokea näin ja tuntea harmitusta?! No totta helv se on! Siksi luulisikin aikuisten ihmisten ymmärtävän. Mutta ei, pitää haukkua lisää
  17. A

    Aikamoinen puutarha

    No tietenkin ois se huonommin. Silti, ikävää kun a) ei ole mitä odottaa ja b) livet ovat sitä, että antavat noille yleisöille minun silmissäni enemmän kuin meille.
  18. A

    Aikamoinen puutarha

    Mä en ole mitään artistia ahdistellut enkä haukkunut! Mä oon ainoastaan kirjoittanut, että mua harmittaa tuo puolalaisten mielistely ja nuolenta ja se, ettei Suomessakin soitettu kaikkia biisejä! Mutta kun sä et pysty silloin pysymään delulu landiassasi, minbe yrität paeta, niin sua sellainen...
  19. A

    Aikamoinen puutarha

    Minusta sinä olet ymmärtänyt tunteeni ja purkaukseni vähän väärin. Otat sen jotenkin itseesi ja henkilökohtaisesti.
  20. A

    Aikamoinen puutarha

    Se vaan, että tässä porukassa ei saa olla, että prkl kun Jokerit eivät soittaneet Suomessakin kaikkia biisejään! Siitä ei saa ärsyyntyä! Osa loukkaantuu siitä minulle. Loukkaantuu, ja alkaa yrittää hiljentää.

Yhteistyössä