Hakutulokset

1. S

yksinodottavia?

Hiphei.. ja keväistä päivää :) Jatkaakseni viime viestiä niin oli vauva 31. viikolla 2500g ja nyt tuntuu että tuplasti se :laugh: Tosiasiassa ensi viikolla taas menen ä-polille ja saan vähän enempi osvittaa siitä, miten ison pojan minä saan. Tyttö oli aikoinaan hieman yli 4kiloa ja olihan...
  2. S

yksinodottavia?

On meitä yksinodottavia varmasti enempi kuin kukaan uskoiskaan :) Itsellä 35+4 ja tiedossa että kolmen viikon päästä synnytys kaynnistetään vauvan ison koon vuoksi joten.... hieman jo jänskättää :) Tosiasiassa olen äärettömän onnellinen, raskauaika ei ole ollut aina helppoa koska vauvan isän...
  3. S

mies uhkailee..isyydentunnustus

Itse oikeestaan samantapaisessa tilanteessa, että vauvan isä on koko odotusajan mennyt ja tullut.. halunnut isäksi ja sitten taas ei... ja aina näinä "ei-aikoina" uhkaillut ja haukkunut.. ollut jopa fyysisestikin varsin pelottava. Lopulta tein päätöksen että mun vauva tästä tulee ja nyt kolmen...
  4. S

3:n lapsen yh-äiti raskaana...löytyisikö kavereita?

\ Sattuuhan sitä :) Itse terv.huoltoalan ammattilainen ja pillerit petti.. joten.. :) Ois ihan kiva vaihtaa ajatuksia.. itsellä odotus jo loppupuolella onneksi koska eihän tää helppoa ole yksin aina ollut. Mutta tässä osoitteeni jos joku haluaa mailailla: satu.susanna73@hotmail.com
  5. S

Onko paikalla vuorotyötä tekeviä?

Tiedätkö, että minä olen tehnyt koko tyttäreni iän eli 11v. vuorotyötä ja meillä kaikki mennyt hyvin. Tytär toki esim. aikoinaan mun yövuorojen aikaan oli päiväkodissa luvattoman pitkiä aikoja, mutta minä taisin olla se joka enemmän kärsi tilanteesta kuin hän :) Jatkuva huono omatunto painoi...

Yhteistyössä