Hakutulokset

  1. JanJade

    Lahti hohoiii!

    Ulkoilu,kahvittelu seuraa kaipailee 26v, 3lapsen äiti (4v, 3v ja 3kk) Olemme muuttamassa Lahteen,ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Laita yv:tä tai saralia1@gmail.com
  2. JanJade

    Kouvolan Seutu

    Kouvolan alueelta uusia tuttavuuksia kaipailee 26v 3:n lapsen äti. Minulla on tytöt 4v, 3v, sekä 2kk ikäinen poika. uudet tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita, olemme asustaneet kouvolanseudulla kohta 2v. Laita yv:tä tai Kirjoittele: saralia1@gmail.com
  3. JanJade

    Kouvola + ultra

    Missä yksityisellä kannattaa täällä käydä ultrassa? Montako keraa täällä kouvolassa käydään ultrassa? Aiemmin olen asunut Lahdessa ja siksi nämä Kouvolan käytännöt ovat vähä tuntemmattomia..
  4. JanJade

    tuhruvuoto?!

    Olen hiukkasen ymmälläni. Minulla olisi pitänyt alkaa menkat Maanantaina. No eipä alkanutkaan, vaan tiistaina tuli todella vähän tuhrua paperiin kun pyyhin. Keskiviikkona ei tullut mitään paperiin,Torstaina tuli taas hiukan paperiin. Nyt sit on ollu torsataista lähtien et ei oo tullu enää...
  5. JanJade

    Koria + ymp.

    Hei! Uusia tuttavuuksia etsii äiti 24v ja tytöt 1,5v ja 2v8kk. Olemme muuttamassa Helmikuun alussa Korialle ja uudet tuttavuudet ovat tervetulleita!Kahville, leikkarille jne.. Yv:tä saa laittaa tai Mailia: saralia84@hotmail.com :)
  6. JanJade

    Iitti+ymp.

    Uusia tuttavuuksia täällä etsii 24v äiti ja tytöt 1v3kk ja 2v7kk. Yv:tä saa laittaa tulemaan! :)
  7. JanJade

    Missä myydään lenneä?

    Ei ole vastaan kävelly ainakaan marketeissa.. Missä niit myydään? :flower:
  8. JanJade

    Keliakian oireet?

    Millälailla teidän muiden lapsilla on keliakia oireillut ja missä iässä keliakia on todettu?? Meillä asia vasta epäilyksen alla.. ja tutkimukset tulossa mutta olisi kiva kuulla miten muilla keliakia todettu.
  9. JanJade

    Kausala+lähiseutu

    uusia ystäviä muista äideistä kaipailee 24v kahden tytön äiti (2v ja 11kk). Olemme juuri muuttanee kausalaan joten olisi mukava löytää uusia kavereita ja vaikkapa tytöille leikkikavereita. Mese/maili: Saralia84@hotmail.com Ota yhteyttä niin tutustutaan =) =)
  10. JanJade

    syyskuiset 2007!

    Hei voisiko joku vaikka yv:nä laittaa tuona kerhopuolen salasanan ku oon sen nettikatkon takia hukannu. Kiitti
  11. JanJade

    Hollola+Lahti

    Hei, uusia tuttavuuksia hakee äiti 23v sekä tytöt 2v. sekä 7kk. Olemme juuri muuttaneet Hollolaan joten uudet tuttavuudet täältä päin ovat tervetulleita,Myös lahden suunnalla asuvat mammat saa kirjoitella. Meseä tai mailia saa laittaa saralia84@hotmail.com[i]

Yhteistyössä