Hakutulokset

  1. U

    16kk:sen outo käytös?

    Meillä 16kk poika ja nyt viime viikkoina hän on ollut jotenkin super tyytymätön. Kärsivällisyyttä ei tunnu olevan nimeksikään ja jos jotain kieltää, niin huuto on kova ja sitten mielenosoituksellisesti hän paukuttaa päätään lattiaan tai mihin päin, niin että otsa on mustelmilla. Muutenkin tuo...
  2. U

    Kuivuus haittaa seksiä

    Onko ehdotuksia, mikä mahtaa olla syynä kun limakalvot ovat kuin pergamenttia? Yhdyntä sattuu toisinaan ja paikat kirvelevät. Nautintoa se vähän haalistaa. Aloitin pillereiden syömisen uuden suhteen myötä. Montaa kertaa emme ehtineet harrastaa seksiä ennen pilsuja, joten en oikein osaa sanoa...
  3. U

    EI TOSIKOILLE

    Rakkaat plussa-palstalaiset! Jonkin aikaa palstaan tutustuttuani olen tullut siihen johtopäätökseen, että täällä vallitsee monenlainen tiedon puute ja jopa täydellinen tietämättömyys. Siksipä minä viisaana ihmisenä olen päättänyt ruveta pitämään täällä palstan sisällä omaa 'Utele Ursulalta'...
  4. U

    Mitä lahjaksi

    Mitä lahjaksi kummipojalle joka täyttää 7 vuotta. Hänellä on tosi paljon leluja, mutta eihän ne pehmeät paketit tuon ikäistä taida kiinnostaa...
  5. U

    mitä lahjaksi

    Mitä voisi viedä 1-vuotiaalle pojalle pikkulahjaksi? Ollaan menossa hänen veljänsä synttäreille joka on meidän kummipoikamme. Olisi kuitenkin kiva muistaa jotenkin pikkuveljeä jolla oli myös synttärit vähän aikaa sitten.
  6. U

    Vauvakuumeilijoita?

    Onko palstalla muita, jotka haaveilevat raskaudesta ja lapsesta, mutta painoa pitäisi saada ensin pois? Minulle gynekologini ilmoitti munasarjojeni toimivan laiskasti, kun painoa on enemmän kuin tarvis olla :/ Nyt siis sisuunnuin todenteolla ja päätin tarttua jenkkakahvoista kaksin käsin...

Yhteistyössä