Hakutulokset

  1. B

    Joulukuiset

    Mistä päin olet? Millaista vertaistukea kaipaat? Mulle voi kyllä laittaa viestiä jos kaipaa juttuseuraa ☺️🫶🏼
  2. B

    Joulukuiset

    Joo aivan meilläkin oli se nt ultra 13+0 🙈 Mulla kolmas neuvola vasta kanssa 23+2 😄 Tiedä sitte.. mutta kyl näitä käyntejä tuntuu harvemmin olevan nyt tokan kohdalla, mitä ekan kohdalla 8v sitten 🤨 Tai sitten vaa oon unohtanut, tuntuu että sillon ravasin siellä kokoaika 😄
  3. B

    Joulukuiset

    Mulla oli 8+2 eka neuvola ja toinen oli 14+0. Neuvolalääkäri oli eilen ☺️ Ru meillä vasta 2.8. 🙈 Kolmas neuvola 15.8.
  4. B

    Joulukuiset

    Mulla viikkoja 12+1 ja nt ultra 7.6 eli sillon 13+0 ☺️
  5. B

    Joulukuiset

    Mulla liberon sovellus ☺️
  6. B

    Joulukuiset

    Meillä ei ainakaan Helsingissä neuvolassa ultrata, ensimmäisen neuvolan jälkeen pystyin varaamaan meille nt ultran ja siellä nt ultrassa varataan meille rakenneultra ☺️ Omakustanteisesti käytiin varhaisultrassa
  7. B

    Joulukuiset

    Meillä kanssa 7.6 ☺️ Kauheeta odottelua kun odottaa neuvolaa ja ultraa 😅 Mulla kans päivisin pahoinvointi helpottanut mutta illalla se tulee sit kahta kauheempana ja närästykset päälle 🥵
  8. B

    Joulukuiset

    Meillä ultra 7.6. ja sillon 13+0 🥰
  9. B

    Joulukuiset

    Ai 😱 Mul kysyttii kans sillon kun odotin esikoista 22 vuotiaana ja otin sillon. Nyt 30v ☺️ Asun Helsingissä 😊
  10. B

    Joulukuiset

    Mulla neuvolas kysy haluanko sen tutkimuksen ja kirjotti lähetteen sinne ☺️
  11. B

    Joulukuiset

    Mä sain tänään varattua nt-ultran, saatiin se 7.6. ja viikkoja sillon laskujen mukaan 13+0 ☺️
  12. B

    Joulukuiset

    Mulla pahoinvointi alkoi joskus 6+2-> ja on vaan pahentunut nyt 8+0->. Ei onneks oksennus oo tullut mut hajut ällöttää ja yökkäilyä ollut 🤢 Menispä pian ohi 😬
  13. B

    Joulukuiset

    Mä luin kaunis odotuksen sivuilta, että suositellaan aikasintaa 6+3 eteenpäin koska päivät saattaa heittää ☺️ Ei välttämättä vielä syke näy noilla viikoilla. Ite menin vasta 7+0 ja syke näkyi 🥰
  14. B

    Joulukuiset

    Eli sulla olis sillon 5+6?
  15. B

    Joulukuiset

    Eilen pidin töissä farkkuja, menee vielä mut viihdyn ennemmin treenileggareis ja isoissa huppareissa 😄 Rintaliivit vaihtunu urheiluliiveihin kun rinnat sen verran turvonneet 😅 Iltaa kohden mullakin turvotus pahenee, aamusin ei juurikaan mitään 😄
  16. B

    Joulukuiset

    Jotenkin yllättävän nopeesti nää viikot kulunut kun on töissä arkisin ja viikonloput menee tytön kans puuhaillessa 🙊 Varasin ton ultran vajaa 3vk sitten ja yhtäkkiä tuliki se päivä 😂😅 Ensviikolla ekaan neuvolaan sit 🥰 Yritän ottaa iisisti, mutta kyllä välillä pelottaa jos meniskin kesken kun...
  17. B

    Joulukuiset

    Pienellä sydän sykki 🥰 Mittojen mukaan menossa olisi 7+2 ja la 11.12. mutta sanoi, että la tarkentuu vielä nt ultrassa 🤭 Viime menkoista laskettuna 7+0 tänää
  18. B

    Joulukuiset

    Tänään 7+0 ☺️
  19. B

    Joulukuiset

    Kiitos paljon 🥰 Laittelen tänne kuulumiset illemmalla! 🤭
  20. B

    Joulukuiset

    Meillä eka neuvola 5.5 ja viikkoja sillon 8+1 ☺️ Tänään varhaisultra, jännää 🙊

Yhteistyössä