Hakutulokset

1. B

Joulukuiset

Vinkkinä, Kaunis odotuksen nettisivuilla lukee et parhain aika varhaisultralle ois 6+3 eteenpäin ja sillon voi nähdä jo sykkeen kanssa 🙊 Ite pelasin varman päälle ja varasin 7+0 🤭 On siellä siis nimellä alkuraskauden ultraäänitutkimus, en tiedä erooko varhaisultrasta miten 😁
  2. B

Joulukuiset

Mäkin ilmottaudun tänne joulukuisiin 🙋🏽‍♀️ Täällä meneillään rv 6+5 ja la ois noin 13.12.23 😊 Varhaisultra varattu keskiviikolle eli kaks päivää vielä 🙊 Tämä on 2. lapsi
  3. B

Haaveena vauva 2024

Mä sain ekan 22 vuotiaana ja nyt 30 vuotiaana odotan toista ☺️
  4. B

Haaveena vauva 2024

mun mielestä on vahvistunut hyvin! näyttää samalta, mitä mulla oli ☺️
  5. B

Haaveena vauva 2024

Mä en oo koskaan saanut viivanpaikkaa. Jotain joskus ollut näkevinäni, mutta ku laittaa puhelimen taskulampun 😂😂 testin taakse niin ei oo näkynyt mitään. Sitten kun tästä raskaudesta olin jotain tosi haaleeta näkevinäni niin se kyllä näky taskulampulla läpi punaisena viivana 😄😄 Joo oon lukenut...
  6. B

Haaveena vauva 2024

Meidän vauva sai alkunsa kun kerran puuhailtiin ja se oli dpo -2 tai -1 😄 En oo ihan varma ovulaatiosta kun en ihan plussaa saanut, mut noina päivinä oli tosi tummat ja sit alko vaalenee ☺️
  7. B

Haaveena vauva 2024

Täällä menossa rv 4+5 ☺️ Ei juurikaan sellanen olo, että raskaana olis. Pientä turvotusta ja väsymystä vaan 😄 Varasin varhaisultran 26.4. ja huomenna soittelen neuvolaan 🙊
  8. B

Haaveena vauva 2024

Mä -93 ja pk seudulta myös ☺️
  9. B

Haaveena vauva 2024

2. lapsi ja yritys aloitettu 11/22 ☺️
  10. B

Haaveena vauva 2024

Mä vähän mun jäätävästä väsymyksestä jotain aavistelin, päätin kuitenkin että odotan siihen 1.4 aikasintaan testaamista ettei negoja ja pettymyksiä sitten tulis 🙊 Tein Clearblue digin, missä raskaana/ei raskaana 🥰
  11. B

Haaveena vauva 2024

Kiitos paljon 😍♥️
  12. B

Haaveena vauva 2024

Joo tein testin 1.4 ja plussa tuli 🙊 Ensviikolla soitan neuvolaan! Meille taitaa sittenkin tulla 2023 vauva 🤭
  13. B

Haaveena vauva 2024

Täällä taas jännäillään, mulle voi päivittää dpo 3 ☺️ Ajattelin testata dpo 12, jos maltan, kun himotestaaja oon 😄
  14. B

Haaveena vauva 2024

Täällä myös! Yksi lapsi löytyy ja toinen haaveissa. Yritys aloitettu marraskuussa 2022 vähän säännöllisen epäsäännöllisesti.

Yhteistyössä