Hakutulokset

  1. I

    Haaveena vauva 2024

    Tänään ollu taas kipuilua alavatsalla ja vaaleanpunaista valkovuotoa tuli yhdesti pyyhkiessä. Todennäköisesti menkkojen tiputtelua, mutta oishan toki kiva ajatella sen olevan kiinnittymisvuotoo. Oi jospa menkkaoireet ja raskausoireet olis aivan erilaisia nii ei aina tarvis arpoo 😄
  2. I

    Haaveena vauva 2024

    VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  3. I

    Haaveena vauva 2024

    Täällä oli tuikkimista alavatsalla melko keskellä, kun kaupassa olin. Ihan piti pysähtyä muutaman kerran, kun nipisti. Oletettavasti DPO 8 eli voisi olla kiinnittymistä, mutta en millään jaksa uskoa, että tässä kierrossa tärppäisi, kun jäi vaan pariin kertaan talletus, niin en nyt elättele...
  4. I

    Haaveena vauva 2024

    Tervetuloa uusille ja paljon onnea plussanneille ja tarrasukkia hirmuisesti! <3 Eipä olekaan tänne tullut päiviteltyä mitään. Yk 5 käynnissä, vaikka en tiiä voiko tätä edes laskea. Kiireitä ja työvuorot mennyt ihan ristiin, että yritykset jäivät kahteen kertaan, oletettavasti -2 ja 0. Ei...
  5. I

    Haaveena vauva 2024

    VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  6. I

    Haaveena vauva 2024

    Ihanan selkeä viiva! Tarrasukkia hirmuisesti <3 ehkä tässä pitää itsekin alkaa testailemaan kohta! Onko ollu oireita?
  7. I

    Haaveena vauva 2024

    Tiiätkö mulla oli samat fiilikset ekan yk jälkeen muutama kuukausi takaperin. Jotenkin se itketti ja suretti kauheesti. Ite olin odottanu tätä nii kauan ja niin innoissaan, että ehkä odotukset oli sitten niin korkealla. Nyt yk 4 ja voin sanoa, että vähän helpottanu reaktio negatiivisen tuloksen...
  8. I

    Haaveena vauva 2024

    Olen ylpeä itsestäni, kun olen ollut ajattelematta piinapäiviä ja oireiden bongailua/keksimistä! Nyt jo dpo 9! Ens viikonloppuna pitäs menkat alkaa, jos alkaa ja oon varmaan sinne asti testaamatta. Olispa ihana yllättyä nyt positiivisesti, kun ei ole asiaa stressannut! :)
  9. I

    Haaveena vauva 2024

    VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  10. I

    Haaveena vauva 2024

    Yleensä voidemainen edeltäisi sitä kirkasta oikeaoppisesti, jos oikein olen ymmärtänyt. Mutta tosi yksilöllistä sekin. Mutta siis yleensä ilmeisesti ennen ovulaatiota.
  11. I

    Haaveena vauva 2024

    Jääkö kellään muulla oviksessa lima sellaseksi voidemaiseksi eikä muutu kirkkaksi venyväksi? Mulla nyt tässä ja edellisessä kierrossa jääny voidemaisemmaksi, vaikka testi näyttää plussaa. Myös turvotuksen ja alavatsakivun perusteella sanoisin, että olen oviksen bongannut, mutta nuo limat...
  12. I

    Haaveena vauva 2024

    Testailusta. Mä oon alotellu dpo 10 suunnilleen testailut yleensä. Nyt ajattelin, että en testaisi ollenkaan ennen kuin menkkojen ollessa myöhässä. Tosin menkat oli viime kierrossa n. viikon myöhässä, joten en tiiä onko sopivaa aikaa testata sit ees olemassa :D mutta no kokeillaan malttaako...
  13. I

    Haaveena vauva 2024

    @RLiisukka mäkin nään viivan! Toivotaan kovasti, että siellä olisi pieni kaveri matkassa! ON: Yritän jotenki alkukierron pysytellä kiireisenä enkä täälläkään niin paljoa päivittele. Lukasin nyt melkee viikon tekstit samalla ja jännittäviä aikoja tuntuu olevan! Tänään tuli ovistestiin plussa...
  14. I

    Haaveena vauva 2024

    Mulle voi VIHDOIN päivittää kp 1. Toivottavasti ei muutu joka kierrot näin pitkiksi ja epäsäännöllisiksi
  15. I

    Haaveena vauva 2024

    Tänää taas testasin ja negaa vaan. Kuka on vieny meidän menkat?:D jos ei ole raskauskaan syynä nii voisi alkaa. Tässä lomaillessa ei luulis stressaavankaa nii paljon, että se aiheuttaisi
  16. I

    Haaveena vauva 2024

    Mulla @Mamiks vähä sama. Eilen illalla olin jo varma, että menkat alkaa, ku oli lievää jomotusta ja sit kokeilin kohdunsuulta ja tuli iha tippa vaaleenpunasta paperiin. Se jäi kuitenki siihen ja nyt ei ole ollut mitään. Ärsyttää jo tämä odottelu! Tuntemuksia alavatsalla, mutta ei jotenki mitä...
  17. I

    Haaveena vauva 2024

    Ihania plussia taas tullut, jospa lähtisi vahvistumaan ja tarrasukkia kaikille! ❤️ Mä en kohta enää kestä tätä epätietoisuutta. To ja pe oli lievää menkkamaista juilintaa n tunnin kerrallaan. Toinen kerta oli seksin jälkeen. Samoten myös tuikkinut oikealla puolella (olisiko keltarauhanen?)...
  18. I

    Haaveena vauva 2024

    VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  19. I

    Haaveena vauva 2024

    Testit näyttää negaa ja menkat myöhässä. Mitähän juhannustaikoja sitä keksisi, että tuo vielä plussaksi muuttuisi. Haluaisin niin uskoa, että hcg vain nousisi hitaasti, eikä näy testeissä, mutta taitaa olla epätodennäköistä
  20. I

    Haaveena vauva 2024

    VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...

Yhteistyössä