Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2024

Taas niin todentuntuinen raskausuni. Mulla on ollut nyt menkkojen jälkeen munasarjoissa kipuilua ja oon miettinyt, jos kävisi tutkituttamassa. No tämä tuli uniin ja mitäs sieltä ultrasta paljastui. Kaksoset. Mulla oli tullut valemenkat, mutta olin raskaana. Olin hetken niin onnellinen, mutta...
  2. I

Haaveena vauva 2024

Mulla oli eka kierto pillereiden jälkeen samanlainen. Yllätti lyhkäsyydellä! Nyt vähän pidempi tää toinen, 27 päivää.
  3. I

Haaveena vauva 2024

mulle voi päivittää kp 1/28 ja ottaa piinailijoista pois. Yöllä alko menkkajomotus, niin eiköhän vuotoki seuraa kohta perässä.
  4. I

Haaveena vauva 2024

Täällä dpo 11 ja nega testattu eilen ja tänään. Nyt varmaan jään odottelemaan mekkojen alkua, jota flo ennustaa tiistaille
  5. I

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  6. I

Haaveena vauva 2024

Mulla oli kans eilen dpo 6 maha aivan sekaisin ja sellaisia ilmavaivoja, että huh 😂 tänää kans röyhtäyttäny kauheesti ruokailujen jälkeen. Ja nyt yliajattelu ja ahdistus iski, kun heittäydyin mahalleen patjalle aika voimalla ja sit iski ajatus, että apua nyt tää irrotti, jos jotain nyt olis...
  7. I

Haaveena vauva 2024

Ite oon jostain syystä 'pessimisti ei pety' periaatteella tämän kierron suhteen. Tallettelut ajoittu vähän aikasempaan, kun olisin toivonu. Luultavasti -5, -4 ja -2. Eihän nuokaan tietysti iha turhia oo ja mahdollista tärpätä, mutta no niin oma mieli sanoo toista. Viikko pitäs vielä jaksaa...
  8. I

Haaveena vauva 2024

Tuo on varmaan sellanen tilanne, josta on vaikea sanoa. Vuoto, kun voi olla normaalia, mutta voi myös olla jotain muuta. Epätietoisuus on ikävää. Toivotaan, että kaikki on hyvin!🤞
  9. I

Haaveena vauva 2024

@pikkuhaave multa on tippunu näköjään 2 päivää dposta pois. Pitäisi olla 4 tänään
  10. I

Haaveena vauva 2024

Mulle vois päivittää tänään dpo 0 tai huomenna dpo 1!

Yhteistyössä