Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2023

    Myöhäisimmillä viikoilla oli tarkoitus kirjoittaa
  2. M

    Haaveena vauva 2023

    En mäkään itse kemiallisesta niin surullinen tai pettynyt ole vaikka ennemmin toki aina plussan toivoo vahvistuvan. Tämä epätietoisuus vaan on stressaavaa, kun hieman ehtii jo toivoa elättelemään. Siksi liian aikaisin testaaminen ei välttämättä ole järkevää. Nämä kemialliset kun tulee ja menee...
  3. M

    Haaveena vauva 2023

    Kyllähän tuossa selkeästi haamu näkyy 🥰
  4. M

    Haaveena vauva 2023

    @Mimerkki i can feel you😔mulla on luultavimmin sama tilanne. Sain jo tiistaina niin haalean haamun että hädintuskin näkyi. Keskiviikkona haalean haamun ja eilen viiva ei ollut vahvistunut, tänään ehkä hieman näkyvissä enemmän, mutta nyt on päänsärkyä ja menkkamainen alaselkäsärky joten epäilen...
  5. M

    Haaveena vauva 2023

    Täällä testattu tänään uudestaan pregchekin liuskalla ja viiva oli hieman vahvempi kuin eilen, selkeästi erottui punaista vaikka haamujen haamu olikin. Ja testiajan sisään viiva ilmestyi 😬testasin sitten samasta pissasta rfsu puikkotestillä jonka pitäisi olla jopa herkempi kuin pregcheck...
  6. M

    Haaveena vauva 2023

    Tuo kyllä näyttää hyvinkin positiiviselta😊 ja ei sen testiviivan pitäisi vedestä nuin punaiseksi muuttua 🥰
  7. M

    Haaveena vauva 2023

    Liuskalla testasin
  8. M

    Haaveena vauva 2023

    Täällä dpo 9(ehkä) ja tänään sorruin testaamaan pregchechillä ja siihen tuli haamujen haamu😬onko kellään kokemusta näistä testeistä, tuleeko helposti niitä pelottavia harmaita viivanpaikkoja tms? parina päivänä ollut ajoittain pahoinvointia ja poskia kihelmöi, pms raget puuttuu toistaiseksi ja...
  9. M

    Haaveena vauva 2023

    Onnittelut plussanneille, ihanaa😍🥰🙏
  10. M

    Haaveena vauva 2023

    Keltarauhaskipu? Mä en oo tuollaisesta kuullutkaan😊selässä siis? Mutta mulla kyllä on alaselkäkipua jokaisessa kierrossa ja alkaa lähes heti ovulaation jälkeen. Oon miettinyt että mistähän se johtuu. Oon miettinyt et alkaako mun menkkakivut niin varhain..
  11. M

    Haaveena vauva 2023

    Mulla on letrot käytössä nyt toista kiertoa kun menkat oli tosiaan hukassa useamman kuukauden kun yritys elokussa aloitettiin. Ensin niitä käynnisteltiin teroluteilla ja sitten letrot kypsytystä tukemaan. Täytin itse just 39 ja kun kierron säännöllistymiseen voi mennä pitkäänkin, lääkäri...
  12. M

    Haaveena vauva 2023

    Voi 😊👍mulla ei kahdesta ensimmäisestä ollut mitään oireita missään vaiheessa, kolmannesta alkoi pahoinvointi pari päivää ennen plussaa. Oli myös poskien kuumotusta ja vilu. Testasin sitten kun yökin vedet silmissä kun otin potilaalta seulaa 🤢
  13. M

    Haaveena vauva 2023

    Mä jouduin just syömään reilun viikon burana kuurin ja ovis siirtyi muutamalla päivällä.
  14. M

    Haaveena vauva 2023

    Kuinka moni teistä on mittaillut lämmön nousua ovulaation jälkeen? Ja tunnetteko te sen selkeästi kehossa?
  15. M

    Haaveena vauva 2023

    Pahoittelut kaikille negat testanneille ja huonojen uutisten saanneille 😥♥️se on kyllä jännä miten sitä elää ja hengittää muita yrittäjiä täällä, kaikkien tilannetta ja toivoo plussia satelevan 🥰 Vaikka itsekin yrittää, neljättä siis, sitä jotenkin toivoo erityisesti ensimmäistä lastaan...
  16. M

    Haaveena vauva 2023

    Jos ns oikea vuoto alkaa ennen klo 18 niin lasketaan se ensimmäiseksi vuotopäiväksi 😊jos illalla klo 18 jälkeen niin seuraava päivä on vasta kp1. näin mulle gyne ohjeisti ennen kuin letrot aloitettiin
  17. M

    Haaveena vauva 2023

    Kyllähän tuossa ihan selkeä haamu kyllä näkyy 🥰🥰
  18. M

    Haaveena vauva 2023

    Itse olen tullut aiemmin raskaaksi todella helposti, vaikka taustalla on vaikea endometrioosi joka jo nuorempana todettu. Ennen viimeisintä raskautta on toinen munasarja ja johdin poistettu endometriun kystan vuoksi ja silti raskauduin nopeasti iltatähteä yrittäessä. Nyt vaikka yritystä on...
  19. M

    Haaveena vauva 2023

    Ajattelisin että oli yrityskertoja se kaksi tai kahdeksankymmentä tai kuinka monta tahansa, on yksilöllistä kuinka haasteelliseksi itse yrittämisen kokee, eikä koskaan voi tietää mitä kaikkea kenenkin elämänkaaren taustalla onkaan. ♥️Lapsen hankkiminen on kuitenkin isoimpia asioita elämässä ja...
  20. M

    Haaveena vauva 2023

    Toivottavasti teillä vielä onnistaisi 🥰♥️onko Letroista ollut apua, tapahtuuko ovulaatio säännöllisesti? Minulla mies myös huomattavasti nuorempi minua

Yhteistyössä