Hakutulokset

1. M

APUA kaipaan ÄKKIÄ

KIITOS :)
  2. M

APUA kaipaan ÄKKIÄ

Sain jotenkin piilotettua sen rivin johon saa kirjoitettua netti osoitteet? Miten saan sen takaisin, en saa kun sivuhistoriasta nyt uusia nettisivuja.
  3. M

huutis tiistai 29.5.07

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=vinona&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X vaatteita lapsille leluja lapsille aikuisille jotain...
  4. M

kyselen naisen intiimiosista

muuten seksi sujuu ihan hyvin. Tuon alku kosketuksen haluaisin pois, vaikka ihan hyvältähän se tuntuu... en tiedä onko mitään traumaattista tapahtunut. joskus tuntuu että on ja joskus taas että kuvittelen. sisareni sanoo että meille on jotain tapahtunut. Hän muistaa, minä en, enkä voisi...
  5. M

kyselen naisen intiimiosista

ällöttääkö ketää naisen alpää? Minua ällöttää. en voi katsella aikuisviihdetä, koska heti kun naisen alapää violöahtaa alkaa ällöttämään. jos mies koskee minua sinne, niin pitää keskittyä etten ajattele tuota ällötystäni.
  6. M

32 viikko ja seksi

Eli harrastettiin seksiä ja kun menin vessaan niin pyyhkiessä tuli hiukan verta :o Mut ei virtsatessa hmm... Mistäköhään tollanen johtuu?
  7. M

kuinka saada nukkumaan

ei ole oikein mitään muuta keinoa kuin antaa selkäsauna. miten te saatte uhmaavan ekaluokkalaisen nukkumaan.
  8. M

Miten hoidat kuntoasi ja mitä harrastat ?

Hei! Minkä ikäisiä lapsia ja montako lasta teillä on? Miten saatte ajan riittämään? Mistä tingitte, yöunista? Itselläni 3 lasta , vanhimmat 5-vuotiaat. Yritän organisoida päiväohjelmaa uudelleen, koska huomaan, että kunto on tosi huono ja painoakin on kertynyt liikaa. Neuvoja, please.
  9. M

aquarakkulat?

Minullakin hyvä kokemus aquarakkuloista. Esikoisen synnytyksessä ensin kyllä kieltäydyin niistä, koska ennakkokäsitys minullakin oli se, että laittaminen sattuu tosi paljon eikä apua juurikaan ole, mutta kätilön aidon hämmästynyt kysymys "oletko tosiaan mieluummin noissa tuskissasi" pyörsi...
  10. M

Kauheen nuoria äitejä olette

Nannelle: Joo mut sun lapses onkin vasta niin pieni, mutta ootas kun kasvaa. Kellään ei ole niin pitkä pinna tai sitten lapsella ei ole rajoja!
  11. M

oletko yh vai naimisissa??

avoliitossa minäkin.
  12. M

kuinka vanhoja

rv 14 vasta :)
  13. M

tietoja kaneista

tuo genesiksen määrä...vaikea uskoa että kilon pussi voi riittää jollain viikkoja... Itsellä sattuu olemaan belgianjätti jolla kilon pussi ei montaa päivää kestä :) Mutta siis, kanin koostahan tuo on kiinni. Mutta kalkkikivi kannattaa muistaa myös, eikä vitamiinikuuritkaan pahaa tee.
  14. M

NEITI NASULLE

\ Kuulepas pieni ystäväiseni, koetahan pitää itse hiukka pienempää suuta. Aika moni in ärsyyntynyt nimenomaan siitä, että sinulla tuntuu olevan sanottavaa asiaan kuin asiaan. Siinä ei sinänsä mitään pahaa ole, jos on oikeasti "järkevää" sisällöllistä sanottavaa, mutta yleensä vastauksesi ovat...
  15. M

NEITI NASULLE

Ja taas neiti vauhdissa :whistle:

Yhteistyössä