Hakutulokset

  1. V

    Kesäkuiset 2023

    Niin paljon voimia! 😔❤️
  2. V

    Kesäkuiset 2023

    Minäkin voisin liittyä faceryhmään nyt, kun varhaisultra on ohi 😊
  3. V

    Kesäkuiset 2023

    Meillä oli juuri äsken varhaisultra ja vauvalla on kaikki hyvin 🥰😭 vastasi viikkoja ja sydän löi hienosti. Niin helpottunut olo 😭
  4. V

    Kesäkuiset 2023

    Meillä on torstaina varhaisultra ja tänään oli ensimmäinen neuvola. Ensimmäinen neuvola jännitti tosi paljon, kun muutenkin kaikki lääkärikäynnit yms. jännittää, mutta terveydenhoitaja oli todella mukava. Nyt jännitetään torstain ultraa ja toivotaan, että kaikki on hyvin. 🥺
  5. V

    Kesäkuiset 2023

    Ihania varhaisultrakuulumisia täällä! Minäkin voisin tulla listalle: Violettiorkidea/16.6.2023/ 1. lapsi
  6. V

    Kesäkuiset 2023

    Minäkin asun Helsingissä. Varmasti muutto kuitenkin yhteen kehyskunnista edessä raskauden aikana isomman asunnon toivossa. 😊 Tsemppiä kaikille, joilla tänään ja lähiaikoina varhaisultra! Mulla on oireena ollut plussasta asti kipeät rinnat ja väsymys. Viime viikolla alkoi olla pahoinvointia ja...
  7. V

    Kesäkuiset 2023

    Varasin juuri alkuraskauden ultran 15.11., silloin on noin 9+4. Haluttiin ajoittaa se tarkoituksella vähän myöhemmäksi. Jotenkin iskenyt kauhea pelko siitä, että ei ultrassa kuitenkaan mitään näy, joten haluan suojella itseäni siltä tiedolta. 😞 Olen täällä käynyt säännöllisesti lukemassa mutta...
  8. V

    Kesäkuiset 2023

    Moikka! Täällä esikoista odottava 🤗
  9. V

    Kesäkuiset 2023

    Kiitos vastauksista! Pitääkin heti huomenna varata aika. 😊
  10. V

    Kesäkuiset 2023

    Voi Tiukuna, toivotaan että kaikki kääntyy vielä parhain päin! Ensikertalainen kyselee neuvolan varaamista koskien, että voiko neuvolan varata vasta varhaisultran jälkeen? Meillä on miehen kanssa ajatuksissa käydä varhaisultrassa, jotta raskaus konkretisoituisi. Tuntuu jotenkin vähän hassulta...
  11. V

    Kesäkuiset 2023

    Moikka! Minäkin voisin tänne pikkuhiljaa tulla. Eilen tein positiivisen testin ja olen ollut ihan onneni kukkuloilla, esikoinen kyseessä. 🥰 Viikkoja pitäisi olla tänään suunnilleen 4+3 kuukautisista laskettuna. Laskettu aika osuu 16.6.2023 tienoille. 😊 Neuvola-aikaa en ole vielä varannut...

Yhteistyössä