Hakutulokset

  1. T

    nahkasohvan rasvaus

    eli rasvaatko nahkasohvaasi. anoppi tuli tänää rasvaamaan meijän nahkasohvan jollain ampiaisvahalla... on kuulemma ostanu sen purkin jostain messuilta joskus. saako sitä kaupasta, mitä maksaa.
  2. T

    Jatkaako päivähoidossa vai jääkö kotiin?

    Aika kärkkäitä mielipiteitä puolesta ja vastaan. Onneksi jokaiset vanhemmat tekevät omat ratkaisunsa! Itse foniatrisella työskennelleenä tiedän, että ensimmäinen kuntoutusmuoto viivästyneeseen puheenkehitykseen todella on päiväkotihoito. 2.5 -vuotias on toki aika pieni, jos ajatellaan...
  3. T

    ovisvuotoa vai hormonihäiriö

    Saattaapi myös olla kiinnittymisvuotoa, siis jos olet raskautumassa. Joillakin sitä tulee, toisilla ei.
  4. T

    Kokemuksia Felicitaksesta?

    Moikka! Me ollaan miehen kanssa oltu vuoden päivät Felicitaksen asiakkaita ja ollaan oltu kovin tyytyväisiä, kokemusta kahdesta eri lääkäristä. Todella ammattitaitoisen oloista porukkaa, palvelu on nopeaa ja tehokasta. Meidän hoidoissa mentiin heti ICSI:in, ja silloin punktio oli...
  5. T

    Tuska ei katoa, vaikken ole enää täysin lapseton

    Kiitos taas vastanneille! Sinä vieras123 olet ihan oikeassa siinä, että nuo hoidot vaikuttavat siihen arkeen jota jo olemassa olevien lasten kanssa yrittää onnellisena elää. Tämä on myös asia joka on mielessäni ollut, toisaalta olisi vain niin paljon helpompi keskittyä elämään ja nauttimaan...
  6. T

    Tuska ei katoa, vaikken ole enää täysin lapseton

    Kiitos kaikille vastanneille! Teoriassa meillä olisi vielä monta vuotta aikaa miettiä aloittaako hoidot vaiko ei, mutta olen itse sitä mieltä että asia täytyy ratkaista nyt. Jos siis päädymme että emme enää yritä, voisin työstää tavallaan tämän asian "pois päiväjärjestyksestä" henkisellä...
  7. T

    Kunnon talvirukkaset

    Hei, minkälaisia rukkasia tai talvilapasia teidän lapsillanne on näinä talvipakkasina. Meillä 1-vuotias vielä nukkuu ulkona päiväunet ja meillä on käsissä alla ensiksi villalapaset ja niiden päällä viellä rukkaset, valitettavasati en nyt juuri muista merkkiä, mutta kädet olivat eilenkin aivan...
  8. T

    Tuska ei katoa, vaikken ole enää täysin lapseton

    Ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan. Olen siitä onnellisessa asemassa, että minä en enää ole täysin lapseton, onhan meillä kaksoset. Jotenkin vaan nyt kun lapsemme ovat jo isoja ja periaatteeessa vauva mahtuisi perheeseen, lapsettomuus taas koettelee mieltäni. On niin tuskallista tajuta ettei...
  9. T

    KERAVA

    Moi! Olen 24-vuotias kahden lapsen kotiäiti Keravalta.Tyttömme on 3-vuotias ja poikamme 9 kuukauden ikäinen. Olisi mukava tavata ja tutustua! Sähköpostiosoitteeni on talvi-81@suomi24.fi. Kirjoitathan sinne, niin voimme kirjoitella enemmän jo ennen muuttoanne. Ja tervetuoloa Keravalle!
  10. T

    tonnikalaa

    tonnikala on hyvää, myös makaronienseurana, eli keität makaronit,lisäät tilkan öljyä, kaadat vedet pois ja sekoitat hienonnetun tonnikalan + vähän suolaa! ja on maittavaa&hyvää!!!
  11. T

    Minkälaisia kommenteja olette saaneet kuulla?

    Teki vain mieli lisätä kommentti tähän ketjuun, (taustana, olen 19v nuori nainen, poden vauvakuumetta..) että kun monesti puolustellaan että "no ei se lapsi edes ollut mikään vahinko", silloin kun muut sanovat ilkeästi esim että "kyllähän sen täytyy olla vahinko", niin mietin että kun esim tällä...

Yhteistyössä