Kokemuksia Felicitaksesta?

Meneillään on 2. IVF. Ollaan hoidossa Päijät-Hämeessä, mutta punktiot ja siirrot tehdään Felicitaksessa Hgi:ssä. Onko täällä samassa paikassa hoidossa olevia? Olisi kiva kuulla kokemuksia ko. paikasta.

Miksiköhän siellä tehdään alkionsiirrot "vasta" 3 päivää punktiosta? Useissa muissa paikoissa kai tehdään päivää aiemmin. Meillä punktio maanantaina ja siirto torstaina. Onko menetelmissä jotakin eroa? Vaikuttaakohan onnistumismahiksiin jotenkin?

Kaikenlaisia muitakin kokemuksia olisi kiva kuulla. Jännittyneenä odottelen maanantain punktiota uudessa hoitopaikassa. Tsemppiä kaikille palstalaisille!
 
Moikka!

Me ollaan miehen kanssa oltu vuoden päivät Felicitaksen asiakkaita ja ollaan oltu kovin tyytyväisiä, kokemusta kahdesta eri lääkäristä. Todella ammattitaitoisen oloista porukkaa, palvelu on nopeaa ja tehokasta.

Meidän hoidoissa mentiin heti ICSI:in, ja silloin punktio oli keskiviikkona ja siirto perjantaina. Ehkäpä sun kohdallasi halutaan siirtää vähän pidemmälle jakautuneita soluja? Tällaista olen kuullut joskus tehtävän.

Jokatapauksessa, toivottavasti olet tyytyväinen hoitoon ja mikä tärkeintä - se tuottaa tulosta! ;) Mä plussasin noin vuosi sitten tuoresiirrosta mutta se meni kesken. Nyt toinen PAS onnistui, tänään sain plussa-uutiset.
 
Mäkin olen päijät-hämeestä mutta ollaan käyty felicitaksella niitten omina asiakkaina (ei siis päksin kautta).
Siirrot on siellä siksi kolmen päivän jälkeen jotta nähdään alkioiden kehitys pitemmälle, usein jos kehityksessä tulee jotain häikkää niin se tapahtuu vasta siinä kahden päivän jälkeen. Näin saadaan valittua kaikista parhaimmat alkiot siirtoon.

Hyvä ja ammattitaitoinen porukka siellä on että hyvillä mielin voit sinne mennä.
Me kerettiin käydä sellainen 2½ vuotta siellä ja neljä IVF: ää tehtiin josta nyt sitten viimesimmästä raskaus loppusuoralla rv 40+1 !

Onnea matkaan ! :flower:
 

Yhteistyössä