Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2023

    Just ehdit päivityksen laittaa ennen mun viestiä 😄 ihania uutisia ♥️ Mä juurikin tänään liityin faceryhmään, eli vielä pääsee.
  2. M

    Toukokuiset 2023

    Mä en myöskään uskonut yhtään, että olen raskaana ennen ultraa ja jännitti kamalasti. Olin ihan varma että ei löydy yhtään mitään, vaan niin löytyikin.Tsemppiä hurjasti ♥ Mä en myöskään uskonut yhtään, että olen raskaana ennen ultraa ja jännitti kamalasti. Olin ihan varma että ei löydy yhtään...
  3. M

    Toukokuiset 2023

    Mä laitoin kanssa kyselyä ryhmään pääsystä yv:llä ☺️
  4. M

    Toukokuiset 2023

    Voimia @Selis ♥️ Itse kävin tänään nt-ultrassa ja kaikista epäilyistä huolimatta siellä pieni pyöri hirveetä vauhtia. Oli kyllä ihan utopistinen kokemus 😅 kaikki oli hyvin ja nyt voi tosissaan alkaa odottaa tätä lasta ♥️
  5. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä 11+5 ja eilen oli kolmas päivä putkeen kun oli oikeestaan ihan hyvä olo. Aamulla ennen aamupalaa jäätävän huono olo, mutta sen jälkeen kun muistaa syödä tasaisesti, niin ollut jopa normaali olo. Alavatsan tuntemuksia täällä ollut kanssa enempi nyt, mutta ne ei jotenkin samalla tavalla ole...
  6. M

    Toukokuiset 2023

    Eilen oli yllätyksekseni ensimmäinen päivä, kun ei pahemmin ollut pahaa oloa, mutta tänään on ollut taas aika kamalaa. Mutta eilinen nosti toiveita siitä, että ehkä tämä alkaa helpottaa. Tänään tosiaan 11+1
  7. M

    Toukokuiset 2023

    Mulla on menossa nyt 10+6
  8. M

    Toukokuiset 2023

    Mä alan olee niin väsynyt tähän huonovointisuuteen ja nyt oon alkanut nukkumaankin todella huonosti... Ei ole enää yhtä paha olo kuin vielä viikko pari sitten, mutta välillä on näitä huonompia päiviä, kun ei meinaa hellittää millään. Ei meinaa tulla työnteosta mitään ja kuitenkin kun yksin...
  9. M

    Toukokuiset 2023

    Moi täältäkin! Mä oon kanssa yrittänyt vähän miettiä muita asioita, kun tuli vähän ähky tähän joka hetkiseen pohtimiseen ja raskauden etenemisen seuraamiseen. Mutta hyvin menee, täällä kanssa tuntuu että yleinen pahoinvointi alkaa pikku hiljaa helpottaa. Aamuisin kyllä edelleen sappinesteet...
  10. M

    Toukokuiset 2023

    Kannattaa varmaan soittaa neuvolaan ja kysyä. En osaa sanoa, että tekivätkö jotain lähetettä vai eivät. Itse varasin kyllä ajan, annettiin vaan se aikaväli mihin se pitää saada varattua. Tietysti käytännöt voi olla erilaisia eri kunnissa.
  11. M

    Toukokuiset 2023

    Mulla näköjään livahti kirjoitusvirhe tuossa, oikea mulle annettu aikaväli on siis 11+2 - 13+6 🙈 eli on jo hyvä aika tuo rv 12.
  12. M

    Toukokuiset 2023

    Onnea plussasta ♥ Eka ultra-aika riippuu siitä, haluatko osallistua sikiöseulontoihin vai et. Mulle ilmoitettiin, että kun osallistuu seulontoihin, pitää ekan ultran olla välillä 12+2 - 13+6. Itse olen tosiaan Tays:in alueella, mutta eiköhän tämä ole ihan käytäntö joka paikassa. Täällä sain...
  13. M

    Toukokuiset 2023

    Tänään oli eka neuvola, oli kyllä jotenkin jännää, kun ei varsinaisesti ole varmistusta siitä, että on edes raskaana 😅 tietysti oloja on, mutta silti. Ensimmäinen ultrakin on nyt varattuna 19.10. silloin sitten näkee, että millainen tyyppi siellä pyörii vai pyöriikö siellä ketään.
  14. M

    Toukokuiset 2023

    Mä oon huomannut, että mitä myöhemmäksi jättää aamupalan, sitä pahempi olo koko päivän. Eli pitää varmaan alkaa syömään myös pitkin yötä 😂 Tänään on ollut taas tosi huono olo kun piti paastota ysiin asti, kun kävin verikokeissa. Normisti siis heräilen kuuden aikoihin. Aamulla sai taas maistella...
  15. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä kanssa yöt on aika levottomia, jatkuvaa vessassa ramppaamista ja muutenkin sellaista ihme valveunessa olemista. Ensi viikolla neuvola ja odotan kyllä jo kovasti että pääsee varailemaan ekaa ultraa 😊
  16. M

    Toukokuiset 2023

    🌺TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. 2.5. 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS 4.5. 5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS. 6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. 11.5. peanut_butter, toinen lapsi, HUS. 12.5. 13.5. 14.5. 15.5. 16.5. 17.5. 18.5. 19.5. 20.5. 21.5. 22.5 23.5. 24.5. 25.5...
  17. M

    Toukokuiset 2023

    Toivotaan ettei kuitenkaan niin pahaksi menisi! Mulla on eilen ja tänään ollut tosi paljon parempi olo, varsinaista oksetusta on ollut vaan yhden kerran päivässä. Tosin nyt on väsymys iskenyt ihan kunnolla päälle. Saa nähdä miten työt hoituu ensi viikolla, kun tosiaan olen yksin töissä...
  18. M

    Toukokuiset 2023

    Mulla alkaa 7. viikko huomenna (tänään 5+6). Tänään ekan kerran halailtu pöntön kanssa, tosin mitään en ollut ehtinyt syödä, että ei siinä paljoa mitään sitten muut ku vettä. Lähes sietämätön etova olo on reiluun puoleen päivään asti ja sitten vähän helpottaa. Pakko syödä parin tunnin välein...
  19. M

    Toukokuiset 2023

    Mä oon kyllä kanssa kiinnostunut face-ryhmästä, mutta haluan odotella sinne nt-ultraan, että kaikki varmasti hyvin.
  20. M

    Toukokuiset 2023

    Mä tein ekan kahden päivän aikana kolme testiä, koska halusin olla varma 😅 nyt taas tuntuu siltä, että haluisin tehdä sen cb-testin, joka näyttää viikot, kun täyteen tulee se 5+4, että tuleeko se 3 viikkoa. En kyllä tiedä onko siitä sinänsä hyötyä, mutta kuitenkin edelleen vähän epäuskoinen olo...

Yhteistyössä