Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2023

Toivotan että vu:ssa tulee hyviä uutisia ♥️ Mulla on huono olo vähän alkanut nostaa päätään, pahin on se, kun on hirvee nälkä ja samalla ällöttää se ruoka mitä on tehnyt 😅 mutta kun vähän väkisin syö, niin olo helpottaa kyllä. Pitäisi viikonloppuna mennä sukuloimaan, niin toivottavasti ei ihan...
  2. M

Toukokuiset 2023

Mulla ihan täysin samat päivät! Ite oon laskenut 4+6, mutta neuvolassa annettiin 5+0 😄 Kyllä nää päivät vaan tuntuu tosissaan matelevan...
  3. M

Toukokuiset 2023

Mä olen ollut nyt yksin tämän ajan kun olen tiennyt olevani raskaana, mies on töissä toisella paikkakunnalla vielä tämän viikon. Tietysti on asiasta viestitelty ja puhuttu puhelimessa. Selkeästi on kyllä sielläkin mielessä, kun omatoimisesti ottaa asian ehkä jopa enemmän puheeksi kun minä, mikä...
  4. M

Toukokuiset 2023

Neuvolan ehdin jo varata, 23.9. Varhaisultra tietysti myös houkuttelisi, kun onhan sinne 12. viikolle hurjan pitkä aika! Mutta hinta siinä mietityttää. Oletteko mitä kautta menossa varhaisultraan?
  5. M

Toukokuiset 2023

Mä voisin kanssa tulla mukaan listalle 😊 @Mitka / 3.5. / 1. / TAYS
  6. M

Toukokuiset 2023

Moi! Täällä plussattu tällä viikolla ensimmäistä kertaa ikinä. Ollaan vuoden verran yritetty mieheni kanssa ensimmäistä ja nyt eka plussa ♥️ ehti jo tulla sellainen olo, että mahtaako tästä mitään tulla, vaan niin se toinen viiva kuitenkin siihen testiin ilmestyi! Tietysti vielä vähän epäilevä...

Yhteistyössä