Hakutulokset

  1. L

    Joulukuiset

    Mulla oli eka aika n. Kasi viikoilla ja sit toinen 13+. Kolmas on sitten lääkärikäynti ja se on 19+. Kuulostaa kyllä vähältä, jos ennen rakenneultraa vaan kaksi kertaa on jossakin, alussa epätietoisuuskin kuitenkin pahinta jos ei liikkeet tunnu..
  2. L

    Joulukuiset

    Mulla oli tänään jo toinen neuvola, vaikka vasta 13+3. Seuraava meneekin sitten elokuulle. Oli kyllä tosi stressaavaa kun kesäsijainen ei löytänyt sydänääniä, mutta kutsui onneksi kokeneen terkan, joka löysi sitten heti. 🙏🏻 On ihanaa kun lapset tietää nyt raskaudesta ja voi siitä avoimesti...
  3. L

    Joulukuiset

    Tervetuloa @Kimbler1 ! Jos oot saanut hyvät seulontatulokset niin mä yrittäisin luottaa niihin 😊 toki jos ikää reilusti yli 40v, niin voihan se nipt jotain mielenrauhaa tuoda, mutta kertokaa siinä käyneet että mitä se seuloo tarkemmin? Mulla on nyt viides raskaus, aina hyvät seula tulokset enkä...
  4. L

    Joulukuiset

    Mulla on nyt nt ultra vihdoin ohi ja siellä kaikki hyvin ❤️🥰 laskettu aika muuttui 23.12. jos ketjun aloittaja viitsii päivittää 😊
  5. L

    Joulukuiset

    On kyllä käsittämätöntä, miten jotkut lääkärit/kätilöt voi olla niin empaatittomia. Onneks hyviäkin löytyy. Voimia sulle @*Tähtipölyä* ja toivon todella että on vaaratonta 💗
  6. L

    Joulukuiset

    Voi ei @*Tähtipölyä* 😔 onko sulla ollut jo nt ultra? Tai löytyykö kotoa doppleria? Mä varmaan yrittäisin päästä yksityiselle jos nt ultra ei olis pian, tai mites neuvolaan kuunteleen sydänäänet?
  7. L

    Joulukuiset

    Suosituksia hyvästä fysikaalisesta aurinkorasvasta? 😊 Haluisin ruskettua sen läpi edes vähän :D ja ettei jättäisi niin kamalan valkoiseksi ihoa, vaikka tiedän että se on niiden tarkoitus....
  8. L

    Apuaa sikiöseulonta ja ahdistuminen tuloksista

    Näin juuri .. mä oon nyt kuitenkin onnellisesti uudestaan raskaana ja perjantaina olis ultra ja taas jännittää. Ymmärrän sun huolen siis todella hyvin ja toivon todella että kaikki olisi mallikkaasti🙏🏻🙏🏻
  9. L

    Apuaa sikiöseulonta ja ahdistuminen tuloksista

    Noi arvot on kyllä vaikeita tulkita ilman ultraa.. mulla oli viimeksi ns hyvät arvot, mutta silti oli mennyt kesken ennen nt -ultraa (verikokeen jälkeen kylläkin ). Toi hcg kuulostaa kyllä keskivertoa matalammalta, mutta nekin on tosi yksilöllisiä juttuja. Pystytkö siirtää ultraa lähemmäs ...
  10. L

    Joulukuiset

    Mun pitää vielä viikko malttaa odottaa nt ultraa. Nyt 12+0. Edellinen oli keskeytynyt 12+3, niin huomaa kun noi päivät lähestyy, et paniikki alkaa nousta ja kuuntelen sykkeitä jo vähän vainoharhaisesti... Mulla on lähes kaikki oireet ollut jo parisen viikkoa pois. Syödä pitää kyllä...
  11. L

    Joulukuiset

    Voi @Mollama olen niiin pahoillani teidän puolesta 😥😭 paljon voimia tulevaan ❤️
  12. L

    Joulukuiset

    Meilläkään ei ultrata neuvolassa. Mutta tuskin tässä enää kovin kauaa oo @*Tähtipölyä* sulla nt ultraan ? Mielenrauhaa tuo kyllä varhaisultra jos sinne haluaa ajan varata :)
  13. L

    Joulukuiset

    Meillä ei oo kyllä nimiä valmiina enää 😥😥 kaikki käytetty jo 😭😂 no ei vaan, neljä (12) vasta, mutta silti täytyy kyllä nyt miettiä tarkkaan kun haluan että "kuuluu joukkoon"..
  14. L

    Joulukuiset

    Me halutaan tietää sukupuoli etukäteen, vaikka eihän sillä oikeasti väliä ole :) kuitenkin haluan miettiä nimeä yms konkreettisemmin ja lapsille myös kiva tietää. Ootteko varannut jo nyt ultra aikoja ? Milloin teillä on ? Mulla on vasta 16.6. rv13+0. Tuntuu että sinne on ikuisuus vielä, mutta...
  15. L

    Joulukuiset

    Toi nipt testi on ilmeisesti joku alueellinen uudistus.. Pirkanmaalla ei ainakaan kuulu, tai ainakaan mulle kun kysyin neuvolassa..
  16. L

    Joulukuiset

    Ja sitten ilmeisesti monessa on A-vitamiinia, mitä mun käsittääkseni pitää raskaana vältellä. Ja mun mies syö jotain perus vitamiinia, niin oon verrannut, että tossa mun raskaus vitassa on suurempi määrä kaikkia pitoisuuksia 🤔
  17. L

    Joulukuiset

    Mulla on myös aivan järkyt siitepölyoireet. Käytännössä henki ei kulje ja siihen vielä pahoinvointi ni ei oo kovin hehkeet pari viikkoa ollut nyt. Tuntuu ettei lääkkeetkään oikein auta 😞 tai tietty jos vaan sisällä olis, mut lasten kanssa pakko ulkoilla. Maanantaina olis sit neuvola niin pääsee...
  18. L

    Joulukuiset

    En oo kans kuullut että nipt kuuluisi kaikille, mut olisipa hyvä jos tällainen uudistus olis. Varmaan neuvolassa selviää :) Ja @Nokare joo siis meillä ei oo saanut ikinä lapsia tuoda ultriin. Tekee välillä kyllä vähän hankalaksi elämän kun vaihtoehto on saada joku hoitaja tai sit miehen täytyy...
  19. L

    Joulukuiset

    Täällä ultra onnellisesti takanapäin! Löytyi onneksi vain yksi sikiö, joka vastasi 7+3, eli ton ultran mukaan laskettu oliskin päivää myöhemmin 22.12., mutta ei nyt tarvii vielä muuttaa, katotaan mikä on virallinen sit nt ultran jälkeen. Huh, oon kyllä niin helpottunut 🥰 vaikka toki tässä on...
  20. L

    Joulukuiset

    @Happywife mitkä viikot sulla on ultran mukaan? Saitko seuranta ultran pian ? Tsemppiä ja toivotaan että pieni jaksaa mukana ,🙏🏻🙏🏻 Oottekos mennyt varhaisultraan rakko tyhjänä vai täynnä vai onko sillä mitään väliä kun alakautta tehdään kuitenkin? 🤔

Yhteistyössä