Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

@tiinaemilia tuu jutteleen tonne joulukuisten puolelle 😊
  2. L

Joulukuiset

@baulie toivotaan että on harmitonta eikä jatku kauaa 🙏🏻🙏🏻
  3. L

Joulukuiset

@jalei tervetuloa mukaan ! 😊 Meinaatko mennä varhaisultraan? :)
  4. L

Joulukuiset

Mies testas sillon sunnuntaina positiivisen koronan, mulla alkanut nyt yskä 🙄 koronatesti toistaiseks vielä negatiivinen, mutta täytyy seurailla..
  5. L

Joulukuiset

Missäköhän oikeesti kaikki joulukuiset on 😯 kattelin marraskuisten ketjua niin siellä hirveesti paljon enemmän porukkaa kun täällä..
  6. L

Joulukuiset

Mulla on edelleen hyvin oireetonta. Alussa oli vähän väsymystä, nyt tuntuu että sekin kadonnut 😂 no okei, yks oire on, meinaan ruisleipä närästää 😁
  7. L

Joulukuiset

Täällä piirtyi tänään testiin viikot 3+, mun mukaan laskettuna 4+6. Hyvä tilanne siis, ainakin raskaushormonia on kehossa 😊 nyt voi lopettaa testailun ja siirtyä odottamaan varhaisultraa 😁
  8. L

Joulukuiset

Noniin, mäkin sain ajan kunnalliselle varhaisultraan ! 8.5. silloin on sit jo n. 7+4, joten näkyykin ehkä jo jotain:)
  9. L

Joulukuiset

Mies teki positiivisen koronatestin... Ärsyttää, kun luulen että meillä oli viime marraskuussa korona ja samoihin aikoihin ja edellinen raskaus meni kesken . Tuskin liittyivät toisiinsa, mutta nyt pelottaa silti et tarttuu muhun ja tulis km 😔
  10. L

Joulukuiset

Voi ei @Happywife kuulostaa kyllä tosi raskaalta, toivottavasti ei jatku koko ekaa kolmannesta 🙏🏻🙏🏻 @Selis ihanaa jos kroppa on nyt levänneempi 🙏🏻 8+ viikoilla taitaa näkyä jo ultrassakin paremmin ni on varmasti hyvät viikot mennä :) onko sulla aiemmat keskeytyneet jo ennen sitä ? @Nokare...

Yhteistyössä