Hakutulokset

1. L

Joulukuiset

@*Tähtipölyä* varmasti stressaa tuollainen :( onko kuitenkaan kipuja ? Epätietoisuus on kyllä kurjaa. Ootko menossa yksityisen kautta, jos pystyisi ultraa siirtämään lähemmäksi?
  2. L

Joulukuiset

Mulla myös sukkapuikkokivut hävisi ainakin hetkeksi 😂 nyt oon ollut vaan älyttömän väsynyt. Ei meinaa jaksaa silmiä pitää auki, saati viihdyttää lapsia. Tuntuu että myös kärsivällisyys on kadonnut jonnekin... :( Tsemppiä pistämiseen! Ei kuulosta kivalta 😥 Niin ja jee, ultra maanantaina! Tuntuu...
  3. L

Joulukuiset

Mulla pysyy ainakin toistaiseksi pahoinvointi aisoissa kun syö parin tunnin välein jotain.. hampaat tykkää 🙈 mutta pakko, muuten iskee huono olo ja lasten kaa pakko jaksaa touhuta koko päivä. Eilen illalla kun olin mennyt jo lepäämään niin alko yhtäkkiä "tuikkimaan" kohdunsuuta.. nää on...
  4. L

Joulukuiset

@*Tähtipölyä* mun mielestä suositellaan että menis vasta rv 6+, että näkyisi syke. Voi olla et tuurilla näkyy jo tuolloin tai sitten jää vielä epätietoisuuteen ja täytyy mennä seuraavalla viikolla uudestaan 🤔 niin pienestä ihmisen alusta vielä tuolloin kyse. Mä oon yleensä mennyt rv7+, niin...
  5. L

Joulukuiset

Täällä turvottaa , ummettaa, ällöttää yms 😂😂 oireettomuus loppui siihen 5+ viikon tietämille, nyt 6+2 ja myös nännit on tosi arat.. @Nokare mäkin niin toivon et vu olis jo ens viikolla, ei jaksa enää yhtään odottaa 😂 vaikka tiedän kokemuksesta että hyvät vu kuulumiset ei takaa mitään.. niin...
  6. L

Joulukuiset

5+, eli kolme viikkoa hedelmöityksestä. Mä testasin 4+6 ja sillon oli jo 😁 muutenkin tällä kertaa vahvistui viiva niin nopsaa että oon miettinyt jo kaksosten mahdollisuutta 😂😂
  7. L

Joulukuiset

@Mollama mä testailin siihen asti kunnes tuli digillä raskaana 3+. Sit en keksinyt enää testiä joka vois enemmän asiaa varmistaa 🙊
  8. L

Joulukuiset

Onnea hyvistä ultrakuulumisista @Babyhaaveissa !!❤️ Oi, flashback tosta lasketusta ajasta, se oli meidän kolmosen laskettu aika vuonna 2019, vaikka syntyikin sit jo marraskuussa 🙊
  9. L

Joulukuiset

Onnea @mmarimoi_ , varmasti helpottavaa kuulla !! ❤️🙏🏻
  10. L

Joulukuiset

Mä sain neuvola ajan rv 8+0, eli kans tosi aikaisin. Todennäköisesti siirrän sitä kuitenkin vielä kun onkin vähän huono päivä kun olis keskimmäisten kerhossa juuri äitienpäivä kahvitus silloin 🙊 pitäiskin muistaa soittaa et sais sit seuraavalle viikolle aikaa..
  11. L

Joulukuiset

En oo nyt ihan varma mutta muistelisin että meillä olis ohjeena 9+0-11+6 välille 🤔 eli mieluiten tohon 10+ viikon tietämille niin ei haittaa jos ei vastaa menkoista laskettua laskettua aikaa
  12. L

Joulukuiset

@*Tähtipölyä* tervetuloa! mites olisko voinut olla myös kiinnittymisvuotoa? 🤔 Jos Digi näyttää 3+ niin pitäis olla aika hyvä tilanne 😊
  13. L

Joulukuiset

Mun oireettomuus alkaa väistyä ja tilalle on tullut liuta oireita 🙈 huonoa/etovaa oloa, hajuherkkyyttä, raajojen puutumista ja karmea väsymys etenkin päivällä. Ehkä tää tästä, tänään itketti kun oli niin väsynyt ja miettii vaan et jos kärsiikin taas "turhaan". Mut pakko yrittää laittaa ne...
  14. L

Joulukuiset

Tervetuloa @Sohveli1 ja @Babyhaaveissa ! Kiva saada lisää porukkaa. Meidän neuvolassa ei ole minkäänlaista ultraa.. 😔Joten olkaa tyytyväisiä jos löytyy ees jonkinlaiset laitteet 😊 eiköhän niillä juurikin kaiken tärkeimmän näe. Toivotaan ettet @mmarimoi_ saa tautia nyt 🙏🏻 ja no jos ei oo...
  15. L

Joulukuiset

@Mollama tervetuloa! :) Näyttää viivat vahvistuneen tasaisesti, eiköhän kaikki ole hyvin 😊
  16. L

Joulukuiset

@tiinaemilia täällä on tämä joulukuisten odottajien ketju jos haluat tulla mukaan ,😊
  17. L

Joulukuiset

Oli tänään vähän vaikeuksia irtokarkki hyllyllä, kun kaikissa hyvissä on vähintään vähän lakia tai salmiakkia 😂 noh sain jotain pussiin kuitenkin, herkuttelen ne illalla kun lapset saan nukkuun. Mies tänään kavereiden kanssa niin on pitkästä aikaa "omaa aikaa" 😂
  18. L

Joulukuiset

No hyvä ettei oo enää pitkä aika! Vaikka varmasti siltä tuntuukin.. tsemppiä !
  19. L

Joulukuiset

@mmarimoi_ niin toivon että olisi harmitonta 🙏🏻🙏🏻 pääsetkö minnekään näytille, varhaisultraan taisit olla menossa ainakin?
  20. L

Joulukuiset

@Selis mulle on aiemmin raskaana määrätty loratadiinia ja sitä oon nyt joutunut syömään kun lasten kanssa ulkona tulee oltua.. @jalei hauskaa, mulla myös samana päivänä varhaisultra! Ja jos en väärin muista niin oliko @Selis sulla kans? 😁

Yhteistyössä