Hakutulokset

  1. P

    Syyskuiset 2023

    Tänään rv 9+0 ja oon ollu nyt yli viis viikkoo ilman salmiakkia tai lakritsia , ja se on mulle saavutus tälleen salmiakin suurkuluttajana. Niinpä päätin palkita itteni ja tilasin namituvalta raskauspakkauksen jossa on vaikka sun mitä erilaista salmiakkia jotka soveltuu myös odottavalle äidille...
  2. P

    Syyskuiset 2023

    Ei oo kuin 3 päivän heitto mut heitto se on sekin. Ehkä ootan sinne np-ultraan kun ei siihenkään enää oo kumminkaan ku muutama viikko
  3. P

    Syyskuiset 2023

    Oon miettiny pitäiskö mun vaihtaa raskaussovelluksiin ja tänne tuohon ketjuun lasketuks ajaks se mikä oli viimesimmän ultran mukaan vai ootanko np-ultraan ja päivitän vasta sitten kaikkiin. Hankalaa kun nyt on tiedossa tosiaan se menkoista laskettu raskauden kesto sekä varhaisultrien mukaan...
  4. P

    Syyskuiset 2023

    Aa okei! Ymmärsin väärin. Luulin että oot esim tietoisesti menossa np-ultraan viikon etuajassa jne 😅
  5. P

    Syyskuiset 2023

    Ootko käyny vielä ultrassa varmistamassa raskauden kestoa?
  6. P

    Syyskuiset 2023

    Mulla on ensiviikolla vasta eka neuvola niin jospa siellä selviäis sitten siitä np-ultrastakin jotain. Miten orjallisesti ootte noudattanu ruokasuosituksia? Tajusin äsken että söin aiemmin tällä viikolla täysin ajattelemattomasti ison meetwurstipatongin ja alkoi kamala ahdistus nyt, vaikka...
  7. P

    Syyskuiset 2023

    Kauanko sun pitää olla siellä vielä syömättä ja juomatta?
  8. P

    Syyskuiset 2023

    Ootteko olleet koskaan siinä sokerirasituskokeessa? Tajusin just että tässä raskaudessa joudun siihen ekaa kertaa ja se vähän mietityttää. Oon kuullut kauhutarinoilta miten pahaa se litku on ja miten se ei pysy sisällä jne.
  9. P

    Syyskuiset 2023

    Eka kunnallinen ultra oli tammikuussa vkolla 6+0 ja toinen oli eilen 8+0, mutta vastasikin kokoa 7+4. Yksityisellä en oo yhdessäkään raskaudessa käynyt. Jokaisessa ultrattu kunnallisella
  10. P

    Syyskuiset 2023

    Ei oo enää kontrollia kun kaikki oli nyt hyvin siellä. Seuraava ultra on sitten se seulonta. Mulla oli esikoisen kohdalla kokoajan olo että tyttö tulee, rakenneultrassa paljastui pojaksi. Toisen lapsen kohdalla taas olin kokoajan satavarma tytöstö ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt on kokoajan ollut...
  11. P

    Syyskuiset 2023

    Mulla oli tänään toinen ultra mutta alkio vastaskin kooltaan vain viikkoja 7+4. Pitäisi siis olla 8+0. En tiedä voiko vaikuttaa se kun ultrattiin tällä kertaa vatsan päältä, mutta hoitaja kyllä sanoi ettei sillä pitäisi olla merkitystä. Olisin siis plussannut jo rv 3+2 jos tuo tämän päivän ultra...
  12. P

    Syyskuiset 2023

    Mulla on aiempien lasten kohdalla tullu vasta puolivälin jälkeen niin en usko että tässäkään ehkä sen aiemmin tulee. Mutta saa nähdä. 7+4
  13. P

    Syyskuiset 2023

    Musta alkaa tuntua että tämä raskaus on olon puolesta 100x pahempi ku aiemmat. Sillon olin tosin "vaan" 21 ja 23-vuotias kun aiemmat lapset syntyi ja nyt täytän jo 32, niin ehkä sekin vaikuttaa. Ihan kamalan voimaton ja sairas olo kokoajan. Joka aamu olo on kuin haudasta noussut. Kaikki hajut ja...
  14. P

    Syyskuiset 2023

    Tänään rv 7+0 ja tämä väsymys on päivä päivältä vaan pahempaa. Voisin vaan nukkua ja makoilla 247. Ootan vaan että tämä helpottais jossain kohtaa. Kahviakaan en oo nyt juonut kun en oo viimeaikoina kokenut siitä mitään hyötyä enää olevan. Ensviikolla ois toinen ultra ja sitä seuraavalla viikolla...
  15. P

    Syyskuiset 2023

    Mulla taas on jokaisessa raskaudessa (tämä on kuudes) käsketty käymään kunnallisessa (eli myös ilmasessa) varhaisultrassa ennen ekaa neuvolakäyntiä just siks ettei sitten ns turhaan mennä eka neuvolaan ja vasta siellä np-ultrassa selviäiskin ettei ketään edes ole kyydissä. Eka raskaus mulla 2012...
  16. P

    Syyskuiset 2023

    Mulla on mandariinit ja omenat ollu suurinta herkkua tässä. Kahvia oon juonu maximissaan pari kuppia viikossa. Alkaa päätä särkemään jos on monta päivää ilman ja sitten on juotava ees se puolikas kupponen. En oo kyllä itteeni semmosesta määrästä alkanu ruoskimaan tai ressaamaan että pitäs...
  17. P

    Syyskuiset 2023

    Mulla on myös ihan kauheeta turvotusta, mutta siitä oon kärsiny kyllä aina muutenkin. Nyt koko vklopun oon kärsiny kauheesta väsymyksestä. Voisin nukkua 247 ja silti oisin väsynyt.
  18. P

    Syyskuiset 2023

    Mulle soitettiin neuvolasta tänään ne hcg-tulokset. Rv 5+1 ne oli 604 ja eilen rv 5+3 1500, eli oikein hyvin on onneks noussut. Maanantaina täytyy vielä käydä mittaamassa ja tiistaina rv 6+0 on sitten varhaisultra. Alunperin ultraajan piti olla hoitaja, mutta se vaihtuikin nyt lääkäriksi, mikä...
  19. P

    Syyskuiset 2023

    Mulle on neuvolasta määränneet varhaisultran jokaisessa raskaudessa noille viikoille, (tämä on kuudes raskaus) mutta ei se normaalisti siis kuulu siihen. Normaalisti eka ultra on silloin rv12 aikoihin.
  20. P

    Syyskuiset 2023

    Joo ensiviikon tiistaina eli rv 6+2 on varhaisultra. Alunperin piti olla vasta 7+2, mutta tänään neuvolatäti sanoi että aikaistetaan sitä viikolla, ihan vaan siks että nähdään ettei ole taas kohdun ulkoinen raskaus kyseessä. Mulla syksyllä jouduttiin vasen munanjohdin poistamaan kokonaan kun...

Yhteistyössä