Hakutulokset

1. P

Syyskuiset 2023

Mulla seurataan sen takia kun ollut keskenmenoja ja viimeksi kohdun ulkoinen raskaus. Eilisen eli rv 5+1 arvo oli 604 mikä kuulostaa tosi vähältä omaan korvaan. Huomenna menen uusiks ja toivon että se olisi tuplaantunut
  2. P

Syyskuiset 2023

Te jotka ootte käyny hcg-mittauksissa rv 5+, kertoisitteko minkälaisia arvoja olette saaneet? Itse kävin tänään ja ylihuomenna menen uudestaan. Seurataan nouseeko hcg kuten pitääkin. Toki nämä arvot ovat yksilöllisiä mutta haluaisin vain jotain mihin verrata. Omat arvot nään varmaankin silloin...
  3. P

Syyskuiset 2023

Minä soitin tänään neuvolaan ja terkkari käski menemään terveyskeskukselle varhaisultraan viikolla 7+2. Eka neuvolakäynti on sitten vasta viikolla 9+3. Jännittää jo nyt, vaikka vielä on pari viikkoo aikaa tuohon ultraan.
  4. P

Syyskuiset 2023

Minäkin jo uskaltauduin tuohon listaan laittamaan tietoni. Tämä on itselläni kuudes raskaus joista kaksi lasta siis syntynyt 2012 ja 2014. Keskenmenot 2013 ja 2021. Kohdun ulkoinen 2022.
  5. P

Syyskuiset 2023

SYYSKUISET 2023 Nimimerkki/Laskettu aika/Monesko lapsi/Synnytyssairaala @Effis / 1.9. / 3. / @jempppis / 4.9. / 4. / HUS @helmikorvakoru / 5.9. / 2. / HUS @vaikutelma / 5.9. / 2. / KSSHP @J-Annika / 6.9. / 3. / HUS @Lintuliini95 / 8.9 / 2. / TAYS @Shibali / 18.9. / 2. / P-HKS @Rakaskolmas/...
  6. P

Syyskuiset 2023

Minä tein äsken uuden testin ja vahvat viivat tuli tikkuun 🥰 tänään viikkoja vasta 4+1. Ajattelin maanantaina soittaa neuvolaan. Aiempia lapsia minulla on kaksi. Täyttävät tänävuonna 11 ja 9. Olen joka raskaudessa päässyt kunnalliseen varhaisultraan ja uskon pääseväni nytkin elokuisen kohdun...
  7. P

Syyskuiset 2023

Hei kaikki! Tein tänään (kuukautisten mukaan 4+0) haamuplussan. Elokuussa rv 7+2 mulla todettiin kohdun ulkoinen raskaus joka leikattiin kiireellisesti. Sen jälkeen ollut kierto 25-32 päivää. Tuntuu tosi uskomattomalta että jo nyt tärppäsi uusiks. Toivotaan että pysyy matkassa mukana.
  8. P

Huhtikuiset 2023

Mun odotus päättykin aika ikävästi.. tänään ois pitäny olla varhaisultra, mutta perjantaina alkoi niin järkyttävät kivut ja vatsa turpos palloks että eilen oli lopulta pakko lähteä sairaalaan. Raskaus oli kohdun ulkopuolella mumajohtimessa. Koko munajohdin oli revennyt ja täyttänyt vatsaontelon...
  9. P

Huhtikuiset 2023

On kyllä erikoista 🤔 mulle myös sanottiin että ennen ekaa neuvolakäyntiä varataan mulle varhaisultra, mutta se on ihan kunnallinen eikä yksityinen, eikä tuu maksamaan mulle mitään. Vu on siis nyt tulevana maanantaina ja eka neuvolakäynti sen jälkeen torstaina. Toki mulla epäsäännöllinen kierto...
  10. P

Huhtikuiset 2023

Soitti neuvolasta ja sanoi että pitäisi tosiaan hcg olla jo enemmän, kun sillon viime viikolla oli 1700. Mulla on neuvolan puolesta ollu kokoajan varattuna varhaisultra 29.8 jonne neuvolatäti kehotti edelleen menemään. Ns tarkistamaan onko kohtu tyhjentynyt jne. Mulla on siis nyt 11 päivää ollut...
  11. P

Huhtikuiset 2023

Mullakin oli taas eilen hcg-mittaus. Viikot oli eilen 6+2 ja hcg'n olisi pitänyt olla jo yli 13000, mutta olikin vain 5007 😔
  12. P

Huhtikuiset 2023

Mulle tuli tänään verikokeiden tulokset. Maanantaina hcg oli 665 ja tänään 1707! 😍❤️ Pikkunen on siis edelleen kyydissä mukana, vaikka vuotoja ollutkin ja kauhea stressi sen takia ❤️ Kylläpä tuli helpottunut olo!
  13. P

Huhtikuiset 2023

Mulla jatkuu nyt kolmatta päivää veren vuoto :( Aamulla kävin labroissa ja keskiviikkona käyn uusiks nii pystyvät vertaamaan nouseeko hcg vai laskeeko. Pitkät päovät tullee olemaan :( Tsemppiä sulle! ❤️
  14. P

Huhtikuiset 2023

Mullakin alko tänään kirkkaan punainen vuoto joka ei nyt näytä loppuvan millään :( ja se varhaisultra on vasta sillon 29.9. nyt pelottaa entistä enemmän eikä mulla oo hajuakaan mitä pitäisi tehdä Edit: nyt vuoto ei ole enää runsasta, mutta on muuttunut ruskeaksi
  15. P

Huhtikuiset 2023

Mulla pitäis tänään kuukautisten mukaan olla viikot 5+0, mutta aamulla clearbluen digitaalinen antoi tulokseksi raskaana 2-3. Eikö sen pitäisi näyttää nyt 3+? Noiden finnien lisäksi oireina on alavatsakivut joita on nyt viikon ajan ollut päivittäin, välillä todella koviakin kipuja. Nännit ovat...
  16. P

Huhtikuiset 2023

Ihana juttu! 😍😍 Mulle tuli mieleen, onko teillä muilla puhjennu iho-oireita nyt alkuraskaudesta? Mulla on naama, selkä ja rintakehä ihan täynnä finnejä, vaikka en niistä oo kärsiny ainakaan 10 vuoteen.
  17. P

Huhtikuiset 2023

Mulla on ollut epäsäännölliset kuukautiset vuosia. Pääsin myös aiempien lasten 9/2012 ja 12/2014 kohdalla kunnalliseen varhaisultraan, niin sekin voi vaikuttaa, en tiedä mutta luulen näin. Pitääpä käydä huomisaamuks ostamassa clearbluen digitaalinen testi ja katsoa mitä se näyttää. Lueskelin...
  18. P

Huhtikuiset 2023

Hei! Minä tein juuri sunnuntaina kp 30/29 positiivisen raskaustestin. Tänään tein uuden testin, mutta testiviiva ei ole tummentunut yhtään tuosta sunnuntain viivasta. Ehkä vähän jopa haalistunut. Viikkoja pitäisi tänään olla 4+3. Kunnalliseen varhaisultraan sain neuvolatädiltä ajan 29.8 eli...

Yhteistyössä