Hakutulokset

  1. M

    Kenen lapsiluku täynnä nyt

    5 lasta meillä ja lisää tulee jos tulee.
  2. M

    G: Mikä on tuntipalkkasi?

    Kuinka paljon opettaja tekee ns työtunteja kotona. Siis valmistelee tunteja, käy läpi kokeita. Lasketko nuo tunnit myös tuntipalkkaas. tai noittenhan pitäs vähentää tuntipalkkaa. Ite saan 13.00 - 16.50 e tunnilta
  3. M

    Rakkaat miehet, auttakaa!

    Ota kynsilakkapullo mukaan, jotta silmät pysyy päässä. Ne voivat näin keväisin mennä miesten peppuihin.
  4. M

    Imetysseksiä

    sen verran vois omaan kommenttiin lisätä että enhän minä sitä maitoa nyt silleen rinnoista imeny että sillä jotai merkitystä olisi ollut esim. maidon riittävyyteen. :laugh: silleen vaan väliin pikku näykkäilyä ja pikku imasuja.. Ja KIVAA oli ja ei se pahalle maistu ainakaa tuommosessa...
  5. M

    Ei nuole

    no aika heeposet perusteet laittaa mies vaihtoon!! suostusitko itse nuolemaan miehes peppureikää? Ei kaikkeen silti tarvi suostua.... En minäkään kyllä peppureikää nuolis, yök!
  6. M

    Imetysseksiä

    minä vaimolleni joskus ehdotin ja pienen epäröinnin jälkeen innostui ja nautti todella! ja minäkin tietysti! ja kokeilu ei jäänyt tietenkään viimeiseksi.... =) Jospa sitä ois vielä joskus tarjolla ja varmasti on jos vaimo vielä joskus imettää... suosittelen kokeilemaan!! =)
  7. M

    onko tiukkuudella väliä

    \ Meilläkin esikoisen syntymän jälkeen oli todella pitkä, lähes vuoden kestänyt tauko ilman ainuttakaan yhdyntää. Muuten jonkinlaista seksiä oli joskus, harvoin kylläkin. Täytyy myöntää että koville se otti välillä näin miehenä kun itselläni haluja olisi ollut. Mutta jo ennen esikoisen...
  8. M

    onko äitejä joilla MS?

    Joo mulla on ms, tuli yllättäen v. 1993. Vasta 2004 teimme lapsen, on ollut melko terveenä ja hoidossa 8 kk:n iästä lähtien perhepvhoitajalla. Suurin oireeni on väsymys ja olen jo eläkkeellä, ikää vasta 37. Lisää lapsia ei tehdä, on tarpeeksi tässä yhdessäkin meille. Mutta teillä nuoremmilla...
  9. M

    unelmamajoitus kaupanpäälle (samsung)

    \ Minulle kyllä ilmoitettiin kun olin puhelinyhteydessä että he eivä hoida lentoja??? Yksi numero ainakin mistä minulle soitettiin on 0800 772 075
  10. M

    unelmamajoitus kaupanpäälle (samsung)

    Joo kyllä olen ajatellut. Ei kuitenkaan ole kovin helppoa saada lentoja sopivaan ajankohtaan. Toisaalt kaikkia paikkoja ei olekaan saatavilla.
  11. M

    Viestittelin/soittelin toisen kanssa..

    VASTAUS: Valitettavasti et millään.. kerran menetettyä luottamusta ei takaisin saa. Anteeksi voi tietenkin antaa, mutta kyllä tuo tapaus mieleen palaisi ainakin minulla. Saattaisin myös itse tehdä jotain vastaavaa.. Millä oikeudella vain toinen puolisoista saisi tehdä? Täytyy sanoa että aika...
  12. M

    Mitä asiaa et ymmärrä? -pino

    \ En minäkään..
  13. M

    Oletko pettänyt vaimoasi hänen ollessaan

    Aika kumma tapa osoittaa rakkauttaan on mennä vieraisiin ja varsinkin kun on yhteisesti haluttu lapsi tulossa. En pettäisi.
  14. M

    mitä haluaisit vaimolta lahjaksi..

    itse asiassa en mitään,kun kaikkea oikeestaan jo on.mutta olisin otettu jos emäntä läväyttäs illallis kortin pöytään.hyvä ruoka kun maittaa meikäläiselle aina.
  15. M

    Missä tapasit elämänkumppanisi?

    kohta 18v sitte kaupungilla oli kaverinsa kanssa kuleksimassa,niin nappasin kyytiin.Olipa hyvä kun satuin emännän serkkupojan kanssa olemaan autoilemassa.
  16. M

    Miehet pinoon....

    :wave:

Yhteistyössä