Hakutulokset

  1. J

    Kesäkuiset 2023

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille 🎉 Tämä ois se vuosi kun saadaan vauvat syliin ♥️ @untuvaista onneks vauvalla oli kaikki hyvin ja ultrattiin heti 👌
  2. J

    Kesäkuiset 2023

    Tule @untuvaista mukaan vaan 😊👌 Hyvää Joulun odotusta kaikille 🎄
  3. J

    Kesäkuiset 2023

    OH WAU! 🤩 Lämpimät onnittelut ♥️
  4. J

    Kesäkuiset 2023

    Perheitä on nykyään nii monenlaisia, että eiköhän tää oo heille merkki siitä että te ainaki yritätte jatkaa yhdessä vaikka ette saman katon alla asukkaan ainakaan vielä . Hyvin se menee
  5. J

    Kesäkuiset 2023

    Voi ei 😞♥️ Olen hirveän pahoillani, lämmin osanottoni suruun ❤️ ja voimia.
  6. J

    Kesäkuiset 2023

    Ultrassa kaikki hyvin 😊 LA tarkentui muutamalla päivällä ja on nyt 14.6 Todella suloinen vauva siellä näytti olevan ja syy miksi en Dopplerilla ole niitä sydänääniä saanut kuuluviin kuin kerran on se, että istukka on edessä . Huh ei siis mitään hätää .
  7. J

    Kesäkuiset 2023

    PerheArt Malmi Helsinki saa suositukseni
  8. J

    Kesäkuiset 2023

    Kiva kuulla et kaikki on hyvin. Mä tuun maanantaina perässä 🙈
  9. J

    Kesäkuiset 2023

    Jes ! 🤩 Saatiin ens maanantaille aika nt ultraan.
  10. J

    Kesäkuiset 2023

    @4nniin4 mulla on huomenna tasan 12, ei ne kauhean kauas sitä aikaa voi siirtää. Mua harmittaa se, että ultraus on täällä vain maanantaisin ja muina päivinä tossa viereisessä isommassa kaupungissa. Eikä se sinne meneminen ole este vaan se, että mies pääsisi (ja haluaisi) mukaan ja sille tää...
  11. J

    Kesäkuiset 2023

    Lämmin osanottoni suunnattomaan suruun ❤️😞 Mulla vaihtuu huominen nt ultra sitten koronatestiin 😞 Kyllä mä nyt mielummin olisin ultraan mennyt kuin tohon tikkutestiin, mut eihän tässä mielipidettä kysyttykkää. Aivan siis törkeän kamala flunssa. Räkä vaan valuu, kurkku on nii kipeä että...
  12. J

    Kesäkuiset 2023

    Mä oon kans kipee 😞 kauhee olo.
  13. J

    Kesäkuiset 2023

    Aivan ihana uutinen !! 😍👌
  14. J

    Kesäkuiset 2023

    Toivottavasti ei sen enempää tulekaan. Lepäät nyt sen mitä pystyy ,❤️ pidetään täällä peukkuja 👍
  15. J

    Kesäkuiset 2023

    Voi ei 😞 toivottavasti on väärä hälytys. Onko sulla minkä verran vuotoa? Mulla tuli semmonen teelusikallinen hyytymää ja kirkasta sitten ihan muutama lusikallinen siteeseen asti. Mutta ilmeisesti johtui siitä että mun limakalvot oli vaa nii kuivat että joku verisuoni oli katkennut tai...
  16. J

    Kesäkuiset 2023

    Joo osallistutaan, eilen oli verikoe ja ens viikolla on sitten ultra. Mä kerroin töissä tänää esimiehelle, olipa lämmin vastaanotto tälle uutiselle.😊 Sovittiin, että otan rohkeasti puheeksi jos en jaksa enää tai pelottaa olla töissä (edelleen se väkivallan uhka) tai jos vaan koen että riskit on...
  17. J

    Kesäkuiset 2023

    No jep! Toi palelu on kans yks riesa, onneks on talvi nii saa vetää kaikki päälle mitä kaapissa on. 🤣👌 Mua väsyttää siihen päälle (edelleen) niin, että en tiedä aina varmuudella miten selviää esim töissä ilman että ei nukahda.
  18. J

    Kesäkuiset 2023

    Voi miten ihanaa! 😍 Mä en löytänyt, mut tää laite ei oo samanlainen sauva mallinen ku mitä noissa YouTube videoissa oli. Täytyy yrittää taas myöhemmin. Jossain oli , että aamulla ois helpompi löytää kun rakko on täynnä.. Täytyy yrittää tätä...
  19. J

    Kesäkuiset 2023

    @pasuuna miks minusta ne kaks on pepun puolelle? Mut sama kai se on kunhan on mukavat jalassa 🤣👌 Toivottavasti kaikki ei nyt paukkaa sinne FB.n puolelle ku mä en kyllä uskalla vielä tulla .. Mua hirvittää ajatus siitä et se vuotaa se tieto tonne somee jotenki mystisesti... "Hei sisaren kummin...
  20. J

    Haaveena vauva 2023

    OVULAATIOTESTEJÄ jos joku on vailla mulla ois YA Ovulaatiotestejä 8kpl. Laita yv niin pistän postiin 😊👌...

Yhteistyössä