Hakutulokset

  1. R

    Tammikuiset 2024

    Maanantaina kävin ultrassa. Vahva syke löytyi, mittoja oli hankala saada mutta sai 6+5 mitattua. Eli olisi 4-5 päivää pienempi, mutta maanantaina vielä uusi ultra ja katotaan josko saisi paremmin mitattua ❤
  2. R

    Tammikuiset 2024

    Kävin ensin ultrassa, näkyi ruskuaispussi ja pieni täplä vieressä, ultraaja veikkasi että just ja just viikkoja 5. Sit kävin 6päivän päästä uudestaan ja sanoi että vastaisi viikkoja 5+6-6, koska sykettä ei vielä näkynyt. Maanantaina nyt tosiaan uusi ultra vielä ja jos ei sykettä löyty nii sit jo...
  3. R

    Tammikuiset 2024

    Sitä kun ei tiiä, terkkari tai mikälie ultraaja ei osannu sanoa syytä vuodolle.. Pelkään kuitenkin että on menossa kesken 😭 kaksi lasta on ja niiden raskausaikana ei koskaan vuotoa ollut, kaksi keskenmenoa ja niissä ollut vuotoa... Pitää nyt vain toivoa parasta (ja pelätä pahinta) ❤
  4. R

    Tammikuiset 2024

    Mulla kans tullu ny verta jo varmaa puoltoista viikkoa, välillä tippa kaks, välillä enempi. Maanantaina kävin ultrassa ja näkyi "liplatusta" , pientä liikuskelua tms muttei vielä sykettä. Maanantaina on uusi ultraus ja katotaan näkyisikö syke. Toki tänään on taas tullut enempi verta, pelkään et...
  5. R

    Tammikuiset 2024

    Mäki plussasin 2-3 päivää sitten, LA luultavasti 5.1. Vähän jännittää tämä oireettomuus, ainut et alavatsassa tuntuu "painavalta", muuten ei mitään. Mutta muistelisin ettei edellisessäkään raskaudessa oireita ollut 😅 Toivottavasti joku olisi kyydissä, oikeassa paikassa. 15.5 jo onneksi ultra...
  6. R

    Maaliskuiset 2023

    Nojoo, sanoinki jo et siirryn huhtikuisiin, mutta tulin nyt kuitenkin infoamaan. Tänään oli neuvola eikä sikiön sydän enää sykkinyt 😭❤ nyt odotellaan, että tuleeko sikiö itekseen pihalle vai meenkö viikon päästä lääkäriin. On tämä kamalaa, toinen keskenmeno mulle. Mutta elämä ottaa ja elämä...
  7. R

    Maaliskuiset 2023

    Heips! Eilen aloin vuotamaan taas hirveesti ja kivut oli kovat. Kävin sit synnytysosastolla tarkastamassa tilanteen. Vuodolle ei vain löydy syytä. Sikiön sydän sykki ja vastasi viikkoja 6+1. Eli meille tuleekin huhtikuinen jos nyt kaikki sujuu hyvin. Eli mä varmasti lähden tästä ryhmästä ja...
  8. R

    Maaliskuiset 2023

    Mä kysyin, että näkeekö mistä vuoto on peräisin nii tokas vaa et ei. Ei vissii osannu tai sit huonot laitteet 😩 mutta jos vuoto kovenee nii ihan äitiyspolille tekee lähetteen ja selvitetään syy.
  9. R

    Maaliskuiset 2023

    Mulla eilen oli sitä vuotoa, jatkui tänään klönttien kera. No, kävin klo 15 ultrassa ja joku sielä sykki. Oli todella pieni, ehkä noin 5+ eikä saatu sykettä kuuluviin edes. No saa huokasta ainakin vielä, viikon päästä virallinen ultra, toivottavasti silloin on kasvanut ja sydän vielä sykkii ❤...
  10. R

    Maaliskuiset 2023

    Tuli ihan vertakin, mutta vähän. Vajaa pari h kesti pieni vuoto (paaaaljon niukempi kuin menkat,mutta oli myös pikkasen menkkajomotusta).Soitin päivystykseen, mutta ei näillä viikoilla kannata mennä... Huomenna soitan ja koitan päästä neuvolaan. Pitäs olla tänään 7+2
  11. R

    Maaliskuiset 2023

    Nyt tuli hetki sitten vessareissulla ruskeahkompaa veristä vuotoa (paperiin) 😭😭😭 varhaisultraan vielä 8päivää ja ahdistus ihan liian kova nyt 😭 pelottaa
  12. R

    Maaliskuiset 2023

    Oon tähän asti ollu aikalailla oireeton. Tänään kyllä kohtua nipistellyt ja "painanut". Tissitkin on tullu jotenkin aroiksi 😩 imetän siis vielä taaperoa (2v) ja hirveen ikävää imettää. Muuten olo jees. Pelottaa hirveesti ettei vauva olisi oikeassa paikassa tai sykettä ei löytyisikään...
  13. R

    Maaliskuiset 2023

    Kiitos vastauksesta ❤ soitin tänään neuvolatädille siitä hcg-arvosta, meinas että ei huolta kun on ollut epäsäännöllinen kierto, että voi olla vaan pienempi. Perjantaina tai maanantaina uus verikoe, katotaan onko se arvo suurentunut 🤭
  14. R

    Maaliskuiset 2023

    Neuvolatäti lupasi tänään soittaa, ei soittnaut niin varmaan soittaa huomenna. Katotaan mitä sanoo ja pitääkö käydä vielä uudestaan mittauttamassa 🙂
  15. R

    Maaliskuiset 2023

    Kävin tänään verikokeessa mittauttamasda hcg-arvon. Arvo oli mielestäni tosi matala 2351 😩 viikkoja pitäisi olla ny 6+4. Onko muilla otettu hcg-arvoa ja millaisia on ollut? Ahdistaa 😭
  16. R

    Maaliskuiset 2023

    Heips! Liityn keskusteluun 🤭 Nyt olis viikkoja vissiin 5+5 (la 24.3.2023). Ennestään on poika 6/19 ja tyttö 7/20. Täälä ollaan onnellisia ja toivotaan, että raskaus sujuu hyvin! Ultraan pääsen 15.8 eli melkein kolme viikkoa vielä odotellaan ja jännitetään onko kaveri oikeassa paikassa ja...

Yhteistyössä