Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset

    Laitan Nokare viestiä fb-yhmästä! Voi että, kun ihana kuulla teidän neuvolakuulumisia. Meillä vielä neljä viikkoa seuraavaan käyntiin, saadaan silloin Kelan laput. Edellinen neuvolakäynti ollut 13+5. Rakenneultra on muutaman viikon päästä. Täällä on ollut mieli vähän matalana, tänään 18+0 ja...
  2. M

    Joulukuiset

    Täällä ollut aikamoinen viikko, huh. Onneks voiton puolella! Tiistaina alkoi aamuyöllä vatsakivut, jotka ei hellittänyt millään. Oli vähän supistavia, mutta ainoastaan alavatsalla. Neuvolan kautta äippäpolille tarkistukseen, kaikki onneksi hyvin ja kivutkin iltapäivällä loppui. Jäi syy...
  3. M

    Joulukuiset

    Mulla myös iltaisin välillä tuntuu pientä pyörimistä, kun käy nukkumaan ja enemmän aikaa keskittyä kuulostelemaan. Istukka on mullakin edessä, niin vaimentaa kyllä varmasti paljon. Täällä tänään 16+0, käsittämätöntä miten aika on juossut 🙈 Mahaa ei kyllä enää piilotella, ihanaa ja kamalaa...
  4. M

    Joulukuiset

    Neuvolakäynneistä: Mulla kans takana kaks käyntiä, toinen oli jo neuvolalääkäri, mistä olin kovin yllättynyt. Kesäsulun takia seuraava käynti neuvolassa on elokuun puolessa välissä. Olisin kyllä saanut ajan sijaistavaan neuvolaan, ja saankin jos siltä alkaa tuntumaan, mutta sinne on matkaa 50km...
  5. M

    Joulukuiset

    Meidän pitäis kaikki hankinnat tehdä, ai että sitä rahanmenoa 🙈 Vaunut ja kaukalo tulee ostettua uutena ainakin. Vielä kun löytäisi miellyttävät vaunut, pakko olla isorenkaiset talvea varten, täällä maalla ei tuo auraus aina toimi 🤭 Vointi ollut kohtalaisen hyvä, väsyttää yhä edelleen. Eilen...
  6. M

    Joulukuiset

    Voi @*Tähtipölyä* ❤️ Toivottavasti olisi vaaratonta ja pääsisit vaikka viikonloppuna käymään ultrassa! Ei oo kyllä kovin empaattinen kätilö ollut puhelimessa, tosi inhottavaa. Täällä väsymys vaan jatkuu, eilen oli nlalääkäri. Hb vaan laskee, rautakuuria ei vielä patistanut aloittamaan mutta...
  7. M

    Joulukuiset

    Ei todellakaan oo helpottanut. Ihan järkyttävässä sumussa saa mennä kokoajan ja tekis mieli vaan nukkua kokoajan 🤯
  8. M

    Joulukuiset

    @Selis Päivitätkö miun lasketunajan 16.12 🤭 Ultrassa käyty ja kylläpä oli aktiivinen kaveri vastassa! Sai kätilö tehdä töitä, että löysi hyvän kuvakulman mistä mittailla niskaturvotusta. Suukin kävi, joten oisko sieltä joku papupata kehittymässä?😂 heinäkuulle sovittu kontrolliultra taustan...
  9. M

    Joulukuiset

    Täällä väsymys on niin valtavaa, että töistä selviytyy just ja just 🥱 Päikkäreistä on tullut kyllä hyvin tuttu kaveri. Huomenna on nt-ultra, kiva päästä kurkkimaan pientä. Ja ens viikolla nla-lääkäri. Pari viikkoa töitä kesälomaan, jaksaa jaksaa 🥱💪🏻
  10. M

    Joulukuiset

    Mulla käytössä sovelluksista Flow ja Preglife. Molemmat ihan kivoja, mutta en tiedä pitäiskö ladata kokeiluun joku muu 😂 Varsinkin kun nuo oli käytössä myös keskenmenneessä, niin saisko uudella sovelluksella myös jotain uutta tähän 🤔 Täällä tänään 12+0, keskiviikkona nt-ultra ja illalla alkaa...
  11. M

    Helmikuiset 2024

    Muistan sut edellisistä helmikuisista, meillekään ei sitä pientä silloin tullut. Ihanaa että siellä on nyt plussa❤️ Oli pakko tulla joulukuisten puolelta onnittelemaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️🥰
  12. M

    Joulukuiset

    Meilläkään ei ultra kuulu neuvolan toimintaan. Yksityiselle pitää hakeutua, ellei oo hoitoalkuinen. Jotenkin tosi inhottavaa odotella sinne nt-ultraan kun yhtään tiedä mikä tilanne on. Mä olen hyvä esimerkki näissä ultrissa kävijästä, maanantaina kävin viimeiden kontrollin yksityisellä, silloin...
  13. M

    Joulukuiset

    Täällä myös hampaiden pesu on aivan tuskaa. Tänään viimeksi tuli aamupalat takaisin 🙄 Normaalisti käytän sähköharjaa, mutta nyt ei oo kyllä mitään puhettakaan sen käytöstä, kun tekee vielä enemmän pahaa 😂 On tää vaikeeta 🤭 Turvotusta on siihen malliin, että toivois jo turvotuksen muuttuvan...
  14. M

    Joulukuiset

    Sain tänään varattua nt-ultran, pari viikkoa sinne vielä, on 7.6 🥳 Ja sattui olemaan vielä iltapäivälle aika, niin pääsee mies mukaan. Täällä pahoinvointi on kyllä helpottanut, mutta välillä kyllä etoo ihan tajuttomasti 🙄 Mutta kestän ja kärsin, kunhan pienellä on kaikki hyvin ❤️
  15. M

    Joulukuiset

    Saa nähdä kuinka käy meijän nt-ultran, kun pitäis labratkin ehtiä... ja ens viikko on niin tukossa ettei taida mitenkään keretä piipahtamaan labran puolella 🙄 Ja miten edes ultraan saa aikaa, parin viikon päästä pitäisi sielä käydä kuitenkin. Ja tänään 10+1, pienen viuhtojan sykkeet löytyi...
  16. M

    Joulukuiset

    Täällä kans tekee mieli kirpeitä karkkeja! Tarpeeks kirpeetä en oo kyllä vielä löytänyt 😂 Tosta niptistä, se taisi tyksin alueella korvata tuon perinteisen yhdistelmäseulan. Luin muistaakseni hesarista jonkun jutun. Ja sukupuoli kyllä aijotaan selvittää 😊 Tänään 10+0 🥳
  17. M

    Joulukuiset

    Mulla tekee mieli enemmän suolaista, kun makeeta. Ja tullut ostettua uutuussuklaita kaappiin makaamaan, kun ei maistu 😂 Mulla on käytössä Minisunin raskaus&imetys vitamiinit. Pahoinvointia lisää jos aamulla tyhjään mahaan ottaa. Parempi ottaa aina reilusti syönnin jälkeen, lounaalla tai...
  18. M

    Joulukuiset

    Mä olen kans dopplerilla välillä koitellut, ei kuulu mitään vielä🤭 Ens viikolla vihdoin neuvola! On sitä tässä odotettukin 🙈😂 @Mollama en usko että tuo kolmen päivän heitto tarkoittaa mitään huonoa, tuossa vaiheessa millinkin heitto vaikuttaa päiviin 😊
  19. M

    Joulukuiset

    Täällä ehkä pahin pahoinvointi mennyt ohi, välillä kyllä etoo voimakkaammin. Väsymystä ja turvotusta sen sijaan on ihan kiitettävästi 😅 Nenä alkanut olemaan tukossa, liekö siitepölystä vai raskaudesta vai molemmista. Alkaa ensimmäinen kolmannes lähestyä loppuaan pikkuhiljaa, huomenna 9+0🤗
  20. M

    Joulukuiset

    @Nokare Mulle iski pessimistisyys heti, kun pahin kärki oireilta hävis 😅 Etoo aina sillon tällön sekä väsyttää, mutta tissikipu on hävinnyt 🙈 keskivartalo turvotus on kyllä jotain järkkyä... @Happywife Kauheesti tsemppiä, toivottavasti vuotelu ei innostu liikaa ja raskaus olisikin alkanut...

Yhteistyössä