Hakutulokset

  1. K

    Helmikuiset 2023

    Laitoin sulle yv!
  2. K

    Helmikuiset 2023

    Oujee. Neuvolaan soitettu ja sain ajan terkkarille ja lääkärin tekemään varhaisultraan 23.6. jolloin olis viikot n. 6+6. 😊 Mulle tehtiin syksyllä raskauden keskeytys vauvan vakavien kehityshäiriöiden vuoksi, tästä jäänyt vähän pelkoja uuden raskauden sujumista kohtaan. Onneks mun tiedoissa on...
  3. K

    Haaveena vauva 2023

    Oon niin pahoillani teidän menetyksestä. 😔 Toivottavasti uus yritys tuo vauvan teidän syliin asti. 😍 Meillekin tämä tuntuu kolmannelta lapselta. Vaikka virallisesti onkin toinen. Ensimmäinen tuhisee tuollaa sängyssä ja pikkuveli katselee pilven reunalta.
  4. K

    Helmikuiset 2023

    En oikeen tiiä onko raskaudesta johtuvia oireita vai muusta 😅 Mut välillä nippailua/vihlaisuja alavatsalla, nukkuminen on vähän levotonta ja närästää. Nii ja väsy. Ai niin ja tissit on kipeet 😆
  5. K

    Helmikuiset 2023

    Moi! Hyppään tänne mukaan tuolta haaveilijoista 😍 Jos hyvin menee niin helmikuinen olis tännekin tulossa la näyttäis 12.2. Mut menkat olleet epäsäännölliset niin eri laskureiden ja kierron pituuksien mukaan heittelee la 10.2. - 18.2.välillä
  6. K

    Haaveena vauva 2023

    Mut saa siirtää plussanneisiin 😍 Toivotaan että tää raskaus menee hyvin ja saan sen terveen lapsen syliin asti. Jännittää ja pelottaa mut samalla sydän pakahtuu 😍😭 Liityn mukaan helmikuisiin, mut jään tänne taustailemaan jos tulee tarve palata takaisin listoille. Onnea tosi paljon kaikille...
  7. K

    Haaveena vauva 2023

    Ja hei muuten, mulla oli tässä kierrossa mukana greippimehu ja vehnänalkioöljy! En sit tiedä oliko mitään vaikutusta, mutta tuskin haittaakaan ollut 🤷‍♀️😊
  8. K

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos kaikille 😍 tein nyt aamulla vielä pregcheckin testin ja ihan selvä viiva tuli 😭😭😭 voi kun tämän lapsen sais terveenä syliin asti ❤ Mut voi ottaa pois piinailijoista ja kiertopäivälistalta. Mut tuun plussanneisiin sit vähän myöhemmin kun saan leffaviivat ja menkkojen alkamisaika on...
  9. K

    Haaveena vauva 2023

    😭😍😭 Koitan pitää pään kylmänä, jos osoittautuu vielä olevan jotain muuta 😬 Uskallan uskoa ite ehkä sit kun KP35 on ohitettu 🙈
  10. K

    Haaveena vauva 2023

    https://aijaa.com/vStm6f No niin himotestaajat, mikäs se tämä sitten on? 🤔 RSFU:n raskaustesti DOP12
  11. K

    Haaveena vauva 2023

    Onnea plussanneille ja plussan vahvistumista odotteleville 😍😍 Pahoittelut myös niille jotka joutuneet pettymään 😔 Täällä piinailut menossa DOP11. Oireina pari päivää sitten oli ruskehtavaa vuotoa vähän ja tissit kipeet. Eli täysin sama setti kuin aikaisemmissakin kierroissa samaan aikaan. Flon...
  12. K

    Haaveena vauva 2023

    Mut saa lisätä piinailijoihin DOP 1 😁😍😬🤞
  13. K

    Haaveena vauva 2023

    Kiitti! Eli siis tänään vois olla dop-1, ja hommailua illasta. Ja piisasi ehkä jos huomenna duunailis siinä iltapäivällä 😊 Kun just tuota mietin että ehtiikö siittiöt uusiutua jos seuraava kerta on vaan 8-9 tunnin päästä. Nyt ei oo ehditty alkuviikosta hommailla, ja huomenna mies lähtee...
  14. K

    Haaveena vauva 2023

    Hei pikainen kysymys tähän väliin puuhailujen ajoituksesta 😅 Mulla tänään nyt aamusta selkee ovisplussaviiva (eilen oli haalea viiva, mutta ei päästy vauvantekohommiin) Puuhailemaan päästään tänään torstaina illalla kahdeksan jälkeen. Seuraavat ajankohdat touhuille olisi perjantai aamuna viiden...
  15. K

    Haaveena vauva 2023

    Jees kiitti. Just tätä mietin et miltä maistuu. Eli ykkösellä vedetään 😅
  16. K

    Haaveena vauva 2023

    Onnea plussanneille 😍 ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja muutenkin pettyneille 😔 No niin, nyt otetaan poppakonstit käyttöön 😅 eli Grippimehu, Maca-jauhe ja Vehnänalkioöljy Greippimehut on jo hankittu ja jonkin aikaa juotukin (ajattelin juoda n. puoli litraa päivässä) Maca-jauhe ja...
  17. K

    Haaveena vauva 2023

    Mulle saa päivittää listaan kp1 ja muuttaa kierron pituudeksi n.35pvä. yk6 alkakoon
  18. K

    Haaveena vauva 2023

    Sen syksyn keskeytyksen jälkeen on luteaalivaihe ollut 13-16päivää yhdessä kierrossa oli 20päivää. Ja ovistestejä oon tehnyt joka kierrossa jolla lh-huipun kyllä oon bongannut. Kierrot kyllä heitelleet 25-36 päivän välillä. 🤷🏼‍♀️ Ennen edellistä raskautta kierrot oli säännölliset n.30pvä
  19. K

    Haaveena vauva 2023

    Odotetusti testasin äsken tyylipuhtaan negan 😒 No voipa ottaa illalla lasin viiniä 😅
  20. K

    Haaveena vauva 2023

    No nyt, näistä menkkaoireista huolimatta oon vakavasti harkinnut testaamista jo tänään 🙊😅

Yhteistyössä