Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

@Wintersun Täällä menkkoja vielä odotellaan 🤔😅 Menossa siis DOP 17 ja KP36, viime kierto oli 35 pvä joten aattelisin että tämä kierto hyvin samaa (tuolla kiertopäivälistassa on 30pvä. siihen vois muuttaakin jotain 30-35pvä). DOP11 tuli ihan vähän veristä vuotoa (kiinnittymisvuotoa? 🤔🤞) ja DOP12...
  2. K

Haaveena vauva 2023

Joo mäkin luulen että eivät kovin aikaisessa vaiheessa ota tutkimuksiin kun oon aikaisemmin kuitenkin raskautunut. Pitää nyt seurailla ja käydä sit perus gynen tutkittavana jos ei ala mitään kuulumaan. 🙂
  3. K

Haaveena vauva 2023

Sanoin muuten tänään ekaa kertaa puolitutulle että yritetään toista lasta 🙀 Ei olla siis kerrottu kellekään että yritetään aktiivisesti. Osa tutuista kyllä tietää että haave toisesta lapsesta on. Tämä puolituttu kysyi että ollaanko toista ajateltu, niin sanoin että "katotaan nyt jos tulis"...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Tutkimuksiin/hoitoihin hakeutumisesta 🤔 Te joilla ikää on jo enemmän, kuinka nopeasti ootte hakeutuneet tutkimuksiin jos raskaus ei oo alkanut? Ite oon 38 ja aikaa ei ihan älyttömiä oo "ootella", jossain oli että tässä iässä vois jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen päästä tutkimuksiin. Kuinka...
  5. K

Haaveena vauva 2023

@Nemily onnea! 😍😍😍 Mulla menossa nyt superpiinailut. KP30 ja DOP11. 😬😬 Tässä kuussa oli ihan selkee ovis ja hyvin päästiin tallettelemaan oviksen ympärillä. Nyt aamulla tuli hiukan vaaleanpunaista vuotoa (kiinnittymisvuotoa vai menkkojen alkua 🤔) Flon mukaan menkat alkais vasta viiden päivän...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Mulla oli täysin tuon sun listan kanssa samoja oireita "raskausoireina" 😅🙈 ja PMS-oireita olivat kaikki tyystin 😆
  7. K

Haaveena vauva 2023

Mä aioin testailla jatkossa vasta kun menkat on reilusti myöhässä 🙄 En jaksa enää niitä negatiivisia testejä 😅 Viimekuussa menkat oli viikon myöhässä ja kaikkia "raskausoireita" vaikka kuinka. Tein kolme negaa testiä ennen kun menkat vihdoin alkoi 🙈
  8. K

Haaveena vauva 2023

Mun ystävä tuli yllättäen raskaaksi ja eka tunne mulla oli vain ahdistus. 🙈 Vaikka järjellä ajateltuna on ihanaa että hän saa lapsen, ja vauvat on muutenkin best, tunnereaktio oli kuitenkin päinvastainen. Ahdisti, oksetti, itketti, hikoilutti, tuntui epäreilulta, suututti ja siihen päälle olin...
  9. K

Haaveena vauva 2023

Mä oon syöny jotain perus mama-vitskua jo vuoden 😅 Nyt otin lisäksi tuon D-vitamiinin. Ovista oon tikutellu ja vihdoin tänään se löytyi vahvana viivana testissä 🥳 Eilen ja tänään talletettu ja huomenna suunnitelmissa myös. Kierrossa menossa kp19 tänään, mut edellinen kierto oli 35pvä joten...
  10. K

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille! 🥰 Täällä odotellaan ovista. Tänään kp14. Edelliset menkat oli tosiaan sen viikon myöhässä, eli kierrossa näköjään epäsäännöllisyyttä 🤷🏼‍♀️ Nyt oon ovistestillä testaillu päivittäin, mut ei viel mitään. Tänään talletettu varmuuden vuoksi 😁 Ootteko kuinka ahkerasti...
  11. K

Haaveena vauva 2023

Vastailen omaan kommenttiini 😅 Mulla nyt menkat yli viikon myöhässä, kaks negaa testiä oon tehnyt. Tissit ollu kipeet koko viikon, turvottelua, mut ei mitään normi menkkaoireita. Tänään vihdoin näyttäis että menkat alkaa. Hormonit näköjään ihan sekasin 🤷🏼‍♀️Ei mitään hajua miks menkat nyt näin...
  12. K

Haaveena vauva 2023

Mulla eka on tyttö, ja siinä raskaudessa ei ollut juurikaan oksentelua, lievään pahoinvointia (karpula-olo). Toinen oli poika jonka aikana oksensin yli kuukauden putkeen, monta kertaa päivässä, sain lääkityksenkin, josta vain vähän apua. Tosin tässä raskaudessa saattoi olla osasyyllisenä vauvan...
  13. K

Haaveena vauva 2023

Tein äsken täällä vauvakuumeissani raskaustestin, negaa näytti. Menkkaoireita kaikki 😕 Enskuussa sit yk5
  14. K

Haaveena vauva 2023

Ite en jotenkin yhtään muista mitä oireita ollut vaikka takana kaks aika tuoretta raskautta 🙈😅
  15. K

Haaveena vauva 2023

Mitä raskausoireita teillä on aikaisemmin ollut ennen kun ootte plussanneet? 🤔 Mulla pitäis menkat alkaa tänään tai huomenna. Aikaisemmin ollut aina pientä vuotoa jo ennen menkkoja, nyt ei mitään 😬 Tissit on vähän kipeet, mutta niin on aina ennen menkkoja, ja alavatsaa välillä nippailee...
  16. K

Haaveena vauva 2023

Moi! Tuun mukaan myös ketjuun. Oon 37v. Meillä ennestään yksi lapsi 2018 ja toiveissa toinen. Yritystä takana nyt joulukuusta asti. Ovista tikutellaan aktiivisesti ja toivotaan parasta. Mulla takana viime syksyltä raskauden keskeytys vauvan kehityshäiriöiden vuoksi. Kesti kolme kuukautta ennen...

Yhteistyössä