Hakutulokset

1. S

Syyskuiset 2024

Täällä nyt 5 vko ja ei ole mitään kummempia rytmejä. Yritetty tehdä selkeä ero yön ja päivän välillä valojen ja toiminnan suhteen ja nyt ottaakin pisimmät unipätkät yöllä. Päivällä mennään ihan miten sattuu, välillä käydään jossain, välillä ulkoillaan, välillä häärätään vaan sisällä mutta ei...
  2. S

Syyskuiset 2024

Tästä menikin vain viikko, kun meidän vauva päätti tulla maailmaan! 😊 kauheasti uuden opettelua ja itselläni vähän baby blues vaivaa, toivon että se alkaa tässä pikku hiljaa väistyä.
  3. S

Syyskuiset 2024

Täällä vielä odotellaan, vointi on tosi hyvä ja eipä ole juuri mitään merkkejä vauvan tulosta. Vielä 15pv olisi laskettuun aikaan. 😊
  4. S

Syyskuiset 2024

Täällä tuli nyt ylimääräinen käynti ultraan, kun vauva näyttää olevan alakäyrällä. Meillä normaali "neuvolantäti" mitannut sf mitan yläkäyrälle tai keskelle, mutta sijainen nyt pari kertaa alakäyrälle ja nyt hänen mukaansa oltaisiin vähän pudottu käyrältä. Vauva kuulemma todella matalalla...
  5. S

Syyskuiset 2024

Onnea! Toivottavasti siellä on kaikki hyvin. 🩷
  6. S

Syyskuiset 2024

Täällä voidaan myös ihan hyvin, kävellä ei voi enää pitkiä lenkkejä mikä vähän harmittaa kun alkaa helposti tuntumaan ikävältä. Nyt viikko 32, eli vielä täytyy jaksaa odotella. 😊 ei ole vielä ollut yhtään harjoitussupistuksia. Äippälomaa odotellessa. 😁
  7. S

Syyskuiset 2024

Täällä myös ensimmäistä odottavana mietin, että täytyykö vauvalla tosiaan käyttää kosteuspyyhkeitä, sinkkivoidetta, talkkia ja kylpyyn liittyviä tuotteita?? Itse tuntuu jotenkin vieraalta, mutta juuri kyselin asiaa ja minulle suositeltiin että muista sitten hankkia reilusti kotiin näitä. Itse...
  8. S

Syyskuiset 2024

Voimia! Toivottavasti pikkuinen vielä jaksaisi hieman odotella. Kyllä ehdit varmasti järjestellä kaiken kotona vielä myöhemmin tai voisiko joku sinua auttaa ja laitella kotona valmiiksi juttuja? Päivittele tänne miten tilanne edistyy!
  9. S

Syyskuiset 2024

Juu täälläkin on tullut mietittyä kaikenlaista, vaikka tiedän kyllä hyvin että suurin osa ajatuksista on ihan turhia ja "hölmöjä". 😊
  10. S

Syyskuiset 2024

Mitenkäs täällä porukalla menee? Täällä alkaa huomenna viikko 28 ja täytyy sanoa, että olen yllättyny miten hyvinvoiva olo on ollut. 😄 nyt taidan laittaa vaunupaketin viimein tilaukseen. Nyt myös hommattu hajuton pesuaine, niin voi alkaa pyykkäilemään pikkuisen vaatteita. Äitiyspakkaus saapui...
  11. S

Syyskuiset 2024

Mä olen tässä nyt tutkaillut cybexin vaunuja, katsoin että gazelle vaunuihin olisi myös sisarvaraus. Toki ei voi tietää koskaan miten sisarusten kanssa käy ja haluaako niitä edes ensimmäisen jälkeen. 😅 mitä mieltä kannattaako tuommoista huomioida?
  12. S

Syyskuiset 2024

Hei muuten, te joilla on isompia hankintoja edessä, esim rattaat niin missä vaiheessa olette ajatelleet niitä lähteä hankkimaan??
  13. S

Syyskuiset 2024

Tänään oli neuvoja ja nyt sanoivatkin, että sais varata ajan sinne sokerirasitukseen. Täytyy varailla tähän lähiaikoihin se. Täällä myös katottiin hemoglobiini ja oli jonkun verran laskenut, raudan kanssa ollut ongelmia aikaisemmin. Jännää myös uusi paino, kun en ole koskaan aikaisemmin painanut...
  14. S

Syyskuiset 2024

No on kyllä erikoista miten erilaista voi palvelu olla.. Ikävää että tuommoinen osui kohdallesi! 😓
  15. S

Syyskuiset 2024

No jopas!! Täällä kesti vähän yli 45 min ja halusi oikein varmistaa, että kaikki varmasti ok ja napsi niitä kuvia ties mistä!
  16. S

Syyskuiset 2024

Täällä oli tänään rakenneultra ja siellä kaikki oikein hyvin. Ihan uskomatonta mitä vauhtia se pikkuinen siellä kasvaa 💙
  17. S

Selittämättömästi lapsettomat!

Alkuun kävin ihan muistaakseni jopa parin viikon välein, tehtiin ennen ovulaatiota yleensä. Mutta sitten jatkoin käyntejä säännöllisesti ainakin kerran kuukaudessa, ihan miten sattuu. Minun akupunktiohoitaja oli erikoistunut kiinalaiseen lääketieteeseen ja sanoi, että useammalle hoidettavalle on...
  18. S

Selittämättömästi lapsettomat!

Meillä myös kävi niin, että kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa, miehen siittiöt vielä erityisen hyviä. Vähän yli 2v yritettiin aktiivisesti ja 6kierron ajan söin aikaisemmin letroja ja loppuvaihetta tuettiin jollain lääkkeellä myös. Eipä silti tapahtunut mitään. Loppuvaiheesta alkoi tulla...
  19. S

Syyskuiset 2024

Täällä vähän väliä ikävä toisen pakaran jumi, tuntuu että joku hermo olisi pinteessä. Välillä tuntuu myös ilmeisesti pieniä liitoskipuja, kun tuntuu ikäviä vihlovia tuntemuksia nivusten alueella ja vähän missä sattuu. Onneksi vielä ei ainakaan mitenkään liian kovia, mutta ikäviä kuitenkin.
  20. S

Syyskuiset 2024

Tuo kommentoiminen on kyllä todella tylsää. Soisi antaa jokaisen vartalon olla rauhassa, kyllä se maha on aina sen kokoinen kuin nyt sattuu olemaan. Itse olen nyt viimein kertonut töissä ja nyt viikko 20 meneillään ja kukaan ei ollut huomannut töissä mitään, mutta olin kyllä käyttänyt löysiä...

Yhteistyössä