Hakutulokset

  1. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä on sukupuoli kurkattu kirjeestä ja poika olisi tulossa ja sellainen fiilis oli myös kokoajan ollut. 🥰 täällä rakenneultra vajaan kahden viikon päästä viikolla 21. Olivat jotenki todella ehdottomia sen kanssa, että aikaisemmin ei voi tulla. Mutta kyllä tuota nyt vielä malttaa odottaa ja...
  2. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä rakenneultraan pari viikkoa mutta kävin silti tässä välissä yksityisellä kun hyvä tilaisuus tuli. 😄 Nyt on lapulla lapsen sukupuoli niin kurkkaillaan sitten yhdessä perheen kanssa mikä sieltä on tulossa. Olipa taas ihanaa nähdä, että kaikki on hyvin ja vauva kasvaa. 🥰
  3. S

    Syyskuiset 2024

    Itsellä ei ole aikaisempaa kokemusta, mielestäni ihan kiva. Toki mitä nyt lukenut niin moni sanonut, että puuttuu monia kivoja tuotteita. Itse ehkä vierastan mustaa väriä vauvalla, mutta varmasti otan tämän paketin. 😊
  4. S

    Syyskuiset 2024

    Miten voikaan olla näin innoissaan tuosta pakkauksesta, illalla näin että aamutv:ssä puhutaan äitiyspakkauksesta ja olin ihan räjähtää innosta. 😂 Kiitos harjoitussupistuksia kuvailleelle, en olisi ilman tuota tunnistanutkaan että mistä on kyse.
  5. S

    Syyskuiset 2024

    Näin ensimmäisen kanssa odotan äitiyspakkausta kuin kuuta nousevaa, vaikka se on ilmeisesti heikentynyt tässä vuosien saatossa. Nyt ilmeisesti syntynyt niin vähän lapsia, että 2024 pakkausta ei ole edes julkistettu.. saa nähdä saako syyskuussa syntyvät vielä 23 pakkausta. 😅😅
  6. S

    Syyskuiset 2024

    Itse en ole tehnyt vielä mitään hankintoja, mutta varmaan sitten toivottavasti rakenneultran jälkeen tämä tuntuisi vähän todellisemmalta. 😊
  7. S

    Syyskuiset 2024

    Meillä rakenneulta n. 4vko päästä. Aiotaan selvittää Sukupuoli, jos se vaan näkyy. 😄 tehdään ehkä niin, että pyydetään laittamaan johonkin lapulle niin voitaisiin sitten yhdessä lähipiirin kanssa kurkata mikä sieltä on tulossa. 🥰
  8. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä nyt 16+1 ja ei vielä tunnu mitään. Jotenki nyt kun on melko hyvä olo, niin alkaa taas epäilemään tätä omaa tilaa. Ensimmäine raskaus ja mahaakaan ei vielä mitenkään kovin ole. Toki nyt huomasin, että viimeiset housut jotka olin saanut päälle alkaa vedellä kyllä viime hetkiä tällä...
  9. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä kotona mitattu paino ennen raskautta 64,7kg ja neuvolan ensikäynnillä helmikuussa mitattu paino oli 66,7 ja nyt viimeisimmällä käynnillä huhtikuun 4 pv oli painoa tullut lisää n.1kg. Tätä painoa ei ainakaan neuvolassa mitenkään kommentoitu..itsellä ensimmäinen raskaus niin en yhtään tiedä...
  10. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä nyt alkaa viikko 16 ja kohdunkaulalla tuntuu välillä semmosta "veitsen iskua" ei tietysti oikeasti niin kovaa mutta kuitenkin. Samoin tuota paineen tunnetta tuntuu myös täällä! Neuvolassa sanottiin että kuulostaa ihan normaalilta. Täällä ei neuvolassa ultrattu, mutta kuunneltiin...
  11. S

    Syyskuiset 2024

    Hienoa kuulla, toivottavasti tosiaan kuunnellaan kun se helpottaisi kyllä oloa!
  12. S

    Syyskuiset 2024

    Toivottavasti myös täällä olis sama homma! Vielä kun ei tunne liikkeitä tai oikein mitään ja olokin on alkanut pikkuhiljaa kohenemaan niin epäilyttää, että onko siellä vielä joku.
  13. S

    Syyskuiset 2024

    Moikka! Nyt kun Nt-ultra on takanapäin, milloin muilla on seuraava kunnallinen ultra? Onko vasta rakenneultra? Itselläni neuvola (terveydenhoitaja) nyt ensi viikolla ja mietin mahtavatko siellä koskaan ultrailla, mutta senpä sitten pian näkee. Jotenkin tuntuu kauhean pitkältä ajalta taas...
  14. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä ei juurikaan vielä mitään näkyvissä, ensimmäinen raskaus kyseessä ja tänään juuri siirryin viikolle 14. 😊 joskus maha saattaa vähän sojottaa johonkin suuntaan, mutta ei mitään selkeää kyllä vielä.
  15. S

    Syyskuiset 2024

    ihan varmasti! 🤍
  16. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä myös sama homma tänään, kaikki ok! Viimeksi oli n. kaksi viikkoa sitten ultra ja on se hullua miten se pieni siellä kasvaa ja muuttuu!
  17. S

    Syyskuiset 2024

    Täällä myös lievä pajoinvointi läsnä oikeastaan lähes päivittäis, mutta silti saan syötyä ihan hyvin (12+1). Mutta ongelmana ollut ns normaali ruoka, sitä ei ole tehnyt mieli 😂 tekee mieli syödä kaikkea snäksiä ja pieniä aterioita. Yritän sitten tehdä smoothieita johon lisään proteiinia ja...
  18. S

    Syyskuiset 2024

    Ajattelin myös itse siivoilla kaapista kaikki pienet vaatteet, nyt aina aamulla vaikea pukeutua kun vain tietyt vaatteet menee päälle ja mitään kireää ei viitsi pukea kun en halua vielä kenenkään näkevän pullottavaa mahaa. 😄 Täällä myös samat fiilikset, että ihan uskomatonta, muutaman päivän...
  19. S

    Syyskuiset 2024

    Itse olen vielä jotenki niin epäuskoinen tästä raskaudesta, että ei ole tullut mieleen vielä hankkia vauvalle mitään. Katsotaan missä välissä sitä ymmärtää, että jotain hankintoja pitäisi tehdä. 😅

Yhteistyössä