Hakutulokset

1. S

Syyskuiset 2024

Itse olen vielä jotenki niin epäuskoinen tästä raskaudesta, että ei ole tullut mieleen vielä hankkia vauvalle mitään. Katsotaan missä välissä sitä ymmärtää, että jotain hankintoja pitäisi tehdä. 😅
  2. S

Syyskuiset 2024

Itse nyt 11+0 ja pakko oli netistä tilailla muutamia äitiyshousuja testiin. Kaikki kireä tuntuu sattuvan vatsaan ja nyt kuljeskelen nappi auki housuista 😆
  3. S

Syyskuiset 2024

Täällä oli tänään ultra, pikkutyyppi hyppi ja heilui iloisesti. Nyt 10+4 ja välillä ollut tosiaan ihan normaali olo ja kohdun kaikki kolottelut on pelottanut, että onko kaikki ok. Mutta näköjään kaikki ollut ihan normaalia! Nyt kahden viikon päästä nt-ultra. 😊 Itseä ehkä kiinnostaa myöhemmin...
  4. S

Syyskuiset 2024

Siis sama homma, olen hyvin yllättynyt miten uskomattoman hyvää palvelua. Ehkä olen vähän "höpsö" ihminen, että alkoi naurattaa miehen kanssa kun ajateltiin, että jo ennen syntymää tänne tulee kylään joku täti jutustelemaan. 😄 mutta tosi kiva juttu ja toivottavasti siinä vaiheessa onkin jotain...
  5. S

Syyskuiset 2024

Täällä pohjoisessa tosiaan saa, mikä tuli itselleni yllätyksenä. Ehdin käydä erillisessä varhaisultrassa ja sitten sain tietää, että pääsen myös täällä varhaisultraan. Koska soitin niin myöhään, Sain tosin ajan vasta melko lähelle nt ultraa, taitaa olla vähän päälle viikko väliä. 😅
  6. S

Syyskuiset 2024

Täällä myös pahoinvointi on iltapainoitteista! Ei onneksi vieläkään oksennus tule, mutta etovaa oloa. Aamut ihan jees, mutta yhtäkkiä illalla saattaa iskeä todella huono olo ja monet hajut ällöttää kovasti eikä tekisi mitään mieli syödä. 😅
  7. S

Syyskuiset 2024

Kamalasti voimia! 💔 olen todella pahoillani. 😓
  8. S

Syyskuiset 2024

Mä en ole vielä töissä kertonut ja ärsyttää "valehdella" kaikista menoista mitä nyt tämän raskauden aikana tulee. Ilmoittelen varmaankin suhteellisen pian, niin ei tarvitse jatkaa. 😊 ihanaa, että sulla on onnistunut tuommoinen että saa levätä kun väsyttää. 🥰
  9. S

Syyskuiset 2024

Täällä nyt tulevana torstaina eka neuvola. 😊 sainkin vielä yllätykseksi yhden ylimääräisen ultran, kun kunta sen tarjoaa ja ilomielin otin vastaan! Eli viikolla 10 pääsee vielä näkemään pikkuisen, kun aikaisemmin ei ollut aikoja. Vaihteleeko teillä muilla oireet? Täällä jatkuvasti rinnat...
  10. S

Syyskuiset 2024

Täällä käyty varhaisultrassa ja siellä näkyi pieni sykkivä sydän 😍 nyt viikkoja sen mukaan 7+3.

Yhteistyössä