Hakutulokset

1. S

Syyskuiset 2024

Täällä myös viikko varhaisultraan, odotan niin että näkisi onko syke ja kaikki muutenkin ok. Huomaan että aamuinen pahoinvointia lisääntyy. 🤢 onneksi on työt sellaista, että saa istuskella koneella niin ei ole ainakaan raskasta.
  2. S

Syyskuiset 2024

Täällä vähän vajaa pari viikkoa pitäis odotella että olis varhaisultra. 😊 silloin olisi sitten 7 raskausviikko tai kai viikko 8 alkanut.. en oikein vielä ole perillä näistä viikoista.
  3. S

Syyskuiset 2024

Täällä kaikki hyvin! Pientä ruskeaaa tiputtelua oli tosiaan, mitta se sitten loppui saman päivän aikana. Mutta säiläytti kyllä. Nyt on ihan normaalit tuntemukset eikä onneksi mitään värillisiä vuotoja. Se ehkä myös säikäytti kun joinain päivinä pahoinvointi tuntuu häviävän, mutta esim eilen iski...
  4. S

Syyskuiset 2024

Täällä tänään ollut pientä jomottelua alavatsalla ja heti noussut pelot, että onko tämä merkki että nyt menee kesken. On kyllä rankkaa, kun kokoajan miettii että onko kaikki ok. Niin ja lisäyksenä vielä, tänään tuli hieman rusehtavaa vuotoa seksin jälkeen. Koko päivä pyöritellyt mielessä että...
  5. S

Syyskuiset 2024

Mulla oli tässö aikaisemmin myös yksi päivä etova olo, mutta nyt muina päivinä ei niinkään. Nyt kun on töissä aamulla vähän heikotti. Muuten on lievää pääkipua ja outo oire, närästys jota minulla ei oikein koskaan ole ollut!! Mutta muuten epäilen kokoajan itseäni, että ei tämä totta ole.
  6. S

Syyskuiset 2024

Moi kaikki! Itse plussasin perjantaina ensimmäistä kertaa ikinä. Kokoajan sellainen olo, että ei voi olla totta ja kokoajan ajattelen, että kyllä tämä katkeaa. Onko muilla samanlaisia fiiliksiä? Raskausappi näyttää nyt 5+2.
  7. S

Haaveena vauva 2023

Kiitos! ❤️ huomaa kyllä miten mieli vaihtelee ja välillä tulee olo että antaa olla sitten kokonaan. Ovisplussa tulee kp 14-16 vähän vaihdellen. On tässä kyllä miettinyt että kaipa tässä kehossa on jotain pielessä. Kierto kyllä tasaantui heti ehkäisyn jättämisen jälkeen ja kuukautiset alkoivat...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Heippa! Liityn nyt mukaan keskusteluun kun olen täällä aina välillä käynyt lueskelemassa teidän juttujanne😊. Itsellä tosiaan se tilanne että marraskuussa 21 jätetty ehkäisy pois jonka jälkeen kierrossa on ollut häikkää mm. Ovulaatio tapahtuu testien mukaan aika myöhään ja kierto oli aluksi jopa...
  9. S

Marraskuiset 2022❄️

Mä nyt kyllä luulen että omat raskausepäilyt ovat olleet nyt väärässä. Koskaan ei ole menkat olleet myöhässä, mutta nyt usemman päivän jälkeen alkoi jotain tiputtelemaan. Seurailen tilannetta mutta jotenkin tuntuu että tämä oli tässä. Hassua että etova olo vaihtelevasti piinasi, vaikka ei toki...
  10. S

Marraskuiset 2022❄️

Musta tuntuu että olen tulossa ihan hulluksi ja edes testi ei näytä vielä positiivista😂 yhä lievä etova olo, aamulla kamala itkukohtaus ja mies vain nauroi kun tilanne oli niin huvittava kun leipä kädessä rääyin..Toivotaan meille kaikille hyviä uutisia ja itse toivoisin nyt että saisi jotain...
  11. S

Marraskuiset 2022❄️

Täällä näytti testi negaa, mutta sama olotila jatkuu ja menkkoja ei näy. Mulla ei tosin nyt ole sellaisia herkkiä testejä ja laitoin eilen tilaukseen taas vaihteeksi sellaisia. 😅 en tiedä voiko sitten olla mahdollista että raskaushormoni ei ole noussut yli 25hcg. Mutta toisaalta en ole vielä...
  12. S

Marraskuiset 2022❄️

Moi kaikille! Minäkin hyppään tänne mukaan, vielä en ole edes raskaustestiä tehnyt kun uskon että on liian aikaista kun on aika lyhyt kierto (21-23pv) ja en uskonut että tällä kierrolla voi edes tulla raskaaksi (luteaalivaihe aina hyvin lyhyt). Nyt menkat myöhässä ja kummia oireita ja tänään...

Yhteistyössä