Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2024

    Onnea ❤️
  2. M

    Haaveena vauva 2024

    Onnea 😍
  3. M

    Haaveena vauva 2024

    Mulla rinnanpäät kipeytyi jo dpo5 kun normaalisti dpo8 negakierroissa. Muita oireita ei ollut enkä ajatellut tuonkaan olevan oire, ajattelin että itse taas kuvittelen 🤭
  4. M

    Haaveena vauva 2024

    Ihan selvä! Onnea ❤️
  5. M

    Haaveena vauva 2024

    Tänään menkat olis pitänyt alkaa, ei näy jahyvä nii. 🥰 Tikut dpo14 ja 15. Kiitos onnitteluista tuhannesti! Tulkoon tänne paljon plussia ❤️❤️❤️ Tää vertaistuki täällä ollut aivan ❤️❤️❤️ kiitos jokaiselle siitä🥰 Poistun takavasemmalle, käyn toki kurkkii täällä 😘🤗
  6. M

    Haaveena vauva 2024

    Se on mahdollista siihen asti kun menkat alkaa ja joillain näkyy jopa vasta sitten kun menkat myöhässä. Mulla ei näkyny dpo9 mitään ja seuraavana päivänä tuli haamu 🤗
  7. M

    Haaveena vauva 2024

    Tässä olis mun vahvistumiset🥰 dpo11-13❤️ Hyvää uutta vuotta kaikille 🎇
  8. M

    Haaveena vauva 2024

    Kivaa synttäriä!
  9. M

    Haaveena vauva 2024

    Apua! Siis kuinka mahtavaa! Onnea ❤️
  10. M

    Haaveena vauva 2024

    Laittakaa mut vaan plussanneisiin🥹 siellä ollaan toistaiseksi ❤️
  11. M

    Haaveena vauva 2024

    😭 Siis miten te niin kauniisti puhuttekaan ❤️❤️❤️ Ihana kiitos ❤️❤️❤️
  12. M

    Haaveena vauva 2024

    Voi kuinka ihanaa ❤️❤️❤️❤️ Kiitos kauniista sanoistasi🥰 Itsekin havahtuu joko hymyilyyn tai sitten siihen että meinaa itku tulla 😭😍 Ihanaa aikaa sulle vauvakuplassa 😘
  13. M

    Haaveena vauva 2024

    Dpo11 Siinä ui ovistikkukin kun vauhtiin pääsi 😃 Apteekin ultralla testattu kans. Siinäkin näkyy haalea viiva 🥰
  14. M

    Haaveena vauva 2024

    Dpo10 😭😭😭😭😭😭😭 Nytkö se sitten tapahtuu?❤️ Nyt se ainakin hipaissut 😍😍😍😍😍
  15. M

    Haaveena vauva 2024

    Dpo8 ja 9 negat 🫠
  16. M

    Haaveena vauva 2024

    Mä en ole vielä testannut mutta nyt aloitan pidättämään, ja haen testejä niin voin illalla tehdä sitten ensimmäisen. Mä kuulkaa ihan siis vain unohdin hakea eilen joten ei päässyt jännittää vielä aamusta.
  17. M

    Haaveena vauva 2024

    Mä voisin tulla piinailemaan dpo4 tänään. Toivotan kaikille rauhallista joulua❤️ Onneksi itsellä ei tartte joulun alla testailla tänä vuonna. Pääsee ensi viikolla vasta tostitoimiin 😅👌
  18. M

    Haaveena vauva 2024

    Ja kierto päättyi. Uusi alkoi. kuullaan taas❤️
  19. M

    Haaveena vauva 2024

    Mulla on keskellä piinailua joulu joten ei tartte testailla vielä silloin.
  20. M

    Haaveena vauva 2024

    Siis mitä mun kroppa sekoilee? Verta tuli niin paljon aamulla papruun että olin varma menkoista. Illalla ennen töitä olin tyhjentää kuukuppia , ihan säälittävä pieni tippa verta pohjalla eli ei kyllä ollut menkat sit kuitenkaan. Vielä ollaan siis pelissä mukana 🥹

Yhteistyössä