Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Mulla on keskellä piinailua joulu joten ei tartte testailla vielä silloin.
  2. M

Haaveena vauva 2024

Siis mitä mun kroppa sekoilee? Verta tuli niin paljon aamulla papruun että olin varma menkoista. Illalla ennen töitä olin tyhjentää kuukuppia , ihan säälittävä pieni tippa verta pohjalla eli ei kyllä ollut menkat sit kuitenkaan. Vielä ollaan siis pelissä mukana 🥹
  3. M

Haaveena vauva 2024

Mut voi poistaa piinailemasta . 😭 menkat alkoi 5päivää etuajassa😞 Nyt ei taas ole sanoja. Täytyy taas kaivaa jostain se tarmo uuteen yritykseen. Jännitys loppui ihan kesken. Toiveet nousi taas tähän kiertoon ja matto vedettiin jalkojen alta.
  4. M

Haaveena vauva 2024

Okei vuoto on nyt vanhan vuodon väristä, ei tässä nyt auta kun chillaa ja odotella vain. Ja vuoto siis vähentynyt . Ihan tuhru vaan pyyjittäessä. Ei oikein menkkakipuakaan tunnu enää.Rinnoista en ole varma onko treenikipua vai mitä 😂 Huomenna sit taas testiä kehiin 🥰
  5. M

Haaveena vauva 2024

Nega oli. Ja vertakin tulee edelleen. Kirkasta punaista. Pitää tässä miettiä pitääkö laittaa kuukuppi töihin 🙄 Ja menkat pitäis alkaa ens torstaina 😥 Mitäköhän tää on? lasken edelleen tiputteluksi vaikka näin voimakasta ei ole näillä päivillä koskaan ollut.
  6. M

Haaveena vauva 2024

Ja sitten kotiintullessa jää paperiin verta🙄 Eilen oli kyllä miehen kanssa jumppailua mutta vuotaako se näin 24h after? Saattoi olla vähän rajumpaa ehkä? Ehkä oli ehkä ei 😂 Tää siis niin helpottaa näitä tän päivän tuntemuksia että tulee sit jotain tuhrua sopivasti dpo8😂 No hei aamulla...
  7. M

Haaveena vauva 2024

Eikö ne pc puikot ole einiin herkkiä ku liuskat. Toivotaan että aamulla näkyy taas haamuinen 👍 Mä en haluis nostattaa toiveita itsellä, mutta eilen oli melkein koko päivän oikealla muniksien kohdin semmosta vaimeaa pistoa jok jatkui tänään. Ja nyt tuntuis todella todella vaimeilta...
  8. M

Haaveena vauva 2024

Voi ihana sä oot siellä tsemppaamassa❤️ Miten masu voi🥰🥰🥰 No niin huomenna haen testit iltavuoron jälkeen tai ennen 😅 Täähän oli helppo homma 🤣🤣🤣
  9. M

Haaveena vauva 2024

Pitäisköhän teidän ylipuhua mut testaamiseen? Mä siis päätin että odotan menkkoja mutta hitto ku en nyt oo varma. Toisaalta olis ihanaa mahdollisesti nähdä viivojen kehitystä mutta toisaalta olis taas kiva yrittää olla testaamatta. Ja nyt alan jo kallistuu siihen testaamiseen 🤣 Eli eibtartte...
  10. M

Haaveena vauva 2024

Mullakin dpo7 tänään 😊
  11. M

Haaveena vauva 2024

Voi apua toihan on ihan selkeä plussa! Onnea miljoonasti ❤️
  12. M

Haaveena vauva 2024

Ja ihan mistä vain 😉
  13. M

Haaveena vauva 2024

Ei kovin kauaa mielellään. Mahdollisimman pian. Muuta en osaa valitettavasti sanoa.
  14. M

Haaveena vauva 2024

Joo siis kuppihommat aka muumimukimenetelmä jonka mä oon kehitellyt kotona sitten siihen että mies hommailee tavaransa mun kuukuppiin jonka mä asettelen paikalleen ja sit peppu ylös ja jos pystyy niin sitten vielä hoitelen itseni jotta kaverit pääsee oikeaan paikkaan. Tätä jouduttu joskus...
  15. M

Haaveena vauva 2024

Täällä vihdoin dpo0 🥳 Talletukset osui jälleen Dpo-3 ja Dpo-1, eli tosi jees. Nyt mulla alkaa yövuorot, jos haluttais vielä yrittää niin se olis kuppihommat sitten, mutta tää taitaa olla ihan hyvä näin kun kriittisimmät päivät saatii . Mulla onnsemlonen tunne että nyt kun mä oon käynyt...
  16. M

Haaveena vauva 2024

Ja näin se uusi kierto alkoi taas. Siel mun kropan tekemä limis valuu kuppiin🥹 Ihmeellistä on kropan toiminta mutta jos en enää ens kerralla tarttis ihmetellä kun uuden elämän syntymistä kun elokuisesta aletaan haaveilemaan😍
  17. M

Haaveena vauva 2024

Onnea @uip ❤️ @rimpsukka84 Vielä tosiaan aikaiset päivät, Toivitaan että kohta alkaa haamuilemaan 😍 Itse odottelen edelleen menkkoja, tuleekin näköjään pidempi luteaali tähän välii . Sata kertaa ollut jo varma että alkoi nyt, mutta ei. Eiköhän ne aamuksi ole alkanut🥲
  18. M

Haaveena vauva 2024

Tein sit sen vikan kuleksimasta ja tyhjää näyttää. Meikäläinen siirtyy nyt seuraavaan kiertoon henkisesti. Fyysisesti varmaan huomenna . Minut voi poistaa piinailemasta. Tänään töiden jälkeen salille tekee kova vetotreeni💪 mä taisin nyt löytää sen millä saan hoidettua tätä pääkoppaa kaikista...
  19. M

Haaveena vauva 2024

olenhan minä, mutta valitettavasti ei näy mitään. Tais nyt kierto olla taputeltu, yks testi on huomiselle mutta taidan jättää tekemättä ja odotella menkkoja taas vain.
  20. M

Haaveena vauva 2024

@meinaas 💔

Yhteistyössä