Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2023

    Piti kirjautua pitkästä aikaa, että voi onnitella @Sipiriina 😍. Aivan täydellisen mahtavaa, että teille suotiin nyt viimein plussa ❤. Ihanaa odotusaikaa! Ja onnea kaikille muillekin plussanneille tasapuolisesti 🥰! Ja plussatuulia joka ikiselle! Täällä puolella kaikki hyvin ja maaliskuinen...
  2. H

    Maaliskuiset 2023

    @Töppönen. Laitoin sulle linkin :) . Se vanhenee kahdessa päivässä. Jos sun linkki @kaksoset ei toimi niin se on varmaan vanhentunut ja voidaan sit laittaa uusi.
  3. H

    Haaveena vauva 2023

    @Wintersun voi ei, olen niin, niin pahoillani 💔. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja että terveyshuolet on nopeasti selätetty.
  4. H

    Maaliskuiset 2023

    Tänne kuuluu hyvää :) . Tosi hyvin voi urheilla, ei juuri kummempia oloja. No rinnat edelleen vähän arat ja iltaisin turvottaa. Jossain vaiheessa oli super kova nälkä, mut sekin vähän tasoittunut. Toisessa varhaisultrassa kävin ti ja siellä se pikkuinen jo vähän liikuskeli :)
  5. H

    Maaliskuiset 2023

    Ryhmä on tarkoitus pitää pienenä, mutta luulen, että se luonnollisestikin tulee sellaisena pysymään. Eipä tähänkään ketjuun super montaa kirjoittele :p . Nyt koko 14 + yksi linkki jaettu. Minulle tai @Mansikka_maanantai lle yv:tä täällä, kun haluaa liittyä :) .
  6. H

    Maaliskuiset 2023

    Hei, meillä on hyvää keskustelua FB:ssä, että sinne vaan kun tuntuu itsestä hyvältä :) .
  7. H

    Maaliskuiset 2023

    Vierailija - tee tunnukset ja laita mulle tai @Mansikka_maanantai lle viestiä niin saat linkin ryhmään :) .
  8. H

    Maaliskuiset 2023

    Hyvin mahtuu vielä! Meitä on nyt 9 + yksi linkki laitettu :) . Laiteltkaa viestiä jos vaikeuksia liittyä.
  9. H

    Maaliskuiset 2023

    Tulkaa loputkin mukaan FB ryhmään 💗. Siellä on helpompi jakaa (viikko)kuulumisia ja muuta. Mulle tai @Mansikka_maanantai lle jos laitatte viestiä niin jaetaan linkki.
  10. H

    Maaliskuiset 2023

    @vehka voi ei, mä olen niin pahoillani 💔😭. Voimia ❤
  11. H

    Maaliskuiset 2023

    @vehka toivottavasti saatte pian selvyuden tilanteeseen! Voimia ❤
  12. H

    Maaliskuiset 2023

    Tsemppiä @kANaNdA ❤!
  13. H

    Maaliskuiset 2023

    Mä en ole vielä hankkinut mitään, enkä tiedä odotanko sitä edes mitenkään innolla.. Tai vaatteita on varmaan kiva ostella, mutta muuten tuntuu, että olisi niin paljon perehdyttävää ja se jotenkin hirvittää. Tai sit ostaa vaan sokkona
  14. H

    Maaliskuiset 2023

    Mä loin nyt FB ryhmän :) . Jos laittaa yksityisviestiä niin jaan sit liittymislinkin. Yksityinen ryhmä, jota ei voi hakea 👌. Tehdään niin, että on useampi ihminen voi sinne ryhmään lähetellä linkkiä jne.
  15. H

    Maaliskuiset 2023

    @Ronjaa1996 olen niin pahoillani, voimia 😭❤
  16. H

    Maaliskuiset 2023

    Mulla ei hirveästi oireita oo oikein missään vaiheessa ollutkaan.. No rintojen aristus ja iltaturvotus jatkuu. Ja kauhea nälkä, jos ei koko ajan syö 😆. Just eilen mietin, että pakko alkaa syödä terveellisemmin tai sit paisun aivan valtavasti. Oon aika rennolla otteella ottanut syömisen kanssa...
  17. H

    Maaliskuiset 2023

    Laskettu aika • Mansikka_maanantai / 1.3. / 2. / HUS • Ilopi / 4.3. / 1. / OYS • Mimosa 80/ 5.3. /5. /SatKs • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS • Sofi_ / 14.3. / 2. / • kkehto / 15.3. / 1. / HUS • Maaaam / 16.3. / 1. / OYS • Salkoruusu / 16.3. / 1. / Ei Suomessa • Oliivi3 / 18.3. / 4. / KYS • Pisara_...
  18. H

    Maaliskuiset 2023

    Mä voisin ainakin liittyä nyt jo. Liityin myös yleisen FB ryhmän kautta oman alueen whatsapp ryhmään. Mutta siis kyllä sitä useammassa ryhmäsä jaksaa kirjoitella, kun näköjään täälläkin roikun 😅.
  19. H

    Maaliskuiset 2023

    Miten muuten ihmiset ajatteli fb ryhmästä tai whatsapp ryhmästä :)? Nyt kun eka ultra (vaikka oliki vu) on käyty niin mulle sopisi sellainenkin. @Pisara_ todennäköisyydet on sen puolella, että kaikki on hyvin :)!
  20. H

    Maaliskuiset 2023

    Mä kävin kanssa tänään ultrassa. Alkio löytyi sykkeen kera 🥰. Kyllä siinä onnen kyyneleet tuli 🥲. Mikä oli iso yllätys niin koko oli jo 7+6, mikä tarkoittaisi, että mulla olisi ollut 26 päivän kierto, kun mun kierto on 30 päivää (usein 31 päivää) 😶. Söin plussakierrossa greippejä niin onkohan...

Yhteistyössä