Hakutulokset

  1. J

    Haaveena vauva 2023

    Huh täällä toooosi pitkästä aikaa ollaan. Koko perhe sairasti eka pitkän flunssan ja hetken terveenä oltua sairastuttiin kaikki koronaan. Pikku hiljaa alkaa helpottaa ja voisin palata taas listoille kunhan uusi kierto käynnistyy. Nyt on menossa kp 32/ 28-30. Testejä en ole tehnyt kun en kauppaan...
  2. J

    Haaveena vauva 2023

    Ompas täällä taas mukavan paljon tullut viestejä. Oma elämä tuntunut niin kiireiseltä ettei ole kerennyt kun taustalla seurailemaan. Tässä kierrossa ovulaatiosta ei ole mitään tietoa joten piinailijoihin en siirry. Ensi kierrossa ajattelin taas testata myös ovulaation ja kuulostella vähä...
  3. J

    Haaveena vauva 2023

    Minulle voi päivittää huomiselle kp2. Tänään alkoi taas uusi kierto🙁 ainut hyvä asia mikä tuli mieleen, että tässä tämän toisen yrityksen aikana olen oppinut tunnistamaan ovulaation ilman testejäkin. Esikoisen yritys aikana en jotenkin sitä löytänyt kun tikuttamalla. Nyt eikun vaan uuteen kiertoon💪🏻
  4. J

    Haaveena vauva 2023

    @Kyfi meillä on sama tilanne että 2-3 päivää mies käy kotona. Vaikeuttaa kyllä todella paljon tätä vauva projektia😔
  5. J

    Haaveena vauva 2023

    Joku kyseli täällä normalin raskaustesteistä. Itse kokeilin kahdessa viimekierrossa ja jokaisessa olin näkevinäni haamun😂 tai sitten kuvittelin näkeväni, mutta en kyllä haluaa enää ostaa niitä😩
  6. J

    Haaveena vauva 2023

    Kylläpäs täällä on taas paljon luettavaa muutaman päivän tauon jälkeen😍 minulle voi päivittää huomiselle dpo 1
  7. J

    Haaveena vauva 2023

    Tänään kp1 😕 ollut nyt kesällä niin paljon tekemistä ettei ole kerennyt niin paljoa näitä asioita miettimään, mutta silti uuden kierron alkaminen aina tuntuu surulliselta. Noooo muutaman viikon päästä taas varmaan piinaillaan paremmalla mielellä🙂
  8. J

    Haaveena vauva 2023

    Tässä lomaillessa ei ole tänne kerennyt kirjoittelemaan. Huomenna on kotiin paluu niin lueskelen sitten läpi paremmin mutta minulle voi päivittää huomiselle dpo5. kylläpäs on kerrankin aika mennyt nopeaa😱
  9. J

    Haaveena vauva 2023

    Tänne voi päivittää huomiselle kp2. vihdoin uusi kierto alkoi. Negan testaamisen jälkeen odottaa aina vaan että alkaisi pian uusi kierto ja uudet mahdollisuudet 🤩
  10. J

    Haaveena vauva 2023

    Dpo 10 ja ajattelin tänään alkaa testailemaan mutta tämän aamun mahakivut on semmoiset, että oottelen menkkoja alkavaksi pian😓
  11. J

    Haaveena vauva 2023

    Joo täällä kans dpo 7. Ei millään malttas odottaa että saa testata. 🤭
  12. J

    Haaveena vauva 2023

    minulle myös voi päivittää huomiselle dpo 0 ☺️
  13. J

    Haaveena vauva 2023

    Meillä oli aina puhuttu vain yhdestä lapsesta. Siitä syystä että matkustelu yms. olisi helpompaa. Kuitenkin kun esikoinen oli noin puolenvuoden ikäinen niin haave toisesta lapsesta alkoi olla läsnä. Nyt esikoinen on reilun vuoden ja kovasti toista lasta toivotaan. Talossa jonka hiljattain...
  14. J

    Haaveena vauva 2023

    Minulle voi päivittää huomiseen listaan kp2 . Eli kuukautiset alkoi odotetusti tänään ja sitten kolmas kierto yritystä alkakoon! 😊
  15. J

    Haaveena vauva 2023

    Minulla tänään dpo 11 ja malttamattomana nega testattu.Menkat varmaan alkaa perjantaina tai lauantaina. T
  16. J

    Haaveena vauva 2023

    Minulla tänään ovistesti haaleampi eli oletan että tänään on dpo0. Minut voi huomiseksi siirtää piinailijoihin dpo1.
  17. J

    Haaveena vauva 2023

    https://aijaa.com/DUo0Uv Tänään kp 15 ja vihdoin taitaa ovulaatio olla käsillä!🥰
  18. J

    Haaveena vauva 2023

    Minulta puuttuuki näköjään vielä tietoja listalta. Eli kierron pituudeksi voi laittaa 28-30. Ja yritys on aloitettu siis 3/2022 ja toinen lapsi olisi kyseessä☺️
  19. J

    Haaveena vauva 2023

    Yleensä on ollut 28-30 päivää. Nyt kuitenkin yllättäen oli vain 25 päivää ja olin ollut testien kanssa myöhässä. Tässä kierrossa aloitan kyllä jo ajoissa. Vaikka jo kp 8, ettei varmasti mene ohi😂🤭
  20. J

    Haaveena vauva 2023

    Täällä on menossa nyt kp 5. Mikä kp olette alkaneet testaamaan ovulaatio testeillä. Tämä ovulaatiotesti juttu on vähän uusi juttu kun ei esikoisen kohdalla ollut niitä käytössä🤭🤭 Meillä mies tekee reissutöitä niin ajattelin että helpottaisi yritystä vähän jos tietäisi ovulaation ajankohdan tarkemmin

Yhteistyössä