Hakutulokset

1. J

Haaveena vauva 2023

Minä kanssa olen huomannut itsellä ettei aamu pissasta tehty testi ole aina ollut vahvin. Päivällä olen saanut parempia viivoja.
  2. J

Haaveena vauva 2023

Voisin tulla listalle tähän kiertoon
  3. J

Haaveena vauva 2023

Tällästä ei oo varmaan ikinä tapahtunu että menkat alkais etuajassa 😳😳 no tänä aamuna kuintenki alkoi uusi kierto. Ja yk 2 lähtee käyntiin☺️
  4. J

Haaveena vauva 2023

Onko täällä ryhmässä malttamattomia testaajia🤭Esikoisen aikaan tein testejä aina vasta kun kuukautiset olivat jo myöhässä, mutta jostain syystä nyt tekis mieli testata jo aijemmin. Eli siis mikä dpo vois jotain alkaa testissä näkymään siis jos olisi tärpännyt.
  5. J

Haaveena vauva 2023

Niinpä voi tosiaan olla myös ihan erilainen seuraava raskaus. Ei auta meidän nyt kun koittaa malttaa odotella 🤭
  6. J

Haaveena vauva 2023

Joo mullakin oottaa testejä kaapissa, mutta pitää yrittää vielä malttaa. Minullakaan ei mitään oireita kyllä ole, mutta esikoisen ajalta huomasin että en silloinkaan plussa kierrossa huomannut kyllä mitään alussa tai ennen plussaa. Sitten vasta rv 7 tai 8 alkoi pahoinvointi yms. Eli toivoa on...
  7. J

Haaveena vauva 2023

Täällä tänään dpo 8 eikä millään malttaisi odottaa vielä melkein viikkoa. Miten nämä päivät tässä vaiheessa menevät niin hitaasti😁😁
  8. J

Haaveena vauva 2023

Oi kiitos! Jäi jotenkin huomaamatta. Täytyypä seuraavassa kierrossa kokeilla toisen merkkistä testiä jos ovis löytyisi selvemmin 🙂
  9. J

Haaveena vauva 2023

Ompas jännä kun kaksi edellistä melkein samassa tilanteessa kuin itse. Täällä siis kirjoittelee 26-vuotias Ja siis meilläkin esikoinen syntyi 3/21 ja nyt ensimmäinen kierto kun yritämme vauva saada aluille. Tässä kierrossa en saanut rfsu ovulaatiotesteillä yhtä tummia viivoja missään vaiheessa...
  10. J

Kokemuksia kaivataan

Nyt täytyi aloittaa uusi keskustelu kun en löytänyt sopivaa näin monimutkaiseen asiaan. Eli minulla on kuukautiset tulleet viimeksi elokuun alussa. 3 viikkoa sitten kävin lääkärillä joka totesi todella paksun limakalvon kohdussa ja määräsi terolut kuurin säännöllistämään kuukautiskiertoa...
  11. J

Heinäkuiset 2022 💕

joo kirjoittelin jo aijemmin tänne. Kävin siis viime viikon maanantaina lääkärillä ja silloin ultratessa havaitsi vaan todella paksun limakalvon kohdussa, jonka sanoi johtuvan pitkästä kierrosta. Seuraan nyt häviääkö vai vahvistuuko viiva ja tietenkin olen sitten yhteydessä uudelleen lääkäriin...
  12. J

Heinäkuiset 2022 💕

kuukautiset on viimeksi tullut elokuussa joten ei mitään tietoa viikoista tällä hetkellä. Itsekkin uskon että vuoto alkaa pian mutta pitää vielä myöhemmin testata lisää jos vuoto ala.
  13. J

Heinäkuiset 2022 💕

Nyt menee kyllä vielä vaikeammaksi tämä asia. Tein päivällä muutaman tunnin pidättelyn jälkeen kaapista löytyneen RFSU.n testin joka näytti lähes negaa. Aamuinen apteekin oma näytti vähän vahvempaa positiivista kun maanantaina. Onnistuneeseen raskauteen en enää usko, mutta miten nämä testit voi...
  14. J

Heinäkuiset 2022 💕

Itsekkin huomasin ettei se aamulla tehty testi olekkaan aina vahvin. Muutaman tunnin kun on pidätellyt päivällä niin huomattavasti vahvemman viivan olen saanut kun aamulla
  15. J

Heinäkuiset 2022 💕

No on! Onnea!❤️
  16. J

Heinäkuiset 2022 💕

Tuuhhan sit kertomaan miten kävi☺️
  17. J

Heinäkuiset 2022 💕

Suunnilleen samanlaisia kun sinulla on nuo tummimmat. Sellaisia ne on olleet kolmen päivän ajan🤨
  18. J

Heinäkuiset 2022 💕

Ai tälläistä en ole kuullutkaan🤔Onko muilla tästä lisää tietoa tai kokemusta.Minulla sama tilanne että eivät ole nuo pregcheck herkät testit kovin vahvistuneet. Tosin vasta kolmena päivänä tehnyt mutta kuitenkin.
  19. J

Haaveena vauva 2022

Taidan tulla uutena tänne haaveilijoihin. Itsellä on tilanne että kuukautiset ovat tulleet viimeksi elokuussa ja testejä tehnyt välillä lukuisia ja kaikki olivat negoa. viikko sitten maanantaina kävin lääkärissä jossa todettiin paksu limakalvo kohdussa (mikä sanottiin tietenkin johtuvat poissa...
  20. J

Heinäkuiset 2022 💕

Tuun tänne heinäkuisiin nyt kysymään sellaista asiaa kun: minulla on viimeiset kuukautiset tulleen elokuussa ja tottakai lukuisia raskaustestejä sen jälkeen tehnyt jotka kaikki näyttivät negaa. Viime viikolla maanantaina otettu verikoe myös näytti negaa. tämän viikon maanantaina kävin lääkärissä...

Yhteistyössä