Hakutulokset

  1. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mä oon jo jotain vaatekappaleita ostanut ja vähän just katsellut, että mitä kaikkea tarvitseekaan. On kyllä hankala arvioida näitä, mutta luotan siihen, että tutuilta saa vaatteita ja lahjoja tulee varmasti. Itse oon tuskaillut vaunujen kanssa, että mitkä olisi hyvät talvivauvalle🤔
  2. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Meillä oli keskiviikkona ihan sama nt-ultrassa, bebe käänsi vaan koko ajan selkäänsä kätilölle🤭 mutta mitat saatiin siitä huolimatta. Tsemppiä koronaan, toivottavasti menee lievänä ohi! Mäkin sairastin koronaa silloin kun tein positiivisen testin.
  3. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Voi ei, oon niin pahoillani sun puolesta🧡 voimia tulevaan ja parempia aikoja!
  4. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Voi ei😔 miten vuodon kanssa on käynyt? Nuo on kyllä aina niitä juttuja joita itsekin pelkää ja säikkyy. Toivotaan ettei ole mitään vakavaa, vuotojahan voi olla, hyvä kun ultrakin pian! Mulla otettiin kans kilppariarvot, kun mulla sukurasitetta vajaatoimintaan.. arvot oli viitearvoissa niukin...
  5. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mulla tulee keskiviikkona täyteen 12 viikkoa, oon miettinyt paljon, että joko uskaltaisi alkaa kertomaan vai odottaisiko ensi viikon ultran. Varhaisultrassa kaksi viikkoa sitten tosiaan pikkuinen nähtiin. Tulee vähän yksinäinen ja eristynyt olo välillä, kun välttelee ystäviä pahanolon pelossa...
  6. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mulla loppui kans kahvin juominen kuin seinään eikä ole tehnyt yhtään mieli vieläkään.
  7. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Miten teillä muilla, alkaako pahaolo ja väsymys olla jo historiaa vai vieläkö on sokka irti? Mä jo luulin, että tällä viikolla alkaisi hellittää, mutta tämä päivä on ollut taas ihan kauhea🤮 viikonloput on usein vaikeampi kuin arkipäivät.
  8. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mä kerron esimiehille sitten elokuussa kun palailen töihin. Jännittää kyllä miten paljon tulee poissaoloja noiden neuvoloiden yms. takia. Me ollaan kerrottu mun vanhemmille ja parille muulle läheiselle, ensi viikolla tulee 12 vko täyteen ja juhannuksen jälkeen virallinen ultra, niin sitten...
  9. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Siis eikö sulla oo vielä ollut vai ole ollenkaan niitä veriryhmän vasta-ainetestejä? Oon ollut siinä käsityksessä, että kaikilta otetaan kuitenkin se rv 9-11, ettei tuu mitään jatkossa. Samalla testataan sukupuolitaudit ja tehdään sikiöseulonta, jos siihen on lupa. Sokeritasitus on taas eri...
  10. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Verikokeesta katsotaan raskaus ja sitten siinä ekassa ultrassa näkyy kaikki jutut. Jos yhtään siltä tuntuu, niin suosittelen varhaisultraa nimenomaan oman mielen helpotukseksi. Tämä eka kolmannes on kyllä tosi raastavaa aikaa, kun ei oo oikein mitään muita merkkejä raskaudesta kuin pahoinvointia...
  11. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Onneksi siellä kaikki hyvin, varmasti säikäyttää tuollainen!
  12. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Auttaisko jos käyttäisi tukevia urheiluliivejä? Mulla oli alussa kipeät rinnat, mutta nyt jo vähän parempana. On kyllä alkanut jo kasvupyrähdys heilläkin😀
  13. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Voi ihme ja ihanuus! Käytiin lauantaina vähän ex temporee varhaisultrassa etelänreissulla ja oli kyllä kaiken rahan arvoinen😍😭 oli niin maagista nähdä pieni kirppu näytöltä, joka vingersi menemään niin tomerasti että kätilökin oli ihmeissään. Oli huojentava kuulla, että kaikki on just niinku...
  14. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Siis mä joudun kanssa, vaikka BMI on 24, koska mun ukilla on ollut 2.tyypin diabetes🤷‍♀️ No hyvä kai se on tutkia.
  15. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Meillä on seuraava neuvola 18.7. eli mennään tosi samaa tahtia😀 meillä kans tosi ihana terkka💕
  16. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mulla oli äsken ensimmäinen neuvolakäynti. Ei mitään erikoista, paino, hemoglobiini ja verenpaine mitattiin, ensi viikolla verikokeisiin. Eka ultra on rv 12-13, katsotaan mihin kohti saadaan.
  17. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Ihanaa kun löysit mukaan😊 mäkin toivon, että keskustelu jatkuu aktiivisena!
  18. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Oon kuullut kans, että joillakin paikkakunnilla pääsee nopeasti ultraan ja neuvolaan. Ihana kun teillä on onnistanut noin! Mulla on eka neuvola tiistaina.
  19. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Äh, luovutin ja varasin varhaisultran ensi viikon lauantaiksi😀 ensin mietittiin ettei käytäisi, mutta nyt olo alkaa olemaan sellainen, että jonkin (toivottavasti) valonpilkahduksen tarvitsee. Tänään rv 9+0 ja loppuviikon on oksettanut todella paljon. Onneksi eka kolmannes hupenee koko ajan.
  20. N

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Huh, kuulostaa tosi rajulta😳 ja varmasti just tuo, että on nyt esikoinen siinä huollettavana, niin joutuu voimia jakamaan entistä enemmän. Mulla on taas silleen, että jos oo syönyt tuntiin mitään, niin alkaa olla ihan järkyttävä olo. Pakko työntää siis koko ajan jotain suuhun vaikkei olisi...

Yhteistyössä