Hakutulokset

1. A

Limingan seutu!

Olemme muuttamassa sinne suunnalle lähiaikoina ja olisi mukava saada uusia tuttavuuksia sieltä joiden kanssa jutella, lenkkeillä, käydä kahvilla ym. Olen 22 v. pienen tytön (tällä hetkellä 3 viikkoa) äiti ja olen naimisissa. Meidän kanssa asustaa myös kissa sekä koira (pk collie 3 v.) Olen...
  2. A

SYYSMASSUT '07 elokuussa

viime sunnuntaina meni vedet ja saman päivän aikana klo 14.41 syntyi neiti meille... :D pituutta neidillä on 48 cm ja painoa oli silloin 3185 g Tänään kotiuduttiin sairaalasta ja kaikki sujunu hyvin, todella kiltti pikkuinen... Viikkoja minulla oli silloin tasan 38+0
  3. A

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Maanantaina kävin neuvolassa... ja tässä tuloksia: Viikkoja oli silloin 37+1 painon muutos/viikko 805 g turvotus h+ Verenpaine 128/78 Pissa puhdas Hemoglobiini 126 (edelleen syön rautaa varmuuden vuoksi) kohdun pohjan korkeus 36.5 cm tarjonta rt mutta ei vielä kiinnittynyt vauvan syke...
  4. A

SYYSMASSUT '07 elokuussa

täällä ainakin viikkoja pitää olla tasan 36 tai yli tai sitten vauvan pitää olla yli 2,5 kg niin ei joudu teholle... joten toivotaan että vauvat pysyttelisivät vielä massussa ainakin viikon ainakin ;) Mulla oli paikat auennut jo viikolla 34-35 ja lääkäri sano että muuten joutuu lähtee...
  5. A

jäikö tänne ketään?

toivotaan ainakin niin =)
  6. A

jäikö tänne ketään?

ei saa unta... mietityttää tuo asia edelleen... väsyttää mutta ei nukuta... |O
  7. A

Miten on mahdollista??

inhoa kieltämättä tämmöinen kun ei tiiä mikä tässä on nyt takana... oisko se tuo et se ois joku vierailija joka ois sitten tullu jostain syystä mustalla nimellä? odotan nyt sitten vastausta ylläpidolta että jospa he osais sanoa jotain asiaan kun viestiä heillekkin laitoin...
  8. A

Miten on mahdollista??

saatko myös nimimerkin kohdasta kun haluat katsoa profiilia niin sun profiilin vai jonkun ihan toisen? ja pystykkö muokkaamaan/poistamaan myös niitä viestejä? aloin vain ihmettelemään kun oli toukokuulta tuokin viesti... :/ ja en ole kokenu keskenmenoa ainakaan tämän vuoden toukokuussa...
  9. A

Miten on mahdollista??

niinpä... ja tätä meidän konetta kun ei käytä muut kuin minä ja mun mies... ihan kotona surffaillaan, eli kyseessä ei ole edes mikään yleinen kone...
  10. A

Miten on mahdollista??

Pystyn jopa muokkaamaan ja poistamaan sen viestin sieltä... eli se ei voi olla mun kirjoittama vaikka niin antaakin olettaa... todella ihmeellistä... :o
  11. A

Miten on mahdollista??

En ole tietääkseni laittanut seuraavaa viestiä tuonne (kyseessä se ensimmäinen viesti): http://keskustelu.kaksplus.fi/t781174#m7503086 Ja sitten ku painan tämän henkilön nimimerkin kohdalta katsoakseni hänen profiilia niin saan oman profiilini näkyviin... mitään muuta eroa meidän kahden...
  12. A

km.n jälkeiset kuukautiset

kun modejen tietoja en löytänyt mistään ja en tiennyt miten muutenkaan tätä asiaa lähtisin puimaan...
  13. A

Miten tämmöinen viesti minulta on mahdollista?? En ole tietääkseni tätä kirjoittanut... olen ollut tuolloin onnellisesti raskaana ja viikkojakin ollut tuolloin jo 24+5 ja edelleen jatkuu... Vai onko mahdollista että täällä ois toinen samalla nimimerkillä?? kun tuo mun profiilissa näkyy kuitenki...
  14. A

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Synnytystapa arviossa kävin eilen, tässä kuulumisia sieltä: kaikki oli ok ja painoarvio oli 3238 g, liikkeet ++, turvotus + ja pissa puhdas sekä verenpaine 114/80... viikkoja oli tuolloin 36+2... kohdunsuu pehmeä ja auki 2 cm! :o eli todella hankalaa arvioida millonka syntyy... merkintää...
  15. A

SYYSMASSUT '07 elokuussa

meillä myös mietitty tuota et mitenkä sitten kun syntyy ja ollaan sen lapsen kanssa sairaalassa että ketä halutaan sinne katsomaan... Olen sanonu miehelle että vain isovanhemmat, ei ketään muita! Esim. minun vanhemmat tulevat 450 km:n päästä niin niitä on ihan turha estää tulemasta kunhan vain...
  16. A

Kun kohdun suu auki jo rv 35...

kuinka nopeaan sitten synnytys alkaa kun se alkaa?? onko kokemusta kellään?? eli tuleeko vauva sieltä ulos nopeampaan kuin jos paikat ei ois ennakkoon auennu? mulla kun viikko sitten todettiin että kohdunsuu auennut 1 cm ja nyt sitten alkanu miettiin jo synnytystä... huolestuttaa vaan...
  17. A

Irtoaako limatulppa aina ennen synnytystä??

Mulla ilmeisesti tullu myös limatulppaa vaikka neuvola täti muuta väittikin... :/ se oli sellainen kirkas, hieman kellertävä, sitkeä limainen klöntti mikä tuli tuossa viikko pari takaperin... pariin otteeseen sitä tuli paperiin kun pyyhkäsin ja molemmilla kerroilla aika isokokoinen klöntti...
  18. A

Lonkkasärky

Mulla oli myös samaa ongelmaa ja on edelleenkin... nyt viikkoja 35+3... issias kipua lääkäri epäili... joten eiköhän se kuulu asiaan, lantio kun löystyy, vauva kasvaa... jos joku osaa viisaammin selittää niin ihan vapaasti! ;)
  19. A

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Mulle voi laittaa tuonne eka sivulle tietoihin muokkauksen eli Aali, 22 v. 1. lapsi RAS sukupuolesta en osaa sanoa mitään... sori että tulee näin myöhään mutta tässä on ollut kaikenlaista viime aikoina... Viikkoja nyt 35+3 ja kaikki tähän asti sujunu hyvin mutta viime viikolla selvesi...
  20. A

Sain seitsämännellä viikolla keskenmenon, vuoto oli runsasta -kesti vajaan viikon. Seuraavat kuukautiset erittäin kivuliaat mutta vuotoa kesti vaan vajaa kaksi päivää, eikä se ollut yhtä runsasta kun normaalisti. Miten muilla? Nyt huomaan raskausoireita tulleen takaisin..

Yhteistyössä