Miten on mahdollista??

En ole tietääkseni laittanut seuraavaa viestiä tuonne (kyseessä se ensimmäinen viesti):

http://keskustelu.kaksplus.fi/t781174#m7503086

Ja sitten ku painan tämän henkilön nimimerkin kohdalta katsoakseni hänen profiilia niin saan oman profiilini näkyviin... mitään muuta eroa meidän kahden nimimerkkien välillä ei ole kuin se että minulla on iso A ja hänellä pieni a... ja hänenkin nimimerkki myös mustalla kuten minunkin ja monen muun rekisteröityneen... en halua harmia hänelle, ihmettelen vaan asiaa että miten on mahdollista jos on kerta tuommoinen erokin nimimerkkien välillä...

laitoin jo tästä ylläpidolle kysymystä mutta ajattelin vielä laittaa tännekkin jos jollain muullakin on ollut samaa ja onko ongelma ratkaistu??

jos mä haen mun nimimerkillä, niin tulee paljon ketjuja joihin en ole koskaan kirjottanut. monta vuotta vanhoja, ja mä olen kirjotellut tänne puol vuotta.
siel on tekstiä mun nimimerkillä, jotaen ole kirjottanut?
myös ihmeellistä

Alkuperäinen kirjoittaja eevin äiti:
jos mä haen mun nimimerkillä, niin tulee paljon ketjuja joihin en ole koskaan kirjottanut. monta vuotta vanhoja, ja mä olen kirjotellut tänne puol vuotta.
siel on tekstiä mun nimimerkillä, jotaen ole kirjottanut?
myös ihmeellistä
saatko myös nimimerkin kohdasta kun haluat katsoa profiilia niin sun profiilin vai jonkun ihan toisen? ja pystykkö muokkaamaan/poistamaan myös niitä viestejä?

aloin vain ihmettelemään kun oli toukokuulta tuokin viesti... :/ ja en ole kokenu keskenmenoa ainakaan tämän vuoden toukokuussa, silloin oli viikkoja 24+5 ja nyt odottelen vain syntyväksi...

tää meni jotenkin sekasin sillon kun muokkas tätä palstaa.
tuli kaikki entisten harmaiden kirjotukset mustien nimien alle. tai jotain sellasta.
mullakin luki tuol jotain et olen ollut hedelmöityshoidossa... ym, mitä en ikänä ole kokenut

inhoa kieltämättä tämmöinen kun ei tiiä mikä tässä on nyt takana... oisko se tuo et se ois joku vierailija joka ois sitten tullu jostain syystä mustalla nimellä?

odotan nyt sitten vastausta ylläpidolta että jospa he osais sanoa jotain asiaan kun viestiä heillekkin laitoin...

Se eka on kirjoitettu ennen suurta palstamuutosta, joka oli tuossa kesän kynnyksellä. Tämän muutoksen jälkeen linkittyi kaikki harmaat (näin oletan, että kyse harmaista) samanlaiseen mustaan nikkiin. Minullekin linkitty kaikki tasasen maan tallaajat jo ajalta ennenkuin minä tätä nikkiä rekisteröin. Muistaakseni ainakin yhdellä modellakin sama ilmiö, joten ylläpito kyllä asiasta tietää...

Näitä taitaa ola aika useallakin. Myös minä meinasin saada laakin kun alkukesästä olin parin viikon lomalla ja palatessani laitoin hakuun "tuire", ja siellä oli toisen saman nimisen kirjoitukset suloisessa sekamelskassa mun sepitysten kanssa.
Nyt kun tarkemmin tutkin asiaa niin se toinen kirjoittaa nikkinsä isolla alkukirjaimella. =)

Yhteistyössä