Hakutulokset

  1. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka, Riikassa on yläikäraja muistaakseni 51 vuotta - mulla on vielä 1,5 vuotta aikaa siis.... Nyt olen ollut Riikaan ja Viroon juttusilla. Virolla ei ollut tarjota mitään poppaskonsteja limakalvon ohuuteen. Sanoivat, että Riikassa käytetään PRP-terapiaa, mutta ei ole tilastoja hoidon...
  2. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä taas uusia suunnitelmia. Viime yritys oli elokuussa ja sen jälkeen tuli ensin turhautuminen, vaikeat ajat töissä ja nyt sunnuntaina jouduin luopumaan 16,5-v koirasta. Elämä on nyt niin tyhjää, että tiedän taas paremmin, mitä haluan. Minulla/meillä oli tosiaan 3 yritystä Pietarin...
  3. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Joo, lahjamunasolut ja myös lahjasiittiöt, kun ex. lähti kuviosta. Ei ole alkaneita raskauksia - helpottaisi kyllä. Mutta kaveri on tosiaan 49-v ja synnyttää keväällä ja muitakin ihmisiä tunnen/tiedän eli toivoa on :). Vaikea vaan uskoa siihen, että, jos joku kohdun limakalvoon tehtävä hoito...
  4. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka, @Samppa40 Ja kiva kun kyselit. Mulla oli pakastealkion siirto elokuun lopussa, mutta negatiivinen testitulos oli. Olin sen jälkeen niin vihainen ja turhautunut, kun noilla lääkemäärillä, yms toivoin jo tulosta. Mulla on samoja haasteita mitä nuoremmillakin: limis ei paksuunnu ja sitten...
  5. C

    Alkionsiirto pidemmällä kaavalla

    Mulla on adenomyoosia. Sen hoitoon on käytetty sellaista pistoshoitoa: Procren depot, tms. Ollut kolmen kuukauden kuureja. Positiivista tulosta ei vielä.
  6. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka! näin juuri ajattelen, että kaksi siirtoa jaksan vielä. Lisäksi lääkkeet maksaa useita tuhansia. Säästäisin paketilla 2000 euroa, jos päädyn kolmanteen, mutta en pysty ajattelemaan niin kauas.
  7. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Rusakkonen ihanaa kun jaksat kysellä, vaikka teillä ollut niin haastavia aikoja. Kuulostaa tosi hyvältä, ettei leikkauksia tai lääkitystä tarvittaisi ja musiikkileikkikoulu kuulostaa niin ihanan "tavalliselta". Täällä on tulossa 30.8. PAS, jos kaikki menee suunnitellusti. Alkukesä oli...
  8. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paljon tsemppiä pienelle ja perheelle leikkaukseen <3
  9. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Joo, niin ne sanoo siellä klinikalla myös, että kunhan naisella on kohtu ja nainen on suht.terve. Itsellä tuo toteutuu, mutta joitakin haasteita on, kun kohdun limakalvo ei paksune luonnollisesti ja sitten on muutama myooma. Perusterve olen toistaiseksi vielä.
  10. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Moikka, Mulla on nyt kaksi kertaa mitattu progesteroni about siirtohetkellä. Lääkkeellisiä kiertoja tosin. Ekassa yrityksessä 18,9 ja se oli kuulemma ok, mutta tulosten kuultua kehotettiin aloittamaan lisä progesteronilääkitys jo päivää ennen siirtoa. Toisella yrityksellä arvo oli...
  11. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos vinkistä :). Käyn katsomassa.
  12. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos paljon :) Nyt on totta se, että mahdollisuus onnistua kasvoi tosi paljon, mutta nyt oon sitten yksin tässä. Mutta olen jo kasvatellut vertaistukijoukkoja. Tähän mun ikätoveriin verrattuna on se ero, että mun kohtu ei ole ihan priima, mutta haaste ei kai kuitenkaan ole...
  13. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka, Tosi kurja juttu, ettei ensimmäinen yritys onnistunut :(. Kävitkö muuten verikokeissa myös?itsellä on nyt jäänyt vaivaamaan, kun en Suomessa käynyt verikokeessa 2v sitten. Oli meinaan niin runsaat kuukautiset siirron jälkeen, että mietin oliko keskenmeno, mutta kotitestillä sitten vaan...
  14. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka, Ja kiitos kysymästä :). Mulla tosiaan meni kuviot uusiksi ja olen nyt yksin tässä jatkossa. Olen kyllä toiminnan nainen, niin yritän kehitellä jotain uutta, jos raskaaksi tuleminen onnistuu. Eli jatkossa mennään lahjamunasoluilla ja lahjasiittiöillä. Olen tosiaan ulkomailla hoidossa ja...
  15. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Laastarit ja tabletit on mielestäni estrogeenia ja cyclogest progesteronia, niin niitä otetaan eri vaiheessa kiertoa. Itsellä ollut laastarit ja tabletit kp 3 lähtien käytössä. Oliskohan jotain piikkejä?Mulla on ollut emätinpuikot ja progesteroni-piikit käytössä.
  16. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Jotain liikahdusta on kuitenkin ollut - mulla ollut aina alle 3. On toi valitettavasti tosi pieni arvo. Ystävällä oli 83 ekassa testissä ja siitäkin lääkäri sanoi, että on tosi varovainen arvo. Mutta ainakin on ollut sulla kiinnittymisyritys (vaikka se ei tietenkään lohduta)?Oon kuullut, että...
  17. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    No niin. Täälläpä meni kuviot uusiksi. Oltiin tässä siis lapsettomuushoidoissa exän kanssa, mutta oltiin tehty sopimus vuoroviikkovanhemmuudesta, yms. Kolme passia ollut hänen kanssaan (lahjamunasoluilla). Hän kertoi haluavansa nyt pois tästä kuviosta (uusi naisystävä ei halua...
  18. C

    PAS eron jälkeen?

    On se kyllä aika kurjaa, jos yhdessä ollaan lähdetty hoitoihin ja maksettu niistä paljon ja toinen tekee sopimusrikkomuksen. Julkisella ei toki väliä, kun ei maksa juurikaan mitään, mutta yksityisellä maksaa kyllä uusien alkioiden luominen ja siirto. Toki sitten pitää ajatella samalla tavalla...
  19. C

    40 + so what, wol 14 (2019)

    No wau - sulla on hienosti reagoinut kohdun limakalvo. Hyvä, että tukilääkkeet tehoaa. Mulla ne ei tehonnut ekassa siirrossa ja se vaikutti heti fiilikseen. Limakalvo ei siis paksuuntunut kuin 5,5:een peruslääkityksellä. Mulla tehtiin Suomessa yksi siirto luonnolliseen kiertoon. Limakalvo...
  20. C

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Ja omaan "tarinaani " vielä se, että ystävälle ei tehty ERA-testiä, joten hänellä sitten sattui olemaan se siirtoikkuna oikea. Hän halusi yrittää omilla munasoluilla vuosi sitten (vaatimalla vaati asiaa Virossa). Yksi alkio saatiin, mutta se ei kiinnittynyt. Varmaankin oli kromosomivikainen...

Yhteistyössä