Hakutulokset

1. C

Helmikuiset 2025

Luin myös, että ainakin Helsingissä on avoimia neuvoloita, joihin voi mennä ilman ajanvarausta tiettynä päivänä ja aikana. Ultraa siinä ei taida olla, mutta sitten vähän myöhemmin voidaan mitata vauvan sydänkäyrää ja painoa ja sieltä voi saada mm. influenssarokotuksen.
  2. C

Helmikuiset 2025

Ihanaa, onnea sykkeestä!kiinnostaa ainakin. että minkä vahvuinen syke sulla näkyi?päivissä ja mitoissa oot edellä. Täällä syke 146 ja pituus 10,55 mm. Jostain keskusteluista luin, että poikalapsen syke olisi alhaisempi kuin tytön, mutta tiedä sitten.
  3. C

Helmikuiset 2025

Syke näkyy varmimmin 7+0;sta eteenpäin.
  4. C

Helmikuiset 2025

Mä kävin Kauniissa odotuksessa 6+1, ku verenvuotoa. Syke ei näkynyt vielä, mutta näkyi. ettei ole tuulimuna ja, että raskaus on oikeassa paikassa. Hinta 89 euroa, hyvät laitteet ja kätilö osasi hommansa ja potilaan kohtaamisen. Eilen kävin lääkärillä Femedassa, kun halusin yllättää mun...
  5. C

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos paljon vastauksesta. Muistinkin, että sinulla on ollut surullisia asioita elämässä. Ja kiitos, että olet ollut täällä kannustava ❤️. Täällä ultrassa tänään löytyi hyvä syke ja sikiö oli oikeissa mitoissa. Oireet on niin vähissä, mutta on niitä kuitenkin.
  6. C

Helmikuiset 2025

Moikka, Kävin vasta nyt alkullasta ultrassa. Kaikki hyvin: näkyi ja kuului hyvä syke ja sikiön koko vastas 7+1. Mulla kai 7+0 tänään, jos oon osannut oikein laskea. Onnea matkaan huomiselle!
  7. C

Lapsettomuushoidoissa olevat

Hieno juttu - onnea!aiotko käydä mittauttamassa HCG:tä? Täällä meneillään 7+0 (eka positiivinen raskaustesti - oli viides siirto). Mulla on illalla varhaisultra. Tiedän, että raskaus on oikeassa paikassa ja sikiö vastasi viime viikolla oikeita viikkoja, mutta oli liian aikaista sykkeelle -...
  8. C

Helmikuiset 2025

Ja mullakin on vähäiset oireet, niin vaikea välillä tajuta, että on raskaana. Mut sitä pitää olla iloinen toki oireiden vähyydestä, kunhan vaan kaikki ok.
  9. C

Helmikuiset 2025

Tsemppiä torstain odotteluun!Mulla keskiviikkona ultra ja tuolloin 7+0.
  10. C

❤️. Voitko muuten hyvin raskausajan?Mä oon niin iloinen, että on vaan ollut ihan pieni vuoto tässä, joka sitten loppui nopeasti. Edellisellä klinikalla monilla oli paljon näitä vuotoja ja osaa ohjeistettiin jäämään sairaslomalle ekan kolmanneksen loppuun. Ihan mietin, että voiko hirveä määrä...
  11. C

Moikka ❤️ Mulla oli siirto 27.5.(5 päiväinen) ja the päivä olis sitten 12.2. Tämä tuntuu suotuisalta ajankohdalta.. Olin kyllä ekaa kertaa oikeesti stressitön ja hyvällä tuulella siirron aikaan, vaikka alkanut vuosi on ollut tosi raskas ja surua on ollut. Mulla on viikon päästä 50-v...
  12. C

Helmikuiset 2025

Mulla tuli yöllä pientä verenvuotoa, joka vieläkin jatkuu. Päätin sit yöllä varata ajan aamuksi Kauniiseen odotukseen - ihanaa, että aika löytyi ja hinta 89 euroa. Kätilö ultraa, mutta hyvin löytyi asiat. Eli tuulimunan ja kohdun ulkopuolisen voi sulkea pois. Alkion koko vastasi tätä ajankohtaa...
  13. C

Moikka, Mulla tuli vähän verenvuotoa ja päätin yöllä varata ultran Kauniiseen odotukseen. Heillä kuulemma kaupungin parhaat laitteet. Kätilö ultrasi niin hinta 89 euroa. Näkyi ruskuaispussi ja alkion koko vastasi 6+0 ajankohtaa. Mulla tänään 6+1. Näkyi väreily, joka vaikutti hennolta...
  14. C

Raskaustestin viiva vahvistuu hitaasti dpo11-16

No voi kurja :'(...tosi turhauttavaa:(. Mahtoiko olla kemiallinen raskaus, kun kuitenkin vähän nousi?
  15. C

Helmikuiset 2025

Mulla on ihan pieni etova olo ja hajuaisti vahva. Lisäksi vatsassa kyllä tuntuu aina välillä jotain ja polttelua on ollut. Joka päivä mietin, että ovatko oireet loppuneet, mutta kun vertaan oloa normaaliin olotilaani, niin on kyllä erilainen.
  16. C

Synlabissa 60 e (sis.palvelumaksu). Ei mielestäni mahdoton epävarmuuden keskellä. Toki kannattaa testata myös toinen kerta 48 tunnin päästä, niin saa osviittaa, että miten kasvaa. Osalle se on tärkeäkin juttu, koska mulla vaan viiva haaleni, enkä odottanut positiivista tulosta. Ja testipäivänä...
  17. C

Helmikuiset 2025

Synlabilla. Toki se maksaa 60 euroa, mutta oon sit yhdistänyt jonkun toisenkin veriarvot siihen välillä, kun palvelumaksu melkein 20 euroa.
  18. C

Mä oon testauttanut hcg:n. Sain alkuun vain haamuviivan, joka haaleni päivänä, jolloin raskaushormoni lähti nousuun ja jatkoi nousua. Ei niistä kuvista alkuun mitään nää, kun ei meinaa nähdä livenäkään.
  19. C

Helmikuiset 2025

Täällä yksi. Rv 7 alkaa huomenna ja ensi viikolla varhaisultra. Ei vahvoja oireita, mutta hcg:tä oon mittauttanut ja normitasolla on. On kiinnostusta ryhmään ehdottomasti, mutta ensin se varhaisultra. 12.2. Olis the päivä.
  20. C

Kiitos <3 . Joo, eka olis ja ainoaksi jäänee ;). Ensimmäinen plussa ja neljä lahjasolusiirtoa tehty. Toki vielä aikaisessa vaiheessa ja nyt dpp17 tuli just epäuskoinen olo, että pitääkin käydä HCG mittauttamassa huomenna, jotta näkee, että nouseeko vielä niinkuin pitäisi.

Yhteistyössä