Hakutulokset

  1. T

    Kiersin aikoinaan maailman alle 500 eurolla

    Kyllähän sitä töitä tehden yms. aika "halvalla" pystyy kiertämään. Mutta sitten tarvii varata rahaa aika paljon. Itse lähdin joskus maailmaa kiertämään (joskus 20v). No se reissu jäi kesken, 4 kuukaudessa ehdin Kauko-Idän kautta Australiaan, mutta sitten jotenkin paukut loppui. Ne duunit oli...
  2. T

    Jutellaanko huumeista?

    No hauska huomata, että on asioita, joissa olet tiukasti valtamedian puolella. Kyllähän nimenomaan valtamedia on maalaillut ylisynkkää kuvaa kaikesta huumeisiin liittyvästä. Ja siksi tästä asiasta ei voida politiikassa ees puhua, koska käytännössä pienikin myötämielisyys olisi monelle...
  3. T

    Jutellaanko huumeista?

    Mielenkiintoinen aihe. Vastataanpa nyt ensiksi Lispetin kysymyksiin. - Miksi käytätte huumeita/miksi ette käytä? En käytä ja kokeilutkin on hyvin vähäisiä ja edelliseltä vuosituhannelta. Mutta kyllähän noita jonkun verran tuli vastaan opiskelijapiireissä. Harvalle muodostui ongelmaksi...
  4. T

    Ketjujen KETJU 2024 (K24)

    No enpä ala kovin tarkasti avaamaan. Mutta USA:ssa. Ja työasioissa täällä ollaan. Työasiat liittyy tietenkin oma firman asiakkaiden juttuihin. Suostuin lähtemään... nii-in miksiköhän. No tienaan tienaan tästä aika hyvin, tosin en mä nyt tiedä tarvinko mä kauheesti lisää rahaa. Mut firman mies...
  5. T

    Mies/nainen, jos saisit yön kenen tahansa kanssa, kenet ottaisit?

    Mielenkiintoinen mutta eittämättä hyvä valinta. Tosin voi olla, että olisi jopa antoisampi ilman seksiä, kun keskustelisi hänen kanssaan. Raamatun mukaan oli kumminkin poikuus tallella, joten se seksiosuus vois olla aika heikkoa. Toisaalta se jumalallisuus saattaisi muuttaa asioita. Itse en kyl...
  6. T

    Ketjujen KETJU 2024 (K24)

    Huh huh. Eka viikonloppu täällä Ihmemaassa. En tiä. Kippailen tässä olutta keskellä päivää. Ainiin. Mun piti jossain "Setis sekoilee täälläkin"-ketjussa kommentoida yhtä asiaa. Nimittäin niitä Roosaruusan sääriä (ja reisiä. Kaikkea sekoa se Setis on tänne kirjoittanut, mutta se meni jo yli...
  7. T

    Aamutv:ssä: Suurlakko saatta HS:n tietojen mukaan venyä jopa neljään viikkoon

    I am now here in the Jenkkilä. Mimmonenhan yhteiskunta on sielläpäin kun takas tulen... No joo, eipä tästäkään maasta tiedä kun miettii sitä todennäköistä tulevaa pressaa. Eli Trumpia. Hassu juttu, että duunipiireissa lähes kaikki jenkit ottaa ton aiheen ite puheeksi ja kauhistelee Trumpeloa. No...
  8. T

    Alexander Stubb presidenttipuheessaan: "Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa"

    Ja Venäjän hallitsijaksi "ihan ok" on ihan mielettömän kova meriitti...
  9. T

    Alexander Stubb presidenttipuheessaan: "Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa"

    Muistaakseni Aleksanteri 2 oli Suomen kannalta ihan ok suuriruhtinas.
  10. T

    Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

    Enpä usko. Varmasti toivoo, että saa puudelinsa (eli Trumpin, selvennyksenä vaan sulle) taas valtaan. Avitti sitä jo ekalla kerralla.
  11. T

    ”Saan miehiltä katseita”. Saatko sinä?

    Ai niin... en käsittääkseni pahemmin saa katseita miehiltä.
  12. T

    ”Saan miehiltä katseita”. Saatko sinä?

    Ei yhtään sen oudommat kuin tavallisestikkaan. Mutta nämä latistusyritykset ovat onneksi tuomittuja epäonnistumaan. Joo, ei noi kinkyilyt minunkaan juttu ole (ainakaan näemmä tässä elämässä), mutta olen kyllä oppinut niitä ymmärtämään paremmin mitä vanhemmaksi olen tullut. Toki sellainen...
  13. T

    Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

    Tarkoitatko siis, että ennen sulla oli jopa 60-70% sille että Trumpin kausi menee hyvin? Tai jopa enempi? Sinällään en minäkään ajattele, että Trumpin seuraavakaan kausi olisi mikään maailmanloppu. Eniten huolissani olen tosiaan miten oikeasti käy tuon Ukrainan tuen kanssa. Mutta jos siinä...
  14. T

    Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

    No enpä olisi. Ei ole ensimmäinen kerta kun ihmisten typeryys on minut suuresti yllättänyt. Tosiaan olin siitä varma, että nuo vilppivaalisysteemit eivät varmasti johda yhtään mihinkään. Ainakaan ko. demokratian vihollisen nousuun presidentiksi. Eikä se siihen johtanutkaan. Mutta en olisi...
  15. T

    Kumpi pahempi, Lissu vai Ekko?

    No yksin menen nyt alkuun ja heti Pääsiäiseksi takaisin. Ja sitten kesäloman tuun kyllä viettämään Suomessa. Eihän tota tuu jenkit hyväksymään/tajuamaan mutta kun nyt tuli suostuttua lyömään kädet tähän paskaan, niin saa ainakin muut asiat mennä mun ehdoilla. Pitäis oppia sanomaan ei paremmin...
  16. T

    Kumpi pahempi, Lissu vai Ekko?

    No itellä menee sukset ristiin useemmin Lispetin kanssa. Omat näkökannat ovat sinällään aika kaukana molemmista, mutta jostain syystä tietyssä mielessä ymmärrän Ekkoa paremmin. Ehkä jotenkin vaan ymmärrän paremmin hänen näkökantaansa ns. "jokseenkin uskovaisen näkökulmasta." Mun kiistelyt...
  17. T

    Onko ketään taloustieteilijää, joka näkisi puolueettomasti kokonaisuuden, mikä Suomen ja maailman taloudessa mättää, ja mitä tulisi tehdä?

    Tilanne oli ja on huolestuttava. Mutta syynä ei sinällään ole valtionvelka itsessään. Velka ei ole mitenkään mahdoton jos maalla menisi muuten hyvin. Mutta kun ei mene. Ja Suomella olisi helposti varaa ottaa vaikka lisää velkaa jso nuo rahat investoitaisiin tehokkaasti.
  18. T

    Onko ketään taloustieteilijää, joka näkisi puolueettomasti kokonaisuuden, mikä Suomen ja maailman taloudessa mättää, ja mitä tulisi tehdä?

    En kyllä kutsuisi italialaisia tai kreikkalaisia veltoiksi. Aika voimakas työnteon kulttuuri etenkin P-Italiassa on. Taloushommissa ovat kovia ja asiat pitää heidän kanssa tarkasti sopia. Venyttävät myös keskimäärin paljon enemmän rajoja siellä kuin täällä. Kreikasta pitää muistaa, että se...
  19. T

    Israel kuukaudessa tapattanut saman verran siviilejä Gazassa, kun Venäjä Ukrainassa kahden vuoden aikana!

    Täytyy silti muistaa, että tämä sota alkoi siitä, että Israeliin hyökättiin. Ei millään muotoa samankaltainen asetelma kuin Venäjän epäsuoran hyökkäyksen muuttumiseksi suoraksi vuonna 2022. Epäsuora hyökkäyshän alkoi 2014. Todella ikävää, että tilanne on Israelin suunnalla mennyt tähän...
  20. T

    Hullunvaarallinen pres. Trump aiheuttaisi lähivuosina WWW3:n? Kannustaisi venäläisiä tekemään mitä he haluavat Euroopan natomaille.

    Vaikka tämä on vain retoriikkaa, niin kyllähän Putinille Trump on yksi oljenkorsi.

Yhteistyössä