Hakutulokset

  1. T

    Joulukuiset

    Täällä vielä yli 5 viikkoa rakenneultraa, ei millään jaksaisi odottaa. Oireiden mukaan poika, mutta itsellä vahva tyttöfiilis kuitenkin ja näin unen missä sain tyttölapsen, että liekö sillä osuutta asiaan 😅 Onko kukaan käynyt ennen rakenneultraa yksityisellä ultrassa ja siellä olis selvinnyt...
  2. T

    Joulukuiset

    @_Sabe_ mulla kans ferritiini 12 ja HB 122. Rautaa pitäis syödä mut vatsa ei kestä. Otin kokeiluun sideral nimisen valmisteen mitä suositeltiin. Toistaiseksi vatsa kestänyt ihan ok. Seuraavat verikokeet vasta elokuussa, vähän huolettaa mitä arvot silloin on.
  3. T

    Joulukuiset

    Viime viikonloppuna kerrottiin isovanhemmille ja muille läheisille raskaudesta. Tuntuu, että päivät ei kulu tällä hetkellä ollenkaan. Mites muilla viliseekö päivät vai onko hidastunut? 😅
  4. T

    Joulukuiset

    Mulla oli tänää toinen neuvolakäynti ja nyt menossa 14+0 😊 Tuntuu että vaihtelee paljon ja varmasti vaikuttaa miten aikoja saa varattua.
  5. T

    Joulukuiset

    Ei osannut oikein sanoa. Harmittomaksi kuitenkin sanoi. En muistanut kysyä istukasta, että missä kohtaa on eikä maininnut. Voi toki johtua myös mun perussairaudesta että näitä tulee helpommin.
  6. T

    Joulukuiset

    If.ltä oon katsonut vakuutusta kun sen sais ennen rakenneultraa. Täytyy toki katsoa mitä muut tarjoaa ja mihin hintaan. Luultavasti otetaan joku vakuutus.
  7. T

    Joulukuiset

    @Selis Hyvin meni ultrassa, siellä köllötteli tyytyväisenä ja oli itsepäinen eikä halunnut kääntyä toivottuun asentoon heti. Niskaturvotus normaali ja tänään tuli seulonnan tulokset jotka myös normaalit. 😊
  8. T

    Joulukuiset

    Odottelen huomisen nt-ultran, jos siellä kaikki ok nii sit varmaa jotain pientä alan ostelemaan jo😅
  9. T

    Joulukuiset

    Ootteko käyttänyt kesällä fysikaalista aurinkorasvaa vai ihan "tavallista"? Luin, että raskausaikana suositellaan käyttämään fysikaalista. Onko kellään suositella mitään hyvää aurinkorasvaa 😊
  10. T

    Joulukuiset

    Kiitos kysymästä❣️ Ei kirkasta vuotoa enää, ainoastaan ruskeeta tuhrua ja välillä tulee enempi. Dopplerilla nyt aika ahkerasti kuunnellut ja luulen, että kyllä siellä vielä sydän jumpsuttaa ♥️ Ehkä sitten vain harmiton vuoto mutta säikäytti ainakin pahasti, kun ei aiemmin tän kaltaista vuotoa...
  11. T

    Joulukuiset

    Vuoto ollut nyt ruskeaa, välillä enemmän välillä vain pyyhkiessä. Eli ei onneksi aktiivista vuotoa. Joo oon kans ymmärtänyt että moni on päässyt näytille samankaltaisten oireiden kanssa. Pahin kommentti oli mitä kätilö sanoi " etteivät ole kiinnostuneita tälläistä oireista". Mun mielestä...
  12. T

    Joulukuiset

    Ei ollut vielä, se on vasta ens viikolla. Dopplerilla kuvittelin ainakin löytäneeni sydänäänet mutta ei kai sekään mitään takaa. Oon miettinyt että varaisin viikonlopulle yksityiseltä ultran. Päivystyksestä sanoi, että vaikka he ultraisivat tänään niin voi silti mennä kesken viikonlopun aikana...
  13. T

    Joulukuiset

    13 viikko alkoi eilen ja ajattelin, että voisi alkaa pikkuhiljaa jo luottamaan tähän. Nyt aamulla sit hulahti kunnolla kirkasta verta ja yksittäinen pieni hyytymä mukana. Eivät kuitenkaan ota päivystykseen vastaan. Epätietoisuus on kauheeta 😢
  14. T

    Joulukuiset

    Joo voi laittaa listalle, kiitos! LA: 28.12/ 1.Lapsi/ HUS 😊
  15. T

    Joulukuiset

    Pahoittelut😞 paljon voimia ja jaksamista❣️
  16. T

    Joulukuiset

    Mulla nyt melkein viikon verran ollut ilman mitään epämääräisiä vuotoja. Täytyy toivoa, että näin pysyy myös. Kyl sitä vieläkin on herkästi tarkistamassa housuja jos tuntuu, että jotain on tullut 😅
  17. T

    Joulukuiset

    Mulla itsellä ollut muutenkin melko lievää tää pahoinvointi ja oon huomannut, että välillä on parempia päiviä ja taas sitten palaa uudelleen. Yleensä mitä väsyneempi oon niin sitä huonompi olokin. Nyt vaikuttaisi, että alkaa hellittämään. En olisi huolissani, toisilla loppuu aiemmin tai sitten...
  18. T

    Joulukuiset

    Joo mulla nyt RV 11, joten ei hirveen pitkä aika ole siihen. Ja sanoi juhannuksen myös vaikuttavan asiaan😊
  19. T

    Joulukuiset

    Okei! Hyvä tietää. Mullekin sanoi, että voi olla että tulee peruutusaikoja tai avaavat lisäaikoja mutta sanoi, sen olevan melko epävarmaa.
  20. T

    Joulukuiset

    Ultraa tarkoitin. Maisan kautta ei yhtään aikaa ja soittamalla ei myöskään.

Yhteistyössä