Hakutulokset

1. T

Joulukuiset

Mulla on nyt luultavasti 4+5 menossa. Oot varmaan oikeassa, ettei vielä monellakaan ole oireita.
  2. T

Joulukuiset

Nyt oon kyllä huolissani.. kaikki vähäiset raskausoireet mitä ollut eli suurimpana rintojen arkuus, on hävinnyt kokonaan. Onkohan peli menetetty 😢
  3. T

Joulukuiset

Siinä vaiheessa oviksesta noin 2 viikkoa, joten en usko kiinnittymisvuodoksi. Mut toivottavasti oli harmitonta. En silloin tiennyt plussasta vielä, ja sen jälkeen jatkuvasti vahvistunut onneksi! 😊
  4. T

Joulukuiset

Tänään tein normaalin testin, niin viivat vahvistuneet eilisestä.
  5. T

Joulukuiset

Moikka! Mä voisin liittyä varovaisesti tänne ketjuun myös! Esikoista odotan. Tällä hetkellä menossa luultavasti 4+3 ja laskettu aika osuisi ihan joulukuun loppuun/tammikuun alkuun. Digi testi antoi eilen 3+, ja viivat vahvistuneet sunnuntain testistä.😊 Taustana, että lapsettomuushoidoissa...
  6. T

Lapsettomuushoidoissa olevat

Kiitos! Oli kolmas inssi 😊
  7. T

Kiitos ❣️
  8. T

Kiitos! 😊
  9. T

Kyllä vaan näköjään oli riittävä 😅 sitä on aina niin skeptinen! 😅 Kiitos 😊
  10. T

Mulla ollut niin outoja oireita tässä viime päivinä ja menkat ei alkanut. Nyt dpo 17 tein raskaustestin ja se on POSITIIVINEN!!! Ei oo kertaakaan koko yrityksen aikana ollut.. oon ihan shokissa (hyvällä tavalla).. nyt täytyy vaan toivoa, että kaikki menee hyvin :love:

Yhteistyössä