Hakutulokset

1. T

Lapsettomuushoidoissa olevat

Onpa ikävää 😔 Ehkä tää sijainen ei tiennyt tarpeeksi hyvin teidän suunnitelmaa ja sen vuoksi vihjaili ivf.stä. Luottaisin enemmän sun oman lääkärin sanaan koska tietää taustat ja mikä teidän kohdalla on järkevää.😊
  2. T

Kolmas ja viimeinen inssi tehty. Munasolu oli jo ehtinyt irtoamaan. Jäin miettimään, että onkohan paljon huonommat mahikset mut järjellä ajatellen kyl sen munasolun pitäis siellä elellä melkein vuorokauden.. Jotenkin harmittaa toi kohdun limakalvon paksuus mikä 8mm.. Tallettelut ennen inssiä dpo...
  3. T

Mulla inseminaatio kokemuksia julkiselta puolelta. Menen toimenpidehuoneeseen missä tsekataan henkilöllisyys ja mun pitää kertoa myös miehen syntymäaika, kun hänen spermaa käytetään. Sen jälkeen katson purkista, että siinä lukee miehen nimi ja henkilötunnus eli varmistan "tavaran" oikeaksi...
  4. T

Ei tuottanut toinenkaan inssi tulosta, tänään alkoi vuoto. Onko kellään tietoa voiko ivf jonoon päästä ennen kuin kolmas inssi on tehty? Ja miten pitkä yleensä kesätauko on julkisella?
  5. T

Hei, mä hyppään tänne mukaan! Meillä yritys aloitettu 3/21 ehkäisy jätettiin pois jo loppuvuodesta -20. Ei ainuttakaan haamua tai mitään muutakaan koko aikana. Nyt menossa hoitoina ovulaatioinduktio+inseminaatio. Toinen inseminaatio tehtiin nyt tähän kiertoon. Kierron kanssa ollut "huonoa...
  6. T

Haaveena vauva 2023

Ihania plussa uutisia tänne tullut! 😍 ON: viime kierto venyi viikolla. Mietin että oli varmaan ovuloimatonkierto. Nyt alkoi 3 kierto letrozolilla, yhden kerran päästy inssiin. Kalenterin mukaan näyttäisi ovis osuvan taas viikonlopulle. Ilmoitin lapsettomuuspolille tosta pitkittyneestä kierrosta...
  7. T

Haaveena vauva 2023

Kiva nähdä onnistumisia täällä! Onnittelut plussanneille ja toivotaan vahvistumisia haamuihin ♥️ Oli keskustelua vitamiineista: itse käytän rautaa, d+c-vitamiinia, foolihappoa, sinkkiä ja vehnänalkioöljyä. Satunnaisesti magnesiumia. Menkkojen piti alkaa eilen, toistaiseksi ei vielä vuotoa, mut...
  8. T

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 pahoittelut huonoista uutisista, voimia♥️
  9. T

Haaveena vauva 2023

Omaa napaa: täällä on ollut aikamoinen loppuvuosi/alkuvuosi.. pelkkää sairastelua. Ensin mies viikon sairaana ja sitten minä, joten talletteluita ei oikein jaksettu tehdä.. ovis osui odotetusti viikonloppuun, jolloin olin sairaana eikä inssiä tehdä muutenkaan. Ainoa tallettelut saatiin tehtyä...
  10. T

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille! ♥️ Täällä meni joulu suunnitelmat uusiksi, kun miehellä nousi kova kuume, joten täällä ei oo vielä tallettelut alkaneet. Tosin nyt vasta kp 9, mut ei tiedä miten ovis nyt osuu kun on taas letrozol käytössä tässä kierrossa. Saa myös nähdä päästäänkö toiseen inssiin. Flo...
  11. T

Haaveena vauva 2023

Onnea @sarater ♥ Ällötysvaroitus: Eilen illalla pyyhkiessä tuli ovisliman kaltaista vuoto missä seassa vaalean ruskeaa vuotoa ja edelleen tänään aamulla. Tänään pitäs menkat alkaa, oiskohan vaan tiputtelua ennen niitä mulla tosin ei kyllä tiputtele koskaan ennen menkkoja. Yöt on mennyt myös...
  12. T

Haaveena vauva 2023

Malttamattomana testasin dpo 8. Noh negahan se. Tuntuu, että PMS oireet vyöryy päälle, joten tän kierron osalta tais olla tässä. Tulee pitkä viikko odotellessa menkkoja. 😩
  13. T

Haaveena vauva 2023

Hienoa kuulla, että sulla on auttanut! Aloitin juuri itse sitä käyttämään, toivottavasti auttaisi justiin parantamaan ovulaatiota ja ylipäätään säännöllistömään kiertoa. 😊
  14. T

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville! ♥️ Nää päivät on todellisia piina päiviä.. olisko vinkkejä miten näistä selviän ilman, että sekoan. 😅 Pyörii jatkuvasti mielessä mahdollinen raskautuminen ja samalla taas välillä vaivun suureen epätoivoon, etten vaan sitten testipäivänä tipu korkealta ja...
  15. T

Haaveena vauva 2023

Onnea! ♥️
  16. T

Haaveena vauva 2023

Tämön kierron ovulaatiossa naama räjähtänyt täyteen finnejä. Olin tästä itse vähän hämilläni kun usein vasta menkkojen läheisyydessä.
  17. T

Haaveena vauva 2023

Moikka! Mulla on ollut pitkä tauko tänne kirjoittamisesta. Nyt tuli tunne, et olis mukavaa päästä avaamaan omia fiiliksiä tänne. Taustana siis, että ollaan ehkäisy jätetty pois talvella -20. Ei yhtäkään positiivista raskaustestiä olla saatu. Hakeuduttiin lapsettomuus tutkimuksiin...
  18. T

Haaveena vauva 2023

Kyllä, lähetteen lääkäri laittoi juuri eteenpäin. Mutta kutsua voidaan joutua pitkään odottamaan. Olisi kuitenkin kiva saada kierto "normaaliksi", kun vaikuttaa omaan oloon muutenkin. 😊
  19. T

Haaveena vauva 2023

Ehkäisyn jätin pois marraskuussa -20, virallisesti "yritys" aloitettu maaliskuussa -21.
  20. T

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille!❤ En paljoa ole tänne kirjoitellut mut nyt sellanen fiilis, että jonnekin pakko purkaa tätä oloa. Mulla siis menossa kp40.. mekkoja ei näy ja testit negoja. Oon lähes 100 varma, etten ovuloinut tässä kierrossa. Kierrot muutenkin alkaneet pidentymään ja ovis tuntemuksia ei...

Yhteistyössä