Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille! ❤ Täällä ilmeisesti ovuloimaton kierto, nyt kp22 menossa eikä mitään ovis oireita ole ollut, mulla sattui olemaan 2 ovistestistiä. Tein ne siinä kohtaa kun oviksen olisi pitänyt olla, mutta sain vain haalean viivan näkyviin. Alkoi vaivaamaan, että onkohan useinkin...
  2. T

Haaveena vauva 2023

Heippa! Siirryn myös tuolta toisen ketjun puolelta. Omaa tausta tarinaa: Jätettiin ehkäisy pois 11/20, varsinainen "yritys" aloitettiin 03/21. Eikä tähän mennessä ole tapahtunut mitään, ei yhen yhtä plussaa tai merkkiä raskaudesta. Itse kävin yksityisellä gynellä alku vuodesta ja siellä...
  3. T

Haaveena vauva 2022

Huomiselle voi päivittää kp2
  4. T

Haaveena vauva 2022

Nega testattu.. kai se on vaan alettava pikkuhiljaa hyväksymään että vauvaa ei tule vuodelle -22 ja että ei taida omin avuin minkäänlaista tulosta tulla. En haluaisi olla surullinen ja pettynyt, mutta alkaa toivo kyllä jo loppumaan. Kierto toisensa jälkeen aina nega. Eli menkkoja odotan...
  5. T

Haaveena vauva 2022

Voisin tällä kertaa tulla mukaan tohon piinalistalle eli olojen mukaan huomiselle sais päivittä dpo1. Saa nähdä pääsiskö mukaan tähän plussa-aaltoon :)
  6. T

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @sinnae ja @Leppis- 😍
  7. T

Haaveena vauva 2022

Onnea @Selis 😍 Omaa napaa; täällä odotella ovista. Sellanen fiilis, ettei vielä ole ollut. Tallettelut aloitettiin alkuviikosta nyt menty joka toinen päivä taktiikalla. Harmittaa kun usein ovis paljon myöhemmin mitä Flo ennustaa, joten siitä syystä joskus hankalaa saada ajoitettua oikein. Onko...
  8. T

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Lavender_ 😍
  9. T

Haaveena vauva 2022

Itse tikuttelin ovista alkuun, kun liuskat loppui en ole tilannut uusia. Olen yrittänyt luottaa tuntemuksiin/oireisiin. Nyt tosin ollut välillä oireetonta. Lääkäri myös sanoi, että ei olisi tarpeellista ovista tikuttaa, jos saisi talleteltua noin joka toinen päivä kierron puoli välissä...
  10. T

Haaveena vauva 2022

Omien fiilisten purkua tänne. Laitoin tänään terveysasemalle viestiä ja kysyin pääsyä lapsettomuustutkimuksiin/hoitoihin. Että saataisiin asioita pikkuhiljaa eteenpäin. Sainkin vastauksen jo heti tänään, laittoi lähetteen,että voin varata ajan lääkärille. Kumppani ollut aina hyvin skeptinen...
  11. T

Haaveena vauva 2022

Ei alkoholia suositella käytettävän runsaasti. Tietysti kohtuu käyttö on sallittua yritys aikana. Moni juo hieman punaviiniä niihin aikoihin kun uskoo kiinnittymisen tapahtuvan jos tapahtuu. Punaviinin on kerrottu parantavan/nopeuttavat verenkiertoa, joka puolestaan voi parantaa mahdollisuuksia...
  12. T

Haaveena vauva 2022

Itsellä oli juuri viime kierrossa korona niin siinä kierrossa ovis paljon myöhemmin ja kierto siitä syystä venyi tavallista pidemmäksi. En tiedä onko sairastumisesta johtuvaa mutta mielessä kyllä kävi. Onhan se kropalle kova koettelemus kun itse olin yli viikon kipeänä. Toivottavasti sinulla ei...
  13. T

Haaveena vauva 2022

Mulle saa päivittää KP 1.
  14. T

Haaveena vauva 2022

Tänään tuli käytyä hedelmällisyyskatsauksessa. Munasarjat ja kohtu näyttivät normaaleilta. Näytti siltä, että ovulaatio olisi tapahtunut mutta mahdollisesti hieman oletettua myöhemmin. Seuraavana vaiheena suositteli sperma-analyysiä ja hakeutumaan julkiselle puolelle, kun vuosi tulee täyteen...
  15. T

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Keksi82 😍
  16. T

Haaveena vauva 2022

Flon mukaan oviksen ois pitänyt olla eilen, tosin taas melko oireetonta ollut. Pientä nippailua, mutta ei muuta. Liekö ovuloimaton kierto tai sitten voisko olla, etten vain ole huomannut Tallettelut oli -5, -3 ja 0. Harmittaa jos ovuloimaton kierto jälleen, viime kierto oli samanlainen.
  17. T

Haaveena vauva 2022

Itsellä käytössä verigreippi mehu aloitan yleensä heti kp1 ja siitä ovulaation tai vähän yli. Joskus juon kyllä ihan muutenkin. :)
  18. T

Haaveena vauva 2022

Oli keskustelua vitamiineista. Itsellä käytössä d-vitamiini, sinkki, ja nyt uutena aloitin geele-royalen. Foolihappo tällä hetkellä loppu. Ovista odottelen tosin ei ole testejä jolla tikuttaa. En ole nyt moneen kuukauteen tikuttanut. Aikaisemmin olen tuntenut oviksen hyvin, viime kierrossa en...
  19. T

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Suikku1 ❤️
  20. T

Haaveena vauva 2022

Hyvää uutta vuotta kaikille! Varasin eilen ajan hedelmällisyyskatsaukseen. Ajattelin, jos sieltä saisi jotain selville, että onko mitään vikaa missään. Tai vähintään mielenrauhan, toivottavasti. Haluan mielummin ajoissa selvittää tilanteen, jotta asioille voisi ehkä tehdä jotain. Aika on...

Yhteistyössä