Hakutulokset

  1. I

    Marraskuiset 2021

    En ookkaan pitkään aikaan tänne kirjoitellut, kun nyt kokenut jotenkin face-ryhmään kirjoittelun helpommaksi. Täällä tänään 7+1. Väsymys piinaa edelleen todella voimakkaana ja menkkamaiset jomotukset. Ruokahalua ei ole, mutta silti parin tunnin välein jotain syötävä tai tulee huono olo. Nyt...
  2. I

    Marraskuiset 2021

    Mulla käytössä toi preggers. Alussa oli testissä pari muutakin, mutta toi vaikutti kivoimmalta, niin sillä nyt pelkästään mennään :)
  3. I

    Marraskuiset 2021

    Me ei olla kerrottu kenellekään. Kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen, kuten aiemmistakin. Jännittää eniten se, miten lapset reagoi <3 molemmat rakastavat vauvoja ja pieniä lapsia, joten uskon heidän riemastuvan :)
  4. I

    Marraskuiset 2021

    Minulla myös tuli jo 3+6 digitestiin "raskaana 2-3" ja itseäkin se ihmetytti. Oikeastaan siitä asti "pelännyt", että jos onkin kyseessä monikkoraskaus! Hedelmöittyminen tapahtunut siis muutenkin aikaisin kierrossa, koska kierron viimeinen yhdyntä oli kp9, joten ehkä ovis vaan oli aikainen ja...
  5. I

    Marraskuiset 2021

    Laitoin sulle viestiä! :) Ensin kans ajattelin, että vasta nt-ultran jälkeen liityn julkiseen ryhmään, kun raskaus muutenkin julkistetaan.. Mutta kun ryhmä nyt on kerta perustettu, niin menköön :D
  6. I

    Marraskuiset 2021

    Mä varasin neuvolan, kun oli 5+1. (Tänään siis 6+3)... eka neuvola on 30.3. Mä en oo enää yli pariin viikkoon testannut kertaakaan. Plussan Tein sillon 3+4 normi liuskatestillä, jolloin oli selkeä plussa... 3+6 Tein digitestin ja näytti raskaana 2-3... sitten olisko ollut 4+0 Tein vikan...
  7. I

    Marraskuiset 2021

    Meilläkin tää raskaus on saanut alkunsa jo kp9, mikä tuntuu tosi aikaiselta, koska kierto on kuitenkin keskimäärin se 28pvää... siitä tiedän, koska kp9 jälkeen ei ollut yhdyntöjä siinä kierrossa. Itse olin jo varma, että siinä kierrossa ei voi tärpätä juuri yrittämisen vähyyden vuoksi, mutta...
  8. I

    Marraskuiset 2021

    Mutta vaikka olo onkin pääosin kurja ja todella uupunut, niin jotain hyvääkin. Tein ekan hankinnan vauvalle, ostin stokken kantorepun. Heti tietty tuli huono omatunto, että hätiköinkö ja ostin liian aikaisin, jos kaikki ei ole tai meneekään hyvin. Mutta löytyi niin edullisesti, että en voinut...
  9. I

    Marraskuiset 2021

    Mä haulla jo löysin yhden "marraskuiset 2021" ryhmän, missä näytti silloin olevan yli 70 jäsentä. En liittynyt kuitenkaan ja itsekin ajattelen, että ehkä sitten rohkenee liittyä faceryhmään, kun ultrassa käyty ja toki varmasti sit kivempi perustaa uusi ryhmä vain Meille, jotka täällä jo...
  10. I

    Marraskuiset 2021

    Täälläkin plussauksesta asti ollut ripulia. Aina joka paikassa lukee, että raskaus aiheuttaa ummetusta, mutta ei oo kyllä täällä näkynyt Myös hiivatulehdus iski päälle. Tasan kerran elämässä ollut aiemmin ja sekin raskauden aikana. Tänään 6+0 ja vauva mustikan kokoinen <3 jotenkin tuntuu...
  11. I

    Marraskuiset 2021

    Mulla myös jotenkin hyvin epävarma olo raskauden suhteen. Aiemmissa raskauksissa ei ole tämmöistä oloa ollut. En tiedä mistä johtuu. Johtuuko siitä, että nyt vaan "tiedän liikaa" kaikista vastoinkäymisistä, mitä voi sattua ja tulla vielä vastaan...ja niitä pelkää tosi paljon. Jotenkin, kun on...
  12. I

    Marraskuiset 2021

    Mun täytyisi kans laittaa tilaukseen! Oli aiemmissakin raskauksissa ja se oli kyllä iso pelastus omalle mielenrauhalle! Varsinkin kuopus oli läpi raskauden tosi vähän liikkuvaa sorttia, niin dopplerilla sai mielenrauhaa :) ja nyt varsinkin, kun isosisarukset isompia, niin varmasti heidänkin kiva...
  13. I

    Marraskuiset 2021

    Stresssaa ja ahdistaa kyllä. Eikä pelkästään raskauden takia,vaan muutenkin. Stressaa sekin, että kuinka rajoitettua on tukihenkilön mukana oli sairaalassa sitten, kun tulee ajankohtaiseksi. Tällä hetkellä täällä mies/tukihenkilö pääsee ainoastaan synnytyssaliin mukaan, ei osastolle tai...
  14. I

    Marraskuiset 2021

    Täälläkin hyvin voimakkaita repäisykipuja alavatsalla, kun nousee nopeasti ylös. Tuntuu tosi ikävältä! :( Väsymys on edelleen melko voimakasta ja kokonaisvaltaista. Kroppa ihan voimaton kokoajan. Ihan hirvittää, kun huomenna pitää palata töihin loman jälkeen ja työni on melko fyysistä ja...
  15. I

    Marraskuiset 2021

    Itsellä kun on jo tyttö ja poika, niin jos niiden raskauksiin vertaan, niin tämä kolmas raskaus on oireiltaan lähempänä poikaraskautta. Toki, pahoinvointi ei onneksi (ainakaan vielä) ole ollenkaan niin paha, mitä pojan kohdalla oli (päivittäiset oksentelut yli puolenvälin), mutta muuten oireita...
  16. I

    Marraskuiset 2021

    Meillä vanhemmat lapset vähän vajaa 1,5v ikäerolla ja selväjärkisenä on selvitty, vaikka toki työtä riitti, kun olivat pieniä :) mulle ehdottoman tärkeää oli pitää kiinni säännöllisestä päivärytmistä ja saada lapset mahdollisimman pian samaan rytmiin. Päiväuniajat pyhitin täysin omalle ajalle...
  17. I

    Marraskuiset 2021

    Tänään 5+0... miten nää päivät nyt tuntuu matelevan! Näemmä vielä näin kolmannenkin kohdalla tää alku on yhtä jännää ja stressaavaa ja toivois vaan, että pääsis jo sinne "turvallisille viikoille" ja siihen nt-ultraan, niin sitten voisi toivottavasti huokaista helpotuksesta ja rentoutua enemmän...
  18. I

    Marraskuiset 2021

    Mä en oo käynyt varhaisultrassa kahdessa edellisessäkään raskaudessa, joten en ajatellut mennä nytkään :) Koitan kärsivällisesti odottaa sitä nt-ultraa. Toki, jos jotain erikoisia/huolestuttavia oireita ilmenisi, niin saattaisin mennäkkin, mutta silloin toki lähetteen varmasti voisi saada...
  19. I

    Marraskuiset 2021

    Plussasin sillon viikko sit sunnuntaina kun oli se 3+4, viiva oli tosi selkeä jo silloin. Siitä parin päivän päästä tein digitestin ja näytti raskaana 2-3. Nyt eilen, eli 4+4 tein vielä yhden normitestin ja viiva pärähti ihan kirkkaanpunaiseksi jo ennen kontrolliviivan ilmestymistä, joten hyvin...
  20. I

    Marraskuiset 2021

    Täällä väki lisääntynyt, hienoa! :) Minkälaisia oireita teiltä vielä löytyy? Itsellä tänää rv4+2. Omat oireet: - Öisin saa käydä pissalla vähintään kerran ja yöllä herätessä on vähän huono olo, joten pakko aina haukata jotain pientä. - myös päiväsaikaan pidettävä huoli säännöllisestä...

Yhteistyössä