Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2022

    Moikka kaikille! Onpa jotenkin tosi jännittävää kirjoittaa tänne pitkästä aikaa. Olen pitänyt ties kuinka monen kuukauden tauon kokonaan tänne kirjoittelusta ja myös lukemisesta, koska ajattelin että olisi parempi mitä vähemmän altistaisin itseäni vauvahaaveilulle. Uusille tiedoksi, olen 33-v...
  2. S

    Haaveena vauva 2022

    Kp1. V***u!
  3. S

    Haaveena vauva 2022

    Paljon onnea @heidisofia ja @summer21 !!!! Ihania uutisia!
  4. S

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos! Aion testailla varmaan tossa viikon päästä.
  5. S

    Haaveena vauva 2022

    Waude mitä plussailua täällä on viuhunut, sillä välin kun olen pitänyt pientä palstabreikkiä! Onnea valtavasti @minttuni ja @Irtokehys ja kaikki muutkin plussanneet! Myötätuntoiset tsemppiterkut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja km-kertoneille. ON: Mulla yritys nro 7 menossa ja Dpo1 ja...
  6. S

    Haaveena vauva 2022

    Mulle vois päivittää Kp2. Olin jo ihan varma, että nyt on tärpännyt, koska PMS-oireita ei tullut. Negatesti, menkat alkoi ja ei muuta kuin kiertoon numero 7! Viikonloppuna masensi ja vitutti, kun tuhru alkoi, mutta nyt alkaa jo olo helpottaa. Leuka pystyyn ja kohti uutta kiertoa.
  7. S

    Haaveena vauva 2022

    TERVETULOA UUSILLE JA TSEMIÄ KAIKILLE UUTEEN KIERTOON! Aloitin oviksen testailun tammikuussa ja totesin nopeasti että CB digi on mulle paras, koska se ei jätä arvailun ja spekuloinnin varaa. Aloitin testaamalla Kp10, mutta koska olen saanut hymynaaman joka kerta kp12 tai kp13, säästin ja tein...
  8. S

    Haaveena vauva 2022

    Mulle vois päivittää Kp3/28 ja ottaa piinalistalta pois. Sieltähän ne menkat saapuivat ryminällä kaikkien mahdollisten PMS-oireiden saattelemana ja vituttaa ihan s********i! Uskoa, toivoa, halauksia ja sinnikkyyttä sinne kaikille kohtalontovereille!
  9. S

    Haaveena vauva 2022

    Testasin tänään puhtaan negan apteekin herkällä testillä Kp28/27-28 Dpo14, mutta menkat eivät ole vielä alkaneet. Yleensä tulee tuhrua pari päivää ennen kunnon menkkoja, mutta nyt ei näy vielä mitään. Mennkakivut alkoivat tiistaina. Myöhässä ollaan, mutta pian alkaa varmaan tuhruttamaan.
  10. S

    Haaveena vauva 2022

    Heippa kaikille! Mä siirryn myös tuolta -21-ketjusta tänne. Olen 32- ja mieheni 40-vuotias ja yritämme esikoista. Ollaan oltu jo vuosina 2011-2014 noin 3 vuotta ilman ehkäisyä ”tulee jos on tullakseen”-mentaliteetillä, eikä tärpännyt kertaakaan. Silloin päätettiin että meillä menee ihan hyvin...
  11. S

    Toiveissa vauva 2021

    Plussatuulet sen kun jatkuu, hienoa! Luo uskoa tulevaan. Väki alkaa selkeästi valua jo tuonne 22-ryhmään. Mulle laskuri näyttää la 31.12 jos vielä tästä kierrosta tärppäisi. Täällä nyt dpo1 ja piinapäivät menossa. Mulla on jatkunut viime kuun ovulaatiosta lähtien rintojen aristelu ja...
  12. S

    Toiveissa vauva 2021

    Paljon onnea kaikille plussanneille! Täällähän on varsinainen plussa-aalto, toivottavasti tarttuu moniin muihinkin! Aurinkoisia päiviä ja iloisia ajatuksia kaikille muillekin! Mulle voi päivittää Kp1/27-28
  13. S

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos paljon @Lavender_ !
  14. S

    Toiveissa vauva 2021

    Suuret onnittelut @Nuunuu-84 !!!! Tsempit @petronella09 ja @Iinanen ja voimia päiviinne! Ymmärrän että alkaa välillä jo usko loppua, kunpa teilläkin pian tärppäisi! Oletteko kertoneet läheisillenne, että yritätte vauvaa? Minä en ole kertonut kenellekään, koska en halua että kukaan kyselee että...
  15. S

    Toiveissa vauva 2021

    Paljon onnea @jennie_ !!!!! Pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon siirtyneille.
  16. S

    Toiveissa vauva 2021

    Paljon onnea @Lilaaa @sabs ja @Persikka123 !!! Ihanaa kuulla hyviä uutisia!! @jennie_ I FEEL YOU!!! Mulla kp 23/27-28 ja dpo10. Selkeä ovis pongattu, tallettelut osui hyvin dpo-3, dpo-1 ja dpo1. Dpo7 alkanut vatsakrampit ja mielialanvaihtelut. Oon perjantaista asti itkenyt joka päivä ihan...
  17. S

    Toiveissa vauva 2021

    Myötätuntoisia ajatuksia kaikille, sekä iloon että suruun! ❤
  18. S

    Toiveissa vauva 2021

    Heippa ja halaukset kaikille, sekä iloon, että suruun ja turhautumiseen. Täällä yk4 meneillään ja kuten muutama muukin teistä mainitsi, olen minäkin oppinut tunnistamaan ovulaation paremmin ja paremmin joka yrityskk. Testasin taas ovun CB:n digillä, koska se on niin selkeä. Hymynaaman sain...
  19. S

    Toiveissa vauva 2021

    OI MITEN IHANAA!!! Paljon onnea @IinesAnkka82 ja @tokkurainen!!!!!! Minulle voisi päivittää Kp2 Aurinkoista viikkoa, hyvää mieltä ja plussatuulia kaikille!
  20. S

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemiä ja voimia kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille! ❤ I feel you. Meillä vasta yk3, mutta silti vituttaa. Bongasin oviksen cb digillä ja talletukset onnistui hyvin pari päivää ja päivää ennen ovista. (Ovispäivänä mies ei pystynyt, koska oli liian kovat paineet ) Mulla...

Yhteistyössä