Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2023

    Hei! Itse olin tuola -21 ja -22 ryhmässä aijemmin ja baby syntymäs nyt kuukauden sisällä. :) Mulla on jääny kaappiin Clearblue digi ovispaketti, avaamaton, päiväystä 30.11.2022 saakka jäljellä. Just kaappeja siivotes tuli vastaan. Jos joku teistä on kiinnostunu niin voin myydä 10€+postikulut. :)
  2. T

    Haaveena vauva 2022

    Hei kaikki pitkästä aikaa! Tulin kertomaan vähän kuulumisia. Eli plussattiin 10.12 melkein vuoden yrityksen jälkeen, käytiin varhaisultrassa 21.12 ja saatiin sykekkin näkyviin samalla kertaa, arvio 5+6. Tammikuussa eka neuvola jossa syke löytyi (neuvolan mukaan 8+4) ja terveyskeskuksessa...
  3. T

    Haaveena vauva 2022

    Koskahan tämän uskoo todeksi? Varhaisultran vai minnä jälkeen? Epätodellinen olo, että nytkö on tosiaan meidän vuoro. 😦❤️
  4. T

    Haaveena vauva 2022

    Kaippa mut voi sinne plussanneisiin laittaa, tuun sitte takasin kierroille jos niin käy. :)
  5. T

    Elokuiset 2022

    Itse yritin soittaa eilen plussauksen jälkeen neuvolaan, mutta en saanut sieltä ketään kiinni. Maanantaina uus yritys. Maanantaina koitan myös soittaa terveyskeskukseen, että pääsisikö raskaushormoni mittaukseen. Sormet syyhyäis kans hirveästi mennä kiertämään kirppiksiä yms, mutta pakko...
  6. T

    Elokuiset 2022

    Liityn sekaan varovaisesti. Tänään tuli digiin raskaana 2-3. 😇 Pelon sekaisin tuntein mennään, yritystä vuosi takana ja eka plussa koko aikana.
  7. T

    Haaveena vauva 2022

    Etovan olon takia oli pakko tehä testi, kuukautisia ei vieläkään ilmaantunu. Digitaalisen näytölle tuli teksti raskaana 2-3. Oon ihan shokissa, en uskonu, että tää tulee koskaan tapahtumaan. 😳😥😱
  8. T

    Haaveena vauva 2022

    Täällä kp 28 ja dpo 15. Jäätävät menkkaoireet ollu läsnä jo monia päivä, rinnat niin kipeät ettei mitään järkeä, koko ajan juilii, on ollu pakko ottaa panadoliakin, huono olo välillä. Vieläkään en ole testaamaan lähtenyt. Tilasin raskauskeijulta pari r-testiä ja odotan niitä saapuviksi ensin...
  9. T

    Haaveena vauva 2022

    Joo meillä siis tulee nyt tammikuussa vuosi täyteen yritystä. Itse kävin viime kierrossa yksityisellä ja siellä lääkäri sanoi, että siellä kaikki näyttää hyvältä. Mies sai sperma-analyysiin lähetteen, mutta ei olla sitä vielä toteutettu. Ei oikein aikataulut sopineet yhteen. Yksityisellä lääkäri...
  10. T

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos, tätä toivotaan. Ihan juuri vuosi yritystä täynnä, usko loppunut jo kauan sitten. :(
  11. T

    Haaveena vauva 2022

    En ole testannut. Enkä halua. Se negatestin näkeminen on kamalampaa kuin se, että ne menkat alkaa kun alkaa.. Jos ei sunnuntaihin mennessä vuoto ole alkanut, niin sitten testaan.
  12. T

    Haaveena vauva 2022

    Kp26 ja dpo13, menkkatuntemukset jatkuu. Tää kierto ollut vain kummallinen siitä, että oon ollu kipeä, siis ihan kun menkkakipuja olis ilman menkkoja, tissit kipeät niinkuin aina, närästystä ja huonovointisuutta. Koko ajan odotan, koska holahtaa housuihin.
  13. T

    Haaveena vauva 2022

    Tänään dpo12, parina aijempana päivänä ollut todella menkkamaista oloa ja rinnat taas kipeytyneet. Kuukautisia odotan alkavaksi ihan viimeistään sunnuntaina. Viime yönä heräsin vähän puolen yön jälkeen todella ikävään ja suhteellisen kovaan"kohtukipuun", ajattelin, että kuukautiset alkaa...
  14. T

    Haaveena vauva 2022

    Mä en taida testailla, usiana kuukautena testailin ja hirveä pettymys aina, oon viime ajat odotellu vain kuukuatisia alkaviksi ja jos kierto venyy niin sitten ajattelin vasta testata. :) Ei olla puhuttu asiasta miehen kanssa, eletty vaan normaalia arkea. Enskuussa lähtee lähete...
  15. T

    Haaveena vauva 2022

    Ehkäisyn ois jätettyä oon ruvennu tuntemaan ovisoireet voimakkaasti ja musta tuntuu, että mitä enemmän menee aikaa niin sitä kovemmat oireet. Yleensä on todella kovat kivut, kohtua ja munasarjaa/sarjoja kiristää ja särkee, se on todella kokonaisvaltasta se tunne. Muutaman kerran sellanen...
  16. T

    Haaveena vauva 2022

    Olipas täälä paljon luettavaa, olen viettänyt totaalista hiljaiseloa täällä ja muutenkin siirtänyt vauvahaavetta ajatuksissa taka-alalle. Peittokaan ei ole kovin usein heilunut viime päivinä. Paljon tsemppiä kaikille piinailijoille, uuteennkiertoon joutuneille ja onnitteluja kaikille...
  17. T

    Haaveena vauva 2022

    Joo tuttu tunne. Kaikista suurin katkeruus tutumpia ihmisiä kohtaan. En tiedä katoaako tää tunne koskaan.
  18. T

    Haaveena vauva 2022

    Mulle saa päivittää huomiselle kp 1. Vuoto sitten alkoi taas, näin ajattelinkin että käy kun oli jomottelua illalla...
  19. T

    Haaveena vauva 2022

    Kp 27/dpo 15 enkä uskalla testata, pelkään ihan liian paljo pettymystä. Mitään oireita ei ole, tuntuu vain koko ajan siltä, että koskahan lorahtaa veret housuihin ja hyppään vessassa.
  20. T

    Haaveena vauva 2022

    Kp 26/dpo 14, ei mitään oireita, ei siis yhtään mitään, ei nännien arkuutta, jomottelua, ei mitään mitä tulee aina ennen kuukautisia. Finnit oon laittanut töissä käytettävien maskien piikkiin täysin. Oletan että kuukautiset alkaa huomenna-lauantain välillä jos alkaa. Peukut pystyyn, että ne ei...

Yhteistyössä