Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2022

Täälä keskustelua nyt noista ovistesteistä. Itse oon bongaillut ovista juuriki noilla liuskoilla ja oon niillä saanut plussan metsästettyä ihan hyvin, tunnistan myös oireista, koska ovis on. Nyt kumminkin otin kokeiluun digit ja oli vielä kp 11 toi liuska niin, ettei siinä näkynyt oikein...
  2. T

Haaveena vauva 2022

On: Täälä kp20/dpo7-8. Sanoisin, että dpo 8 ennemmin, koska kun sain digitaalisella ovistestillä hymynaaman, samana iltana oli ihan hirveät munasarja/kohtukivut oikealla puolella ja seuraavana päivänä ei enää mitään. Eilen järkyttävä palelu jaloissa, tuntui, että mikään määrä villasukkia ja...
  3. T

Haaveena vauva 2022

Täälä plussa aalto vain jatkuu, mahtavaa! Luo toivoa, että ehkä minäkin sinne vielä pääsen! :love:
  4. T

Haaveena vauva 2022

On: Oviksesta saakka päätä särkeny enemmän ja vähemmän joka päivä, tänään siis dpo3. Tänään myös jonkinlaista nännien arkuutta ja vasempaa rintaa pisti ja kiristi jonkun aikaa ja ihmettelin mitä se on, mutta meni sitte ohitse. Muuten olo ihan normaali, ei mitään kummallista tähän mennessä. Niin...
  5. T

Haaveena vauva 2022

Mun silmään selvä plussan alku! Toivotaan, että lähtee vahvistumaan!:love:
  6. T

Haaveena vauva 2022

Meillä babystartti 75ml ollu käytös tässä kierrossa :) Ihan kiva liukkari, toivottavasti olis suotuisia vaikutuksia. :)
  7. T

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa: Toissa päivänä kp 12 sain ovistestiin hymynaaman ja samana päivänä todella voimakkaat kipuilut ja repäisyt oikealla puolella, tallettelut kp 10 ja 12. Eilen ei ollut enää mitään oireita ja tallettelutki vähän epäonnistui. Toivotaan, että tällä kertaa olis kunnon uimareita ja saatais...
  8. T

Haaveena vauva 2022

Mulle vois päivittää huomiselle dpo0, jos nyt oikein ymmärsin tän ovisdigin tarkotuksen. :) Lueskelin niitä ohjeita ja ymmärsin, että huomenna ovulaatio viimeistään tapahtuis.
  9. T

Haaveena vauva 2022

Täälä kp 12 ja digiovis hymyili. :) Eli lasketaanko, että huomenna olis ovulaatio kun näyttää kaksi hedelmällisintä päivää, olenko ymmärtäny tämän oikein? Kertokaa fiksummat. :D
  10. T

Haaveena vauva 2022

Mä en oo saanu koskaa minkäänlaista viivanpaikkaa. Täysin negoja ollu jokainen.

Yhteistyössä