Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2022

Innolla odotan myös minkälaisia vaikutuksia itselle tulee näistä uusista kapseleista. Haittaa niistä tuskin ainakaan on. :) Mulla yleensä tosi ns tarkka kierto sillain, ettei mulla koskaan tuu ylimääräisiä vuotoja tms. Ja kuukautiset kestää aina sen 4 päivää. Kiertojen pituus nyt vain on vaihdellu.
  2. T

Haaveena vauva 2022

Täälä kierto ollu vaihteleva, viime kierto 25 ja sitä edellinen 31. Aloitin oviksen testauksen tänään kp 8. Ajattelin näin muutamat ensimmäiset päivät tikuttaa noilla liuskoilla ja otan digin sitte käyttöön kun toivon mukaan rupeaa viivaa näkymään niissä liuskoissa. Tän aamuinen ovis testi oli...
  3. T

Haaveena vauva 2022

Mulla oli kierukan poiston jälkeen eka kierto melkein 40 päivää. Muuten kierrot ollu 24-31 välillä. Meillä yk 9 nyt käynnissä. Kierto ollut aina ennen säännöllinen 28 päivää, mutta ei enää kierukan jälkeen..
  4. T

Haaveena vauva 2022

Sieltä tilaan itse kaikki testis, raskaus- ja ovistestit.
  5. T

Haaveena vauva 2022

Mulla oli ihan järkyttävät tisskivut pari kiertoa kierukan poistosta. Siis sattu oviksesta kuukautisten alkuun saakka siis niin paljon, että pelkät rintaliivit ba paidat sattu yms. Nykyään tissikipu tulee vähän ennen kuukautista ja katoaa hyvin siinä kp 2-3 aikana.
  6. T

Haaveena vauva 2022

Siis vau mikä plussa aalto täälä on nyt meneillään. Onnea kaikille plussanneille!:love: Toivotaan saman aallon jatkuvan meille muillekkin. :giggle:
  7. T

Haaveena vauva 2022

@petronella09 Mekään ei yleensä käytetä liukkaria, mutta koitetaan nyt ottaa käyttöön jos olis jotain suotuisia vaikutuksia. Ennemmin en oo mitään kikkakolmosia testannu, greippimehua lukuunottammatta. :) Tänään on vähä parempi mieli jo onneksi, eilinen päivä oli kyllä kieltämättä aika kamala. :/
  8. T

Haaveena vauva 2022

Tilasin sitä liukuvoidetta mistä täällä on puhuttu viimeaikoina ja sain sen nyt tänään kotiin. Täytyy laittaa heti testiin kun vain nämä kuukautiset loppuvat. Tilasin myös itselleni maca kapseleita ja gelee royalea. Miehelle tribulus terresis nimisiä kapseleita, mies oli niistä hyvin...
  9. T

Haaveena vauva 2022

"Kiva" kuulla etten ole yksin tälläisten ajatusten kanssa. Tai no eihän tässä mitään kivaa ole, mutta välillä tuntuu, että on niin yksin tämän asian kanssa. Tsemppiä sullekkin! Vaadi laajat verikokeet, ihan oman mielenrauhanki vuoksi. Multa otettiin kaikki mahdolliset kokeet viime talvena...
  10. T

Haaveena vauva 2022

Tänään ihan hirveä olo. Ensimmäistä kertaa koko yrityksen aikana iski niin suuri epätoivo, et ihan itkettää. Lähipiirissä yks raskaus uutinen, josta oon hyvin onnellinen, mutta nosti oman surun ja pelot pintaan. Mikä minussa on vikana, mitä jos en saa koskaan lapsia, miehen pitää etsiä uusi...
  11. T

Haaveena vauva 2022

Mulla on ollu ihan samoja fiiliksiä ja monesti tämän yrityksen aikana. Meillä lähti juuri 9 yrityskierto käyntiin ja kyllähän se kieltämättä pistää v*tuttamaan ja pelottaa myös, pelottaa, että onko mussa/meissä vikaa ja mitäs jos ei koskaan saadakkaan sitä omaa pientä. Mä en oo koskaan saanu...
  12. T

Haaveena vauva 2022

Kyllä tää aikalailla sellasta on, että pian vuotaa jo kunnolla. No nyt saadaan ovistestit mukaan tähän kiertoon, tilasin myös sitä täälä puhuttua liukkaria. :unsure: :D
  13. T

Haaveena vauva 2022

Mulle saa päivittää huomiselle kp1. Kuukautiset alko justiinsa, eikös se lasketa klo 18 jälkeen seuraavalle päivälle?
  14. T

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa, kp 23 tänään, ja veikkauksella dpo 6-9. Viime viikolla oli ovismaisia kipuja useana päivänä. Tällä viikolla kohtujuilintas ja nipistelyä jonkinverran, mielialan heittelyä ja pientä pahoinvointia. Flo ennustaa kuukautisia alkavaksi 5 päivän kuluttua, mutta viime kiertokin oli 31...
  15. T

Haaveena vauva 2022

@Mimmimami Meillä yrityksestä tietää miehen sisko, isä ja yksi hänen ystävä ja minun sisko ja kolme hyvää ystävää. Asiasta ei silti kummemmin puhuta. Miehen siskon kanssa jonkun verran, hän plussasi hetki sitten ja kokemusta myös pitkästä yrityksestä, joten hänen kanssa asiasta keskustelu on...
  16. T

Haaveena vauva 2022

Laitan sulle viestin :)
  17. T

Haaveena vauva 2022

Täällä kp 17 menossa, koko päivän ollu "kohtukipua" ja iltaa kohden vasemmalla alavatsalla vihlontaa. Alkuviikosta oli samankaltaisia tuntemuksia ja ajattelin ne ovisoireiksi, nyt kumminkin mietin olisiko ovis vasta nyt kun näitä tuntemuksia on. Noin olisiko viikko sitten, tuli vessa käynnillä...
  18. T

Haaveena vauva 2022

Meillä ei ole mitään perussairauksia, eikä tiedettävästi muutaakaan ns ongelmaa. Toki miehelle on todettu alhaiset testosteronitasot jos viime vuonna ja asiaa tutkittiinkin, mutta lääkäri sanoi, ettei mitään syytä miksi ovat alhaiset ja ei pitäisi vaikuttaa lasten saantiin. Täytynee huomenna...
  19. T

Haaveena vauva 2022

No onneksi on elämässä muutakin sisältöä, työt ja opiskelu alkaa samaan syssyyn ihan justiin. Että hommaa riittää kyllä, mutta eipä sitä vauva ajatusta oikein saa kokonaan pois mielestä ja varsinki näin ovisaikaan tulee ajateltua enemmän ja sitten kun ne kuukautiset alkaa niin pettymys on niin...
  20. T

Haaveena vauva 2022

@Hulda91 Täytyypä katsoa saako netin kautta varattua aikaa meidän neuvolaan vai täytyykö soittaa. Vähän kyllä huolestuttaa kun itse olen alle 30v ja mies 31v ja mitään ei ole tapahtunut. Jotenkin sitä on myös asennoitunut jotenkin siihen, että ei meille vauvaa tule, mutta on se silti ihan...

Yhteistyössä